gard Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Hallå, har köpt Holdem manager men när jag installerat de och startar och ska logga in och connecta på PostgreSQL så får jag upp ett error meddelande som säger att en connection till PostgreSQL kunde göras och frågar om jag vill att HM ska starta de, men får då meddelandet: "Sorry, Holdem Manager was unable to start the service".. Ngn som vet vad det är för fel och hur jag får igång HM? Har Windows 7. Citera
struve Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Skaffa Windows XP Annars finns det massa trådar på Holdem Manager-forumet som behandlar ditt problem. Bara att googla på de felmeddelanden du får och sen börja stänga av UAC, brandväggar och annat skit enligt instruktionerna. Citera
eastfeet Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Du måste starta servicen manuellt, högerklicka på den här datorn, hantera, tjänster och program, tjänster. Funkade efter det för mig ifall. Citera
gard Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 The 'Secondary Logon' service is not running. This service is required for the installer to initialize the database. Please start this service and try again. får detta error-meddelande när jag försöker installera de som HM säger att jag ska installera när jag får problem att connecta till PostSQL. (är en postsql 8.3 install). ngn som vet vart de felet ligger? Citera
SethCohen Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Har exakt samma problem, help? Kollat under tjänster och den var startad och har provat stoppa den sedan starta igen men samma fel igen. dock Vista.. Citera
Recommended Posts