Ferna Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Postad 28 Oktober , 2009 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/spel/article6031878.ab Nu har fan aftonbladet gått för långt enligt mig, (det gjorde dom för längesen enligt dom flesta) Men när fan börja man posta sånt här skit??? Då kan dom fan posta artiklar om alla gånger jag blivit utdragen från miljonvinsten på V75 i sista loppet eller när nån jävla idiot har spräckt min lången från att gå in, eller varför inte dom gånger jag varit ett enda mål ifrån att få in bomben och vinna storvinsten? Jävla äckliga aftonbladet, detta var fan gränsen! BOJKOTTA AFTONBLADET! Citera
Jennez Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Jag är ganska smart Smart att länka till aftonbladet om du vill ha en bojkott. Citera
honest99 Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Jag stör mig egentligen inte det minsta på barn ? Citera
chepplin Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Andas Ferna..andas! Kan ju också varit så att spelaren själv kontaktade aftonbladet før att få berätta sin historia? Och det är pengarna tillbaks på att du kommer vara inne på aftonbladet.se inom 24 timmar... Citera
Jennez Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Och det är pengarna tillbaks på att du kommer vara inne på aftonbladet.se inom 24 timmar... Lol, jag är inne på aftonbladet max ett par gånger i månaden och då är det för att någon postar en länk och skriker på bojkott. Citera
upandcoming Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Postad 29 Oktober , 2009 437,23-oddsaren ska ju sitta Citera
Cyntax Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Sicken idiot. Spela 500 kr på en sexling ... hos Svenska Spel!!! Tre misstag på en gång! Han förtjänade faktiskt den där. Hans 15 min kändisskap är förbrukat. Citera
Drunken_Penguin Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Låser tråden. Ferna, snälla skapa inte en ny tråd varje gång Aftonbladet skriver något dumt. Det blir så jävla mycket nya trådar hela tiden då. Citera
Recommended Posts