Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

fick just in 750 kr på mitt konto och som meddelande står det firstclear... dock har jag ingen aning om vad dessa pengar kan komma från... någon som vet om det är en pokersitre som använder sig av firstclear? eller vilka som överhuvutaget använder firstclear?

jezaja - RP

Postad

jo, alltså har pengar ingående från unibet men ingen summa på 750, sen har alla senaste utbetalningar haft meddelandet med mitt unibet nr...

* konstigt, ringde de nu, de har inte betalat ut 750 kr men firstclear ska vara från dem... underligt...

Postad

expekt? haha, har inte haft pengar där på länge.. har en utbetalning som ska komma från unibet snart, kommer den fram antar jag att jag "vunnit" 750 kr... mycket konstigt... jo till bankkontot..

Postad
expekt? haha, har inte haft pengar där på länge.. har en utbetalning som ska komma från unibet snart, kommer den fram antar jag att jag "vunnit" 750 kr... mycket konstigt... jo till bankkontot..

Hur längesedan var det du gjorde en transaktion hos Expekt? Visserligen säger du att du inte haft pengar där på länge men jag tror de har en regel som säger att om en transaktion inte sker inom 36 månader så återförs eventuella pengar på spelkontot till spelaren.