Gå till innehåll

Back to Back!?


Poque

Recommended Posts

Är det någon som har några erfarenheter av att vinna turneringar back to back så att säga.

 

Lyckades i och med dagens vinst i bet24 $50 freeroll som jag även vann igår.

 

Ganska sjuk bedrift tycker jag själv med 200 deltagare båda gångerna även om alla kanske inte gör sitt allra bästa i början :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har några erfarenheter av att vinna turneringar back to back så att säga.

 

Lyckades i och med dagens vinst i bet24 $50 freeroll som jag även vann igår.

 

Ganska sjuk bedrift tycker jag själv med 200 deltagare båda gångerna även om alla kanske inte gör sitt allra bästa i början :roll:

 

Snyggt, grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

erras här på forumet har den ÖVERLÄGSET sjukaste back to back sviten, tror han är ensam i världen att ha gjort något sådant.

 

För ca 2 år sedan, vann han 11$ rebuy på Party Poker inte mindre än 6!!!!!! ggr i rad. Alltså exakt samma turnering som startade ett visst klockslag varje dag. Deltagarantalet var mellan 60 och 120 varje gång om jag inte missminner mig...

 

Egentligen sjukt att han inte fick något reportage i Cardplayer eller dylikt för denna häpnadsväckande bedrift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...