speccan Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 dega flopp i 1 an 2 an raise och få in det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 1: dega flopp 2: syn river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 1: dega flopp2: syn river ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 river är sämsta gatan att höja i hand 2. QT är en aning för specifikt att sätta honom på enligt min åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Yes dega flopp i första, rasisa flopp andra som spelat syn river. Kallt att raisa river där, fisk anders. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Tack för svaren , well hand 2 raisa jag väl all in river endast för att han hade 100 sek kvar eller något och det kändes "lika bra" eller något haha en aning fiskigt i guess och nu på efterhand så inser jag nog ganska mycket att raise flopp är ganska solklart med tptk. Det jag va mest osäker va väl på första handen men det va ju inte dåligt spelat direkt isåfall bortsett från att jag borde degat direkt på flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Oh missade det, aja men det är klart dom skall ju också in. Annars är det ju som sagt raise flopp som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts