mr-flow Postad 7 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2011 Där bustade jag million, i pengarna iaf men med KK vs AA lite segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 21 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2011 Träningen går inte så bra. Små sjuk men den här videon måste man se om man missat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 16 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2011 idag vill jag skjuta huvudet av pokern. träningen går sådär också, har iofs gått ner hälften av det jag skulle på halva tiden men har förstår inte hur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 20 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2011 Är skapligt förkyld och har inte sprungit på ett tag men ska bli löpning i det fina vädret snart. Denna går mycket i mina högtalare just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 17 Juni , 2011 Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Vet att du gömmer dig här på forumet numera, inte ok att lurka utan hålla update i DBn och göra folk ledsna. Just sayin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 28 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 Hej igen! Har inte skrivit någonting på 2 år här i dagboken men tänkte börja om så smått. Vet inte hur mycket jag kommer posta här men behöver ett utrymme att posta händer och lufta mig lite, hoppas att någon orkar öppna någon annan tråd än de de är vana att öppna Jag går andra året på chalmers och trivs bra, har festat rätt hårt första året och funderar nu på att ta ett steg tillbaka och försöka snygga till betygen lite. Nog om IRL. Poker, spelade ingenting under tiden fulltilt låg nere i princip, började så smått när jag fick tillbaka pengarna därifrån sprang rätt bra november december så fick hybris och nu är jag snart tillbaka där jag började i höstas och allt självförtroende är som bortblåst . Åkte precis ut ur en 27 KO dollars på stars där jag vill ha feedback på. Skepp eller inte? PokerStars No-Limit Hold'em, 27 Tournament, 500/1,000 Blinds 100 Ante (8 handed) - PokerStars Converter Tool from http://www.flopturnriver.com Hero (Button) (t17,245) SB (t2,900) BB (t15,935) UTG (t14,530) UTG+1 (t11,485) MP1 (t21,085) MP2 (t12,612) CO (t5,550) Hero's M: 7.50 Preflop: Hero is Button with A, J 2 folds, MP1 bets t2,000, 2 folds, Hero raises to t17,145 (All-In), SB calls t2,300 (All-In), 1 fold, MP1 calls t15,145 Flop: (t38,890) 5, 9, 7(3 players, 2 all-in) Turn: (t38,890) 4(3 players, 2 all-in) River: (t38,890) 3(3 players, 2 all-in) Total pot: t38,890 Results below: Hero had A, J (high card, Ace). SB had K, Q (high card, King). MP1 had A, K (high card, Ace). Outcome: MP1 won t38,890 Och om den gamla buttan tittar förbi så kan jag ju slänga in en låt som några "bekanta" har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts