HarryPkr Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 den som gapar efter mkt, mister ofta hela stycket, som en vis man en gång sa till mig! Svenska Spel, $25.00/50.00 Hold'em Cash Games, 2 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: Wien96Bure (BB): $8,148.60 HERO (Button): $9,391.88 Dealt to HERO 4:diamond: 5:diamond: Pre-flop: HERO raises to $150, Wien96Bure calls $150 Flop: ($350) 2:diamond: 3:club: A:club: (2 Players) Wien96Bure checks, HERO bets $225, Wien96Bure calls $225 Turn: ($800) T:spade: (2 Players) Wien96Bure checks, HERO bets $562.50, Wien96Bure calls $562.50 River: ($1,925) 8:heart: (2 Players) Wien96Bure checks, HERO bets $2,500, Wien96Bure all-in $7,211.10, HERO calls $7,211.10 Results: Wien96Bure Showed 8:diamond: 8:spade: HERO Showed 4:diamond: 5:diamond: HERO wins $16,292.20 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Varför beta river? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Varför beta river? Läs igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 Varför beta river? föjag har nuts och tror jag får betalt av massa skit, dock inte betalt av så mkt skit om jag checkraisar river, fast dte kanske är nästa steg! bra tänkt mr! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Varför beta river? antar att du menar mej? jag beta inte, jag rejsa, och jag gjorde det för att det var det solklart superuppenbara alternativet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 föjag har nuts och tror jag får betalt av massa skit, dock inte betalt av så mkt skit om jag checkraisar river, fast dte kanske är nästa steg! bra tänkt mr! rätt kallt att ha cr-range i position imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Varför beta river? och menar du wien69bure så är det ännu mera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Haha äntligen en riktig nötdagbok. Keeep it up sas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 föjag har nuts och tror jag får betalt av massa skit, dock inte betalt av så mkt skit om jag checkraisar river, fast dte kanske är nästa steg! bra tänkt mr! du e i pos, du kan inte checkrejsa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 du e i pos, du kan inte checkrejsa fy fan ni är för smarta för mig gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 rätt kallt att ha cr-range i position imo mm kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 Haha äntligen en riktig nötdagbok. Keeep it up sas! gillar du osså kabanoss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 och menar du wien69bure så är det ännu mera är du intresserad av att sluta ett förbund? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 haha, du är för skön harrypkr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 läget gruvan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Är fajten över? Vad står/blev det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 läget gruvan legender legender, i cant stand this, men det är fint, själv gruset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 Är fajten över? Vad står/blev det? jag vann ett par laxar, men han ägde mig i chatten, så vi kan säga lika... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 SEK 67 000 upp för månaden nu, internet semistrular å sånt kan göra mig så tilt så funderar på att lägga ner för dagen nu.. en skål a-fil + pauluns vanilj/blåbärsmüsli + tidig säng vore ovanligt hälsosamt för mig, normalt sett brukar det bli en pizza nu sen på grinden igen, loosa månadspluset, lägga sig vid 5 med fet ångest... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 November , 2009 Rapport Share Postad 4 November , 2009 Mer ångest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 4 November , 2009 Rapport Share Postad 4 November , 2009 Vad blev det för pizza? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2009 Vad blev det för pizza? hehe såklart det blev pizza och lite förlustbringande pokerspel! jag tappade 7k och åt en maffia (bacon + räkor) (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2009 nu är jag rikgti förbannat tiltad, perfekt grindväder, frugan har nyss cyklat till jobbet och vad möts man av då? ETT STÄNGT SVS!?!?!? ska nog in på b2b och donera lite då istället, alternativt ta ett pass på gymmet, ska fundera en stund under slösurfen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2009 nehe usch och fy, blir gymmet, i denna vidriga kylan också, inte såhär en harry ska leva imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 4 November , 2009 Rapport Share Postad 4 November , 2009 har man inte råd med taxi till och från gymmet så borde man inte få kalla sig pokerspelare imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts