edison Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Att du är den som drar ut sne0ga Citera gärna om jag har skrivit att jag inte är "den som drar ut". Förstår inte ens vad du menar med det. Citera
Knoxville_1 Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 hur många kronor över ev tror DU att du är? Citera
Leooo Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 hur många kronor över ev tror DU att du är? Na några tusen Citera
fhaugen Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Hur skulle du agera om du fick en downswing på ~1Mkr? Citera
mr-flow Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Hur många har du haft sex med? Citera
Cardshark52 Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Varför svarar du bara på 1 av Toredos 5 frågor? Citera
Leooo Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Hur skulle du agera om du fick en downswing på ~1Mkr? Skulle bli förvånad. Hur många har du haft sex med? Om du gör heavymetaltecknet med högerhanden. Antalet horn du har på handen är färre men antalet fingrar är fler! Varför svarar du bara på 1 av Toredos 5 frågor? För bara en fråga fanns där när jag citera inlägget Citera
fhaugen Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Skulle bli förvånad. Droppade du inte ca 300k på två dagar precis? Citera
Leooo Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 Droppade du inte ca 300k på två dagar precis? Jo men cp omständigheter då samt att jag redan dragit i bromsen! Citera
Cardshark52 Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 För bara en fråga fanns där när jag citera inlägget Hmmm, fair enough. Citera
Elitloppet Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Mtp på ditt video-tittande får bör jag vara berättigad till minst 10% av alla dina inspelade pengar. Så du kan skeppa 200k närsom, PMa eller MSNa om hur du vill föra över dom. Fråga: Om du fick uppskatta på ett ungefär, i hur många av dina inlägg på pf har du skrivit med seriös ton? Edit: Kom på en till Varför svarade du inte på om du var topp5 på pf eller inte? Citera
Dead-Inside Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 ~När slutade du vara fisk? Citera
fiddski Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 vad har du gjort med dina pengar? vad är det dyraste du köpt? Citera
Leooo Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 ~När slutade du vara fisk? Slutade? Mtp på ditt video-tittande får bör jag vara berättigad till minst 10% av alla dina inspelade pengar. Så du kan skeppa 200k närsom, PMa eller MSNa om hur du vill föra över dom. Fråga: Om du fick uppskatta på ett ungefär, i hur många av dina inlägg på pf har du skrivit med seriös ton? Edit: Kom på en till Varför svarade du inte på om du var topp5 på pf eller inte? Du får nada. 5%? För att jag inte tror jag e topp30 ens Citera
Teredo Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Hur gammal är du? Har du andra intressen förutom poker? Föredrar du online eller live poker? Var har du mest edge, i online eller live poker? Citera
Leooo Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 har du nåt husdjur En jakthund och en slökatt Hur gammal är du?Har du andra intressen förutom poker? Föredrar du online eller live poker? Var har du mest edge, i online eller live poker? 18 Golf, trumma, festa typ Online Live Citera
Teredo Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 En jakthund och en slökatt 18 Golf, trumma, festa typ Online Live Vill du utveckla hur kommer det sig att du har mer edge live? Citera
Leooo Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 Vill du utveckla hur kommer det sig att du har mer edge live? För att folk e som öppna böcker live =) Citera
Watoz Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Är du egentligen så vidrig människa som du ger sken av att vara? Citera
Mr.Lajban Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Jag tror att du är en ganska bra pokerspelare men att du gärna ger sken av att spela halvkass ibland här på pf för att du ska få ytterligare edge vid borden. Ligger det någonting i det? Citera
protte Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Grattis till din rush sen i somras. Hur lyckas du ha så många konton på svs ?,Mest familj,kompisars lånade id ?. Citera
KallOödmjukDiva Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Var du seriös angående att Punis video gjorde dig till en bättre pokerspelare? Hur kan du tro att du inte har edge mot Bricktop? Saxat från 2+2, Hur många 8åringar skulle du ta i en fight? Hur mkt skulle du kunna tänka dig att betta i en kluns om du trodde att du hade jättestor edge mot motståndaren? Vem tror du skulle vinna av mig, DödsFisken, DrClementz och Puni i en drickartävling? Citera
Staahla Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Dyker du upp på Unibet Open Warszawa? Citera
ebisumaru Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Kan bli en kul well detta. Kommer du att spela mer på ipoker? lycka till! Citera
Recommended Posts