Ängeln17 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Hej Everest. När ni hade era 3 turrneringar där man totalt kunde vinna ett antal stepticket lyckades jag med moddriggen i ryggen sluta totaltvå. Jag fick då en ticket till step 4. Nu är det så att jag har varit inne och kollat med jämna mellanrum men aldrig hittat någon step4 sattelit. När är det tänkt att man ska kunna använda den? Citera
EverestPoker Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Hej! Gå in på Sit and Go turneringar och klicka på Steg-fliken så ser du dem. Du måste se till att du har "Höga" ikryssat för insatser annars ser du dem inte. Just nu ser jag en med 3 spelare anmälda. Mvh, Angelica Citera
Ängeln17 Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Tack. Var enda fliken jag inte tittat under Citera
Juggler Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Du kan även köra live the dream med 100 dollars buyin. Citera
Ängeln17 Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Du kan även köra live the dream med 100 dollars buyin. Okey, tack Citera
Morgyleus Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 kommer det i nåt skede att bli möjligt att växla in step-tickets till cash eller alternativt summitpoints. Spela steps är kul men efter step 4 är det typ omöjligt att hitta trafik och som lowstejkare vill man kanske inte spela dyra mtts. Citera
Ängeln17 Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Låg trafik är ett understatement. Jag har suttit sen 22 och väntat på att få spela en step4. Som mest har vi varit 3 anmälda. Citera
EverestPoker Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 kommer det i nåt skede att bli möjligt att växla in step-tickets till cash eller alternativt summitpoints. Spela steps är kul men efter step 4 är det typ omöjligt att hitta trafik och som lowstejkare vill man kanske inte spela dyra mtts. Hej, För tillfället går det ej att lösa in stegpolletter mot kontanter. Om en ändring skulle ske så kommer den postas i Everest Pokers tråd här på Pokerforum.nu. MVH, Anders Citera
Recommended Posts