NeoSlayer Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Min dotter på 3år tycker iofs att det är roligt att stå bredvid och titta på, hon har frågat ungefär 10000ggr varför dealern inte får några kort Hehe.. jag smälte iaf.. det var sött.. Citera
lumor_ Postad 21 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2005 Mina föresatser att endast spela varannan dag har gått om intet. Den punkten kändes meningslös eftersom ingen mår dåligt över om jag spelar lite på kvällskvisten när de övriga i familjen sover. Det skulle inte vara så svårt att låta bli om det var viktigt men jag känner ingen motivation. Barnen har i alla fall inte sett mig spela på ett tag nu och det var den viktigaste punkten. Skogsutflykter, cykelturer och bus i stora sängen har fått större utrymme. Pokerspelandet har inte gått särskilt bra på slutet. Ca +-0 i rullen sedan jag startade tråden. Känns som att jag inte spelat mitt bästa spel, missat många draghänder samt blivit utdragen när jag fått in någon triss på floppen. (Spelar ju FL där sådant är möjligt hur aggressivt man än betar sina trips.) Synat fel potter och lagt mig vid fel tillfällen, alla känner igen det tjatiga kverulerandet från en kille på tilt Eftersom jag bara spelat poker några månader känns det ibland som att min uppgång lika gärna kan vara en produkt av standardavvikelsen som att jag skulle ha blivit en bättre spelare. Nåja, det återstår att se om jag är en vinnande spelare i det långa loppet och det var ju egentligen inte det som denna tråden skulle handla om... Citera
Recommended Posts