Gå till innehåll

Hur resonerar fisk helvetet här???

Recommended Posts

Postad
Ska du påpeka stavfel så kan du väl ÄNDÅ lära dig själv att stava först! :mrgreen:

Ska man påpeka stavfel måste det göras med humor, annars får man varning för språkpolisande.

För övrigt är skämtet stulit från Yohan7 på Prosharks, vet inte om det var medvetet från hans sida dock...

Postad

En vacker dag när jag känner för att göra en god gärning för världen ska jag från en sådan här tråd (dvs badbeat-whine i handanalydelen) söka upp OP på den sajt han spelar, och dedikera min närmaste framtid åt att gula idioten.

När jag är klar (borde gå ganska snabbt) är jag säker på att jag har en fribiljett förbi Sankte Per, när den dagen kommer.

Postad

Levling:

fiskhelvetet skrivs utan mellan slag... :mrgreen:

Levlade:

Mellanslag skrivs utan mellanslag?

Bullseye!

.

Hahahah snyggt

Levling på nivå 2:

Ska du påpeka stavfel så kan du väl endå lära dig själv att stava först! :mrgreen:

Ursprungslevlaren levlad:

Ska man påpeka stavfel måste det göras med humor, annars får man varning för språkpolisande.

För övrigt är skämtet stulit från Yohan7 på Prosharks, vet inte om det var medvetet från hans sida dock...

Det var mina 2 cent.