Timpa90 Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Hej alla! Ska utmana mig själv lite igenom att sätta in en rulle på 10dollar och försöka få upp den till 500dollar "så fort som möjligt". Det jag kommer spela är mestandels DoN S&G, 10-15bord samtidigit (när rullen tillåter det). Satt in 10dollar idag, så önska mig lycka till. Kommer uppdatera tråden så ofta som möjligt P.s Nickar Fornell90 Citera
Timpa90 Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 GL Vilken sida? Tack! Stars givetvis då det ligger i det här forumet . Ingen större förändring i rullen (spelat 1timma typ), och måste röra mig från datorn Rullens "status" : 20.10 Dollar, så har dubblat den iaf, vilket jag tkr är ok med tanke på dom låga nivåerna. Citera
bjoelle Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 1. hör inte detta hemma mer i db-delen? 2. spela dons på pokerstars och gå + går väl inte med nuvarande skatteregler? right? Citera
gard Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 ingen större förändring? en dubbling av rullen är väll en stor förändring? =) Citera
Timpa90 Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Postad 8 November , 2009 Har inte varit så aktiv på att skriva här på ett tag! Nådde 450dollar idag och tyckte att det var ok, så cashade ut. Ingen rolig tråd att följa då jag uppdaterade skitdåligt, ska bättra mig nästa gång Citera
Blackbird Postad 8 November , 2009 Rapport Postad 8 November , 2009 Jag tycker du borde lägga upp en bankroll managments, för att spela ut alla sina pengar på mindre än 5 minuter, tycker de känns väldigt dumt av att göra. Citera
Recommended Posts