Murdoc Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Jag såg en annons för cashiskingpoker i fightermagazine och blev intresserad. Är det någon som har lirat där eller lirar där för tillfället ? Är det någon som har erfarenhet av support och bästa insättningsmetod ? Tack på förhand Citera
fulpetson Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Jag har spelat där, bästa supporten jag varit med om. När jag började spela där för några månader sedan hade de ingen möjlighet till kreditkortsinsättning, vet inte om de löst det. Neteller och moneybookers funkar bra iaf vad jag upplevt. Men stort plus för den snabba och personliga supporten. Citera
jensax Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Har inte selat där själv, men har träffat killarna bakom sajten några gånger. Dom är väldigt trevliga och ger ett bra och seriöst intryck. Citera
Murdoc Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Tack för feedback ! Jag satte precis in med kredit kort så det har dom fixat ! Citera
joey_k Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 spelat där, tycker det funkar bra. Freerollsen för UFC paketen har knappt anmälningar, vilket utnyttjades och Klonk! Vet förvisso inte hur det ser ut nu, men klonkade hem ett för någon vecka sen Tackkkkkarrrrrr.... Citera
Recommended Posts