jepalano Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Tjenare! Har bara en liten fråga, finns det ngn poker site som man kan sätta in pengar genom att ringa ett nummer eller skicka ett sms till ett nummer ? Tacksam för svar Mvh // Jepalano * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Skulle inte tro det. Vill inte pappa låna ut sitt kontokort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Pacific har en funktion som heter "Deposit by phone", kan det vara rätt kanske? http://pokerforum.nu/rooms.php#pacific Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jepalano Postad 15 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Skulle inte tro det. Vill inte pappa låna ut sitt kontokort? Hehe, har inte skaffat visa eller ngt sånt på mitt än.. så vill han inte använda sitt. Därför tänkte jag att man kanske kunda använda sin mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jepalano Postad 15 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Pacific har en funktion som heter "Deposit by phone", kan det vara rätt kanske? http://pokerforum.nu/rooms.php#pacific Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jepalano Postad 15 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Btw, är pacific säkra ? Ja.. ? // Jepalano Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Pacific är säkra, etablerade och har generellt gott anseende. Med det sagt har jag aldrig nånsin hört talas om nån som satt in pengar via telefon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jepalano Postad 15 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Pacific är säkra, etablerade och har generellt gott anseende. Med det sagt har jag aldrig nånsin hört talas om nån som satt in pengar via telefon Nu har du , pacific erbjuder genom telefon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jepalano Postad 15 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Läste vidare på deras sida... Jag kommer fortfarande behöva ett visa kort för att sätta in mina pengar Någon annan som vet något ställe som erbjuder sms/telefon insättning?? MVH // Jepalano Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Eller så skaffar du ett visa-kort? Eller spelar på ladbrokes, 24hpoker eller expekt där du kan sätta in direkt från svenskt bankkonto... eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jepalano Postad 16 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 Jo, det är klart! Har dock tänkt lite mer på det här med sms/telefon instättning. Kanske finns det någon internet plånbok som någon pokersajt stödjer där man kan sätta in pengar via sms/telefon ? Om någon vet någon sådan , snälla posta här MVH // Jepalano Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 16 Maj , 2005 Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 Kan inte tro att någon sida går med på detta, känns inte riktigt säkert för varken användaren eller sidan. Hur ska det gå till då, vad ska pengarna komma ifrån? Det kan ju inte direkt fråga dig hur mcyekt du ska sätta in, och sedan dra det på telefonräkningen. ganska lätt att fuska också, eller sätta in via någon annans telefon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jepalano Postad 16 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 Kan inte tro att någon sida går med på detta, känns inte riktigt säkert för varken användaren eller sidan. Hur ska det gå till då, vad ska pengarna komma ifrån? Det kan ju inte direkt fråga dig hur mcyekt du ska sätta in, och sedan dra det på telefonräkningen. ganska lätt att fuska också, eller sätta in via någon annans telefon Klart det är säkert ? Du typ ringer ett samtal som kostar låt oss säga 500kr, sen anger du en kod som du har fått på hemsidan genom att ha loggat in på ditt account och trycker cashier osv. Sen efter du har knappat in koden drar dom då av 500kr som du får betala på tele räkningen ir kontant kort. Sen är det ju upp till företaget att göra ett säkert och stabilt system så att fusk inte skulle kunna förekoma. Det är inte mkt osäkrare än cc. Det går ju till och med att köpa "hackade" cc's på internet. // Jepalano Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pelasun Postad 16 Maj , 2005 Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 Finns ju redan för amerikanska användare, tror det heter "1-900 pay" eller liknande. Så det borde väl gå att införa en svensk variant om bara intresset finns från kunder/aktörer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jepalano Postad 16 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 Finns ju redan för amerikanska användare, tror det heter "1-900 pay" eller liknande. Så det borde väl gå att införa en svensk variant om bara intresset finns från kunder/aktörer... Kan inte jag som svensk använda det ? Lämna gärna link? // Jepalano Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 16 Maj , 2005 Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 Eller så skaffar du ett visa-kort? Eller spelar på ladbrokes, 24hpoker eller expekt där du kan sätta in direkt från svenskt bankkonto... eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psychokiller Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 vegas007 har sms insättning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Hoppas verkligen ingen sida skaffar stöd fär sånt, men det komme de säkert göra så småningom för att tjäna mer pengar. Tycker det börjar gå överstyr med alla dessa ungdomar som vill spela. Brukar få 2 i veckar som vill "låna" pengar på min msn och liknande. Är man inte gammal nog för att skaffa visa och har råd att avvara lite av sitt lön till poker så ska man inte spela poker helt enkelt. Det tar 5 min och fixa ett visa-kort. Får man inte en sånt så kan man alltid slaffa ett e-kort (sök på forumer så hittar ni vad det är). Jäklar vilka konsekvenser det skulle få om man kunde sätta in 500:- genom ett telefonsamtal... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Hoppas verkligen ingen sida skaffar stöd fär sånt, men det komme de säkert göra så småningom för att tjäna mer pengar. Tycker det börjar gå överstyr med alla dessa ungdomar som vill spela. Brukar få 2 i veckar som vill "låna" pengar på min msn och liknande. Är man inte gammal nog för att skaffa visa och har råd att avvara lite av sitt lön till poker så ska man inte spela poker helt enkelt. Det tar 5 min och fixa ett visa-kort. Får man inte en sånt så kan man alltid slaffa ett e-kort (sök på forumer så hittar ni vad det är). Jäklar vilka konsekvenser det skulle få om man kunde sätta in 500:- genom ett telefonsamtal... Vad folk skulle behöva "låna telefon" på bensinstationer och liknande då, och sno åt sig en femhundring via telefon. Skaffa ett kreditkort eller ett bankkonto, eller vänta tills du blir äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Testa att faxa in några 500-ingar. Supporten på de flesta sajter brukar ju inte vara så skärpta, så det skulle inte förvåna mig om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Testa att faxa in några 500-ingar. Supporten på de flesta sajter brukar ju inte vara så skärpta, så det skulle inte förvåna mig om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 varför inte fixa Visa..tar 4 dar typ.. enda kravet är att man ska vara myndig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wizzo Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 .. enda kravet är att man ska vara myndig. Det är nog där problemet ligger ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Apelsinjuice Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Att sätta in pengar genom telefon eller sms låter dumt. (Framförallt sms) Är man under 18 och föräldrarna inte tycker att du ska spela poker så gör som jag: Ta ett seriöst snack med dina päron och se om ni kan komma fram till någon bra deal till exempel min: Jag fick sätta in 200 kronor på en pokersida för att spela för 1a månaden, sedan får jag sätta in 100 kronor varje månad. Om jag sätter in mer pengar (vi har ett särskilt konto för internettransaktioner) så synns det och då får jag inga pengar (Inget barnbidrag heller, det tar min morsa i så fall) på 6 månader. Det är inte kul att ha lite pengar så jag håller mig till att bara använda dessa 100 kronorna. Sedan om det skulle gå att sätta in pengar från en egen mobiltelefon skulle man ju lätt kunna köpa ett 500 kronors kort och säga "Jag är över 18" på en sida och sedan bara lassa över 500 kronor. Till trådskaparen: Det tar MAX 7 dagar innan du har fått ditt kort. Sedan är det fritt fram att sätta in hur mycket du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 man kan la sätta in via sms till t.ex mpneybookers o sen köra moneybookers -> sidan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts