sharken Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 I dag släpps ju windows 7 någon som testat, skall ju vara stabilare och bättre än Vistan sägs det. Citera
khiseer Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 kört det nån månad nu och skulle aldrig byta tbx till xp ifl :] mkt små grejer som gör det hela så skönt. Citera
okocha Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 hur är det med kombitabilitet med olika pokerklienter? tänker främst på svs, ftp, stars, ongay, party och unibet. funkar hm? andra saker att tänka på? Citera
RDanneskjold Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Installera det precis och svs verkar iaf fungera fint hittils och kostade bara 29dollar för student så kändes helt okej att köra legitimt för en gångs skull Citera
ryanatwood Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Installera det precis och svs verkar iaf fungera fint hittils och kostade bara 29dollar för student så kändes helt okej att köra legitimt för en gångs skull Var fick du tag på det erbjudandet som student? Är också student. Citera
Snusarn Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 http://www.microsoft.com/student/en/us/software/windows-7.aspx verkar som det stämmer. Citera
zzpike Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Funkar HM och PT som vanligt eller? Själv får jag inte igång huden till hm... Citera
ryanatwood Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 http://www.microsoft.com/student/en/us/software/windows-7.aspx verkar som det stämmer. gott, skitbilligt ju. som taget! Citera
hamstern Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Har kört windows 7 ett tag nu, som med vista kan man ställa in programmen i kompabillitet med xp eller vista. De klienter jag kört och funkar är: ftp, stars, svs, partypoker och unibet. Skulle heller aldrig byta tillbaks till varken vista eller xp. Mvh Edit: Har kört PT också, funkar utan problem. Citera
hamstern Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Funkar HM och PT som vanligt eller?Själv får jag inte igång huden till hm... Har du prövat att ställa HM i kompabillitetsläge med XP? Annars testa det. Mvh Citera
RDanneskjold Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Var fick du tag på det erbjudandet som student? Är också student. Studerar i USA och vi fick det på studentmailen, man var tvungen fylla i postkod och kolla om universitet var godkänt för detta erbjudande. Vet att England har samma erbjudande och skulle tro Sverige har det också. Citera
Mattzon Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Var fick du tag på det erbjudandet som student? Är också student. Om du har tillgång till MSDNAA via din högskola så är Win7 pro gratis. Har kört det ett tag och funkar klockrent. Versionen på MSDNAA är på engelska men det finns sätt att byta språk även på Win7 Pro, annars skaffar du dig en svenska version av Win7 och använder nyckeln du får från MSDNAA;-) Citera
ryanatwood Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Om du har tillgång till MSDNAA via din högskola så är Win7 pro gratis. Har kört det ett tag och funkar klockrent. Versionen på MSDNAA är på engelska men det finns sätt att byta språk även på Win7 Pro, annars skaffar du dig en svenska version av Win7 och använder nyckeln du får från MSDNAA;-) Ingen aning vad MSDNAA är eller om vi har tillgång till "detta". Men går teknisk utb. Skrev in om skolan var tillgänglig för 29$ priset och de var det. Fast sen när jag skrev in min email på skolan så stod det att det inte funka. skumt Citera
Mattzon Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Ingen aning vad MSDNAA är eller om vi har tillgång till "detta". Men går teknisk utb. Skrev in om skolan var tillgänglig för 29$ priset och de var det. Fast sen när jag skrev in min email på skolan så stod det att det inte funka. skumt Sök här: http://www.msdnaa.net/search/SchoolSearchIntl.aspx Citera
ryanatwood Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Sök här: http://www.msdnaa.net/search/SchoolSearchIntl.aspx Aa, min skola finns med. men man måste skicka sin email som man har i skolan så dem kan verifiera en. det är där det strular, dem hittar inte mig på något vis. Citera
killerwolf Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 ger det något att köpa ultimate? eller ska man köra med home? Citera
Mattzon Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Aa, min skola finns med. men man måste skicka sin email som man har i skolan så dem kan verifiera en. det är där det strular, dem hittar inte mig på något vis. Borde väl gå att komma åt MSNDAA via inloggningen på din skola? Citera
ffredd Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Ni som har börjat köra Windows 7, kör ni Hold'em Manager också? Funkar det bra? Citera
ryanatwood Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Borde väl gå att komma åt MSNDAA via inloggningen på din skola? Hittade det nu.! Citera
zzpike Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Ni som har börjat köra Windows 7, kör ni Hold'em Manager också? Funkar det bra? Helt plötsligt så funkar HM som det ska för mig i alla fall. Bara testat tilt och ipoker men verkar ok än så länge. Citera
Scrath Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Ni som har börjat köra Windows 7, kör ni Hold'em Manager också? Funkar det bra? Jag har använt betaversion ett tag och HM har funkat felfritt hela tiden. Har spelat på i stort sett alla större nätverk/sajter. Citera
SnartGul Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Ingen aning vad MSDNAA är eller om vi har tillgång till "detta". Men går teknisk utb. Skrev in om skolan var tillgänglig för 29$ priset och de var det. Fast sen när jag skrev in min email på skolan så stod det att det inte funka. skumt Var åtminstone helt gratis för ett tag sen och har svårt att tro att det är ändrat. Ska nu finnas en svensk version att dra ner direkt. Citera
ryanatwood Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Var åtminstone helt gratis för ett tag sen och har svårt att tro att det är ändrat. Ska nu finnas en svensk version att dra ner direkt. Yes, fixade det. Citera
Snusarn Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Tilta mig. Varför finns inte Södertörns Högskola med? Citera
okocha Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 går att fixa på pellesoft.se också om man är student, man måste antingen vara aktiv på sidan eller betala 200 (?) kronor för årsmedlemskap, men då får man ett msdnaa-konto. Citera
Recommended Posts