Gå till innehåll

TELESINA: le telesine 2010


ApoteketAB

Recommended Posts

  • Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gött! Du, ställer mig själv den frågan inför varje session. Ibland är det helt obegripligt.

 

Nu är jag en åsna vad gäller Telesina, och har inte läst handen ordentligt, and other disclaimers as well, men vad spelade du på i den handen egentligen?

 

Något konverteringsverktyg för telesina HH? Någon?

 

Vettefan, men om man orkar kan man sätta ett par kolon före och efter varje kort i HH:n, så blir tex Ac till ett fint :Ac:. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjo Tjo

 

Kanns som att ska man lira 1 manad detta ar och skita i resten, ska man valja oktober.... Lar bli bra % denna manad med lite olika race och annat tjafs :-) Kommer nog fortsatta med sjaladodandet manaden ut :mrgreen: . Varit vart det an sa lange, 4.9 pa spelet och starx over 7 k vips. Men dig e jag back pa, spelat ratt tiltat och daligt i vara potter. Forvanad att du e back pa spelet denna manad, sett ut som du spelat ratt bra och inte sett sa manga torskpotter. Bra taktik av dig iallafall att satta dig pa mina tomma bord, den overhettade datorjavlen laggar sonder direkt och haft en del internetproblem med :evil: Men det e val eventuellt mer mitt problem an ditt, hehe. Kommer du lira mindre i fortsattningen och fa lite tid over far du garna soka upp DrSuperWestBlueeyesNobileCikiteddu och ge de coulludande kontobytarna ett nackskott :-)

 

peace

Tjena Johan, / johan från skåne ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör ni för att behärska ångesten efter tiltet?
Tiltar mer. (ej rekommenderbart)

Är rullen gul så försöker jag sluta tänka poker. Det går väl sådär. Brukar sätta mig och spela freerolls till slut. :D Inget knark dock. Jag har vettet att inte använda kemikalier när jag mår dåligt. Hjärnan är jag rädd om. Pengar är bara pengar. Bästa i pengaväg är ju lätt att sluta spela när jag stör sig på förlusten. En ganska enkel regel som borde vara lätt att följa..

 

Har vunnit några Telesina-freerolls på b2b för länge sedan. Blev sugen igen p.ga din tråd. Vi kanske ses på borden! GL isåfall. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...