Gå till innehåll

Allmänt i Vegas


Buffe

Recommended Posts

Spelade CG i lite mer än en timme då jag väntade på kvällsturneringen. Som jag nämnt förlorade jag en trevlig 150$-pot. Det gick till så här: Typ 6 pers limpar till min bb där jag checkar 34s. Flop kommer A5J med mitt färgdrag så jag räknar med 12 vinst-outs dvs basically flip. Utg bettar 7$ och får tre calls. Jag raisar till 40$. Fold till knappen som ställer in med 20$ till och jag synar så klart. Han har....wait for it...A4os. Herregud. Den håller upp. Trots den missen så gick jag totalt plus...tre dollar!

 

I övrigt så satt en WPT-finalist på mitt bord andra turneringen. Googla Paul Magriel om ni vill... Mycket speciell. Han quackade nu också.

 

Sen kan man även konstatera att det finns folk med sned syn på pengar i Vegas. För någon vecka sen var det någon vid mitt bord som vunnit 38 000$ genom att spelat på en boxningsmatch kvällen innan. Det tyckte jag var mycket pengar när han berättade det. Sen hörde jag det här; Vid min första turnering idag var det en gubbe (han med QQ mot min AJ) som berättade att han hade haft tur och vunnit ett lotteri -95. Han och hans bror hade fått dela på 30 000 000$!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...