5star Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Fortsättning från min uppskattade och välbesökta dagbok som stängdes ned av nån muppjävel. Länken till den är: http://pokerforum.nu/forum/arkiv-dagboecker/55922-0-5-1kr-five_star-thabest-poka-playa-ever.html Man undrar ju vad det är för en muppjävel som sitter och bannar hela tiden. En FITTA är vad du är. Du tror på fullaste allvar att det inte går att komma in på den här sajten då eller?? Jävla nolla. Det är bara att regga ett nytt nick så fort du vill skriva nått. Och du tror inte heller att jag har en massa nick som gör att jag kan läsa exakt vad jag vill, när jag vill på den här sajten. Återigen, vad är det för jävla muppjävel till surfitta som sitter som moderator. Du kan dra åt helvete din jävla fitta! Ses med ett annat nick snart i en dagbok nära dig! Väl mött! Citera
5star Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2009 By the way! Tonight is Poka night!! Kall korv och juice!! Ses vid borden Citera
Recommended Posts