Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej Everest.

När ni hade era 3 turrneringar där man totalt kunde vinna ett antal stepticket lyckades jag med moddriggen i ryggen sluta totaltvå. Jag fick då en ticket till step 4.

Nu är det så att jag har varit inne och kollat med jämna mellanrum men aldrig hittat någon step4 sattelit. När är det tänkt att man ska kunna använda den?

Postad

kommer det i nåt skede att bli möjligt att växla in step-tickets till cash eller alternativt summitpoints. Spela steps är kul men efter step 4 är det typ omöjligt att hitta trafik och som lowstejkare vill man kanske inte spela dyra mtts.

Postad
kommer det i nåt skede att bli möjligt att växla in step-tickets till cash eller alternativt summitpoints. Spela steps är kul men efter step 4 är det typ omöjligt att hitta trafik och som lowstejkare vill man kanske inte spela dyra mtts.

Hej,

För tillfället går det ej att lösa in stegpolletter mot kontanter. Om en ändring skulle ske så kommer den postas i Everest Pokers tråd här på Pokerforum.nu.

MVH,

Anders