Gå till innehåll

EMOP Ljubljana


felle89

Recommended Posts

ja jag vet :( men den är smidig! haha nej men kanske c4kläder för att få gratis cola :S

 

:lol:

 

Ska inte säga nåt, kör ftp-väska till gymet (brag). Såg även en Ladbrokes-tröja och en svs-tröja där idag och tidigare en potraiser, jädra massa gamblers på 24 sumpan.

 

(lol och spelade innebandy i min VITA ftp-tischa i helgen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 years later...

http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/johannes-strassmann-disappears-slovenia-police-asking-urgent-help-1454368/

 

 

Var försiktig mr-flow och ni andra som råkar vara där nu, flasha ingen deg om ni inte behöver.

 

Cliffs; tysk hs snubbe saknas i ljubljana. Polisen och även privatdetektiver är inkopplade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/johannes-strassmann-disappears-slovenia-police-asking-urgent-help-1454368/

 

 

Var försiktig mr-flow och ni andra som råkar vara där nu, flasha ingen deg om ni inte behöver.

 

Cliffs; tysk hs snubbe saknas i ljubljana. Polisen och även privatdetektiver är inkopplade.

 

Var kan man läsa mer om detta? EDIT: kollat runt nu, verkar vara mest spekulationer men borta är killen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för infon och omtanken. Som tur är har jag inga cash att flasha med så jag hoppar över det. :) jag tycker Ljubljana har varit väldigt lugnt och trevligt men har iom att jag är här med tjejen inte vart ute på stan efter halv 1. Extremt tråkigt när något händer men jag hoppas och tror att det inte är för att de var i Ljubljana.

 

Min gissning på Johannes försvinnande är inte särskilt värdefull, känner inte honom och borde kanske inte posta om honoms fall helt utan insikt så kommer en lekmannagissning.

Eftersom det är en stad med 200 000 invånare känns det inte som det är någon stad att visa upp att man är rik i. Min gissning är att han inte blev targetad för sina pengar för då borde man väl rimligen ha honom vid liv och pressa ut pengar? Det kan ju varit ett personrån som bara ville åt de pengar han hade på sig men då dödar man väl inte offret? Jag gissar att det handlar om droger alternativt att han ramlat i ån eller något i den stilen. Nu hittade inte genomsökningen honom i ån men tror ändå det är ett alternativ.

 

Kanske ger lite för mycket cred till kriminellas tankebanor dock.

--

Har inte läst 2+2 tråden på två dagar och skriver på mobilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo nä det är ingen idé spekulera, tyckte bara det skulle kunna vara +EV att ha det i åtanke för ni som är där. Han randomseparerade sig ju från sällskapet mitt i natten antagligen i en riktig fylledänga i en okänd stad så precis vad som helst kan ju ha hänt, ens gissning och kasta dart med ögonbindel på en vägg av situationer känns som "same same".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...