Gå till innehåll

BÖCKER: Harrington on Cash Games vol 1 & 2


nizze

Recommended Posts

Jag har spelat poker sedan 2003, dock har jag alltid varit en turneringsspelare och det är där resultaten kommit. Jag har spelat väldigt lite cash game, och alltid känt att jag inte har speciellt mycket att hämta där.

 

För ett tag sedan beställde jag en hel hop böcker, bland annat Harringtons böcker om cash game. Har tidigare läst hans turneringsböcker, vilket var väldigt givande.

 

Nu till min fråga, hur långt tror ni man kan komma med kunskapen från dessa cg-böcker? Vilka nivåer är såna böcker skrivna för? Är dessa böcker aktuella ens? Är egentligen lite osäker vad jag ska fråga efter, då jag inte har speciellt mycket kunskap inom cg över lag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte dom böckerna om live cg?

 

Om man jämför live cg på Cosmopol i Sverige med cg på internet är det sjuuuuuukt stor skillnad.

 

Eftersom du bor i Älvsbyn tror jag nog inte du kommer att springa på Cosmpol (eller Vegas) så ofta att det är värt att köpa böckerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte dom böckerna om live cg?

 

Om man jämför live cg på Cosmopol i Sverige med cg på internet är det sjuuuuuukt stor skillnad.

 

Eftersom du bor i Älvsbyn tror jag nog inte du kommer att springa på Cosmpol (eller Vegas) så ofta att det är värt att köpa böckerna.

 

Äger redan böckerna, men inte läst dem. Har dock varit både i Vegas och på Cosmopol i Sundsvall, och kan väl köpa att spelet inte är i närheten, dock visste jag inte att dessa böcker var endast för live.

 

Finns det idag några böcker som kan ge en edge i cg online?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...