Timpa90 Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Hej! Är inte säker på i vilken forumdel jag ska lägga in den här frågan men provar här. Ska börja med poker lite halvseriöst igen och ska sätta in ca 500 Dollar på en sida. Skulle behöva lite hjälp att välja sida, då jag har svårt att bestämma mig, har konton på tilt, stars och pacific så dom går bort. Kraven jag har är: *Skattefri *Bra trafik på sit & Gos, samt att Double or Nothing finns *Bra bonus för nya spelare *Vore bra om det fanns några större turneringar med bra garanterade prispengar *Ett + vore det om det fanns kval till t.e.x Ept o.s.v Ursäkta om inlägget blev luddigt. Tack i förhand Citera
Timpa90 Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Tack! Några andra förslag? Citera
padrinosftw Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Lol, jag skulle ha kunnat gjort en identisk tråd, fänx for saving me the trouble sas gl! Citera
LuckyStar5.1 Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Jag letar efter en andra site ed nu. Sneglar åt Everest ...spelar messt cg men vill ha lite turneringar med. Vet inte om det är ett bra val ?!?! ...känns som det skulle va söndergrindat då det inte verkar finnas rb och sånt ?!?! Citera
Recommended Posts