hager Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 http://www.burgerkingjapan.co.jp/news/win7.php Citera
vetgirig Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Eller så är man smart och väntar till nästa torsdag då Ubuntu 9.10 släpps! Citera
Memory Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Via http://www.csn-kortet.se finns Professional för 1095kr och Ultimate för 1495kr, vet dock inte vad det är för skillnad mellan dom eller vad dom kostar annars Citera
Memol_ Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 http://www.burgerkingjapan.co.jp/news/win7.php Citera
prookelito Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Varför pluggar jag inte? Skulle ju vara kul att bli laglig en gång i livet vad gäller sånt där. Citera
Memory Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 går att fixa på pellesoft.se också om man är student, man måste antingen vara aktiv på sidan eller betala 200 (?) kronor för årsmedlemskap, men då får man ett msdnaa-konto. verkar gå att ta ett 3mån medlemskap via sms för 50kr Citera
kraclob Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 är det crackat än? för fyra mån sen typ... Citera
mr-flow Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Om någon orkar svara: 1, Är det värt att byta från vista till det här? Har vista laglig vistalicens men ingen officelicens och är lite ta tag att cracka om imo 2, Mitt universitet är med i MSDNAA men kommer bara plugga i 2 månader till där, avaktiveras licensen då? Citera
SnartGul Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 2, Mitt universitet är med i MSDNAA men kommer bara plugga i 2 månader till där, avaktiveras licensen då? Du får behålla licensen lifetime Citera
devalanteriel Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 1. Utan minsta tvekan. Citera
mr-flow Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Du får behålla licensen lifetime 1. Utan minsta tvekan. TY! Blir till att göra det nästa vecka då jag har mer tid! Citera
ryanatwood Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Finns inget att ens diskutera när det gäller Vista -> Windows7. Installerade w7 igår och är helnöjd! Ingen mer Vista, tack och lov. Citera
greywolf Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 windows 7 är första windows som är duglig tycker jag (har använt beta ett tag nu). ett steg närmare dom öppna alternativen.. kanske orkar ladda ner en crackad version. principsak att inte betala för windows iaf e för lat för att använda en linux dist eller mac os seriöst Citera
RDanneskjold Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Mm windows 7 är ju helt överlägset vista änsålänge, snyggar, roliga funktioner, slipper att operativsystemet konsumerar allt ram osv. Hittils verkar det dock vara en del program som ej är kompatibla med systemet men det är väl helt naturligt med barnsjukdomar, någon som har en aning om hur man får ventrilo att fungera felfritt? Inget gnäll på att ventrilo suger och skype är mkt bättre osv (; Citera
Zyr Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Om man köper en "riktigt" fullversion av win 7 ultimate alltså inte oem, kan man då installera den på flera datorer som kommer användas samtidigt eller blir det bundet till en dator? Har en riktigt windows vista version som jag kör på 2-3 av mina datorer samtidigt utan problem och hoppas jag kan göra samma sak nu. Citera
Snusarn Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Postad 24 Oktober , 2009 Om man köper en "riktigt" fullversion av win 7 ultimate alltså inte oem, kan man då installera den på flera datorer som kommer användas samtidigt eller blir det bundet till en dator? Har en riktigt windows vista version som jag kör på 2-3 av mina datorer samtidigt utan problem och hoppas jag kan göra samma sak nu. +1 ? Citera
rAilFISH Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Kommer hela datorn att formateras när man installerar Windows 7? Tänkte på att jag använt min produktkod till 2 st datorer redan (Pokertracker). Kommer jag isf kunna installera det igen och använda samma produktkod? Citera
6månadersförsöket Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Kommer hela datorn att formateras när man installerar Windows 7? Tänkte på att jag använt min produktkod till 2 st datorer redan (Pokertracker). Kommer jag isf kunna installera det igen och använda samma produktkod? du får ny kod av PT. hänt flera ggr för mig Citera
jonasmedz Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 att byta från vista ska gå utan att formatera, har dock bara gjort det på XP-burk än. mejla PT om du får problem efter installationen så fixar de det på några timmar. Citera
ickash Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Jag uppgradera från vista utan att formatera, gick bra och alla mina filer är kvar. Dock är det en del program som inaktiveras för de inte stöds av Windows 7, tror ej det är något problem med PT men ej säker. Citera
ypsil0n Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Jag uppgradera från vista utan att formatera, gick bra och alla mina filer är kvar. Dock är det en del program som inaktiveras för de inte stöds av Windows 7, tror ej det är något problem med PT men ej säker. Du får köra dina program i kompabilitets läge och välja starta som vista. Citera
rAilFISH Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Jag uppgradera från vista utan att formatera, gick bra och alla mina filer är kvar. Dock är det en del program som inaktiveras för de inte stöds av Windows 7, tror ej det är något problem med PT men ej säker. nice , vilka program var det som inte stödjes? Citera
ypsil0n Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 nice , vilka program var det som inte stödjes? Läs mitt inlägg över. Allt som funkar i vista ska vara kompatibelt med w7. Citera
Recommended Posts