Klubban Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 Bad redkings skicka mig gårdagens handhistory och fick den idag, men formatet är helt annat än den som brukar sparas i .log filen under handhistory. Det gör att hold em manager vägrar importera dom. Någon som vet, har haft samma problem, och har lyckats få in dom i hold em manager? Citera
henjon Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 hmm... du har nog inte hängt med i uppdateringarna. I samband med den nya klienten så bytte Ongame format och skapar nu handhistories i formatet .txt. Jag har PokerTracker själv, så jag vet inte hur HEM funkar, men jag utgår från att den är uppdaterad för att kunna processa de nya filerna också. Ongameklienten ska f.ö. lägga upp filerna på din hårddisk. Sökväg: <username>/AppData/Local/P5/<namn på pokerklient, t ex bet24>/handhistory Citera
Klubban Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2009 hmm... du har nog inte hängt med i uppdateringarna. I samband med den nya klienten så bytte Ongame format och skapar nu handhistories i formatet .txt. Jag har PokerTracker själv, så jag vet inte hur HEM funkar, men jag utgår från att den är uppdaterad för att kunna processa de nya filerna också. Ongameklienten ska f.ö. lägga upp filerna på din hårddisk. Sökväg: <username>/AppData/Local/P5/<namn på pokerklient, t ex bet24>/handhistory Jo jag vet att dom brukar sparas där, men efter att jag hade spelat klart för dagen så fattades det en del händer i HEM så jag bad supporten att skicka över dagens händer på mailen. Formatet ser ut att vara samma som när man klickar på history i klienten. Har inte filen på denna datorn men kan lägga upp ett exempel senare Citera
Klubban Postad 15 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2009 så här ser formatet ut Texas Hold'em $0.50-$1 NL (real money), hand #R5-6494111-510 Table Galway, 11 Oct 2009 10:01 AM Seat 5: xenetykzz ($119.40 in chips) Seat 6: Lifewing7 ($97.55 in chips) Seat 7: sebbebe ($107.85 in chips) Seat 8: RIBOSDU85 ($104.10 in chips) ANTES/BLINDS RIBOSDU85 posts blind ($0.50), xenetykzz posts blind ($1). PRE-FLOP Lifewing7 calls, sebbebe folds, RIBOSDU85 raises to $4, xenetykzz folds, Lifewing7 calls. FLOP [board cards ,, ] RIBOSDU85 bets $8, Lifewing7 folds, RIBOSDU85 gets back uncalled $8. SHOWDOWN RIBOSDU85 mucks cards RIBOSDU85 wins $8.55. [board cards ,, ] SUMMARY Dealer: sebbebe Pot: $8.55, (including rake $0.45) xenetykzz, loses $1 Lifewing7, loses $4 sebbebe, loses $0 RIBOSDU85, bets $4, collects $8.55, net $4.55 Citera
okocha Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 har lite gamla händer där det är samma problem, skulle vara kul om hm visade lite mer rätt än nu så om nån orkar skriva ett konverteringsscript eller kan fixa det på annat sätt kan jag skeppa några dolls till denne. Citera
Recommended Posts