Joeduck Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Förstår inte varför man outar nicket på en sån fisk. Det är sånna man tar en note på och letar upp varje gång man spelar. Alla tycker inte om pengar. Citera
JagGårGul Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Vad gnäller du om? Bästa handen vann ju Precis! Han fick ju in det med bäst hand. Vad som händer sedan kan vi ju inte styra! Tänk om alla spelade stabil standardpoker. Ja, va faan skulle man göra då. Citera
Akim Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Mellanslag skrivs utan mellanslag? Hahahah snyggt Citera
cab Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 fiskhelvetet skrivs utan mellan slag... Ska du påpeka stavfel så kan du väl endå lära dig själv att stava först! Citera
martenmania Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Ska du påpeka stavfel så kan du väl ÄNDÅ lära dig själv att stava först! Ska man påpeka stavfel måste det göras med humor, annars får man varning för språkpolisande. För övrigt är skämtet stulit från Yohan7 på Prosharks, vet inte om det var medvetet från hans sida dock... Citera
Lixifer Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 För övrigt är skämtet STULET från Yohan7 på Prosharks, Man ska facktist inte kasta sten i glashus Citera
henjon Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 FICKEBÖS! Underbart ord - made my day Citera
FiSherman63 Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 En vacker dag när jag känner för att göra en god gärning för världen ska jag från en sådan här tråd (dvs badbeat-whine i handanalydelen) söka upp OP på den sajt han spelar, och dedikera min närmaste framtid åt att gula idioten. När jag är klar (borde gå ganska snabbt) är jag säker på att jag har en fribiljett förbi Sankte Per, när den dagen kommer. Citera
skedvi Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Postad 31 Oktober , 2009 Håller med han som skrev före. KQ är ju inte en jättestark hand där, stor chans man ligger kraftigt under eller möter färgdrag. Och så ska det gnällas sen. Citera
Klyka Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Postad 31 Oktober , 2009 Levling: fiskhelvetet skrivs utan mellan slag... Levlade: Mellanslag skrivs utan mellanslag? Bullseye! . Hahahah snyggt Levling på nivå 2: Ska du påpeka stavfel så kan du väl endå lära dig själv att stava först! Ursprungslevlaren levlad: Ska man påpeka stavfel måste det göras med humor, annars får man varning för språkpolisande. För övrigt är skämtet stulit från Yohan7 på Prosharks, vet inte om det var medvetet från hans sida dock... Det var mina 2 cent. Citera
Partyjack Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Postad 31 Oktober , 2009 OMG kan någon ändra rubriken till språkpolis-tråden? Citera
Recommended Posts