Crappy Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 Fick jobbet. Champagne! Så förbannat bra!! Du har jobbat dig till det och verkligen förtjänat det GRATTIS! Citera
Klyka Postad 6 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2011 Tack. Sjukt vad jag jobbat det senaste halvåret. Phew. Citera
Barf Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 Tack. Sjukt vad jag jobbat det senaste halvåret. Phew. congratz till jobbet! det där examensbeviset kommer du dock att få vänta på ett tag till av det jag har hört ... Citera
Klyka Postad 6 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2011 congratz till jobbet! det där examensbeviset kommer du dock att få vänta på ett tag till av det jag har hört ... Hört att de brukar vara sega med att skaka fram det? Illa isf, jag behöver det snabbt. Citera
Dayfly Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 Tack ska ni ha. Vem vet, snart kanske jag har nåt vettigare för mig än att försöka hävda mig i sandlådelekar? det har redan stigit dig åt huvudet ser jag. Citera
Barf Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 Hört att de brukar vara sega med att skaka fram det? Illa isf, jag behöver det snabbt. du kan säkert ligga på dom för att få ut det snabbare; men jag har hört tider upp till 3 månader när det kommer till Uppsala (vilket är ditt universitet right?) Citera
Barf Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 jag skulle inte oroa mig om jag var du mtp att du redan kirrat jobbet. det e väl bara att säga att det e UU som segar sig ... Citera
Klyka Postad 6 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2011 jag skulle inte oroa mig om jag var du mtp att du redan kirrat jobbet. det e väl bara att säga att det e UU som segar sig ... Jag hoppas på det, men det är inte alls säkert. Citera
MikeTime Postad 7 Maj , 2011 Rapport Postad 7 Maj , 2011 Härligt Klykeman!! Wp och en stor grattiskram! Nu kanske du äntligen har råd att dyka ner och lira lite ibland at my humble farm? Also; pics på den stackars flickan du lyckats snärja. Citera
Klyka Postad 7 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2011 Härligt Klykeman!! Wp och en stor grattiskram! Nu kanske du äntligen har råd att dyka ner och lira lite ibland at my humble farm? Also; pics på den stackars flickan du lyckats snärja. Förhoppningsvis! =) Bilder finns på facebook för de som är betrodda där. Citera
bjoelle Postad 7 Maj , 2011 Rapport Postad 7 Maj , 2011 Tror vi alla förväntar oss att Klyka ska dyka upp oftare på diverse olika liveevenemang, som spelare alltså Citera
Hjort Postad 7 Maj , 2011 Rapport Postad 7 Maj , 2011 Kan du bli ersättare för Lalibert o co nu när juristmiljonerna börjar rulla in då. Citera
Klyka Postad 7 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2011 Tror vi alla förväntar oss att Klyka ska dyka upp oftare på diverse olika liveevenemang, som spelare alltså Kommer definitivt att hända, men först ska jag mödosamt klättra upp ur det ekonomiska hålet. Kan du bli ersättare för Lalibert o co nu när juristmiljonerna börjar rulla in då. Med enträget sparande blir jag miljonär lagom till pensionen, om jag förstår löneläget rätt. Nån toppadvokat och delägare i MSA blir jag nog inte. Just nu oroar jag mig dessutom för det där examensbeviset, men tror att det ska vara lugnt även om det krånglar. Citera
FiSherman63 Postad 8 Maj , 2011 Rapport Postad 8 Maj , 2011 vadå, försöker du påstå att du inte längre kommer att bli hysterisk när man droppar one-liners om hur vilsen du är i livet och ffa som pokerspelare? pls say it aint so, det enda roliga det här forumet har haft att erbjuda det senaste året är ju när du går bananas över att jag "fortfarande inte har kommit över" varningen du gav mig i dina glansdagar som moderator. seriöst, säg upp dig och posta fler hh:s. disclaimar:alkoholintag. men still: poker ffs. Citera
MikeTime Postad 8 Maj , 2011 Rapport Postad 8 Maj , 2011 Tror inte Fiskarmannen kommit över den där varningen han fick av dig för länge sen Mr Klykeman. Citera
Klyka Postad 8 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2011 Grattis Klyka! Ty. =) Tror inte Fiskarmannen kommit över den där varningen han fick av dig för länge sen Mr Klykeman. Han har ju inte det. Men jag kommer nog aldrig heller att kravla mig upp ur sandlådan, så fis-herman och jag kommer nog att ha mycket roligt tillsammans framöver. Jag önskar bara att han var lite mer som lapproffe. Citera
Klyka Postad 9 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2011 Jag borde alltid ha en professor till hands. Här hade jag skrivit ett långt examensarbete och tyckte det var så sjukt bra när jag lämnade in. Nu är jag förvisso från första början medveten om att jag inte alltid vidtar erforderliga mått av ödmjukhet, men snacka om att professorn tog ned mig på jorden. Med ett pennstreck stjälpte han hela min uppsats. Trodde jag i alla fall. Efter ett par dagars panik, ångest och hårslitande så kom jag på att det inte var så farligt - men han hade utmanat mina argument, visat på inkonsekvens i argumentationen och identifierat instringens i mina abstraktioner. Jag har fått tänka om i centrala delar av uppsatsen, skriva om, göra bättre, göra rätt. Professorns dråpslag tvingade mig att tillämpa ledordet kill your darlings på mitt kära skötebarn. I förhandsgranskningen ser jag 73 sidor varav en tredjedel är blåfärgat av spåra ändringar-funktionen. Nu är jag tillbaks där jag var innan inlämning - uppsatsen är på väg att bli så sjukt bra. Frågan är bara vad jag tycker efter att professorn sagt sitt om slutversionen också. Citera
Klyka Postad 11 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2011 Uppsatsen inlämnad. Igen. =) Och jag har kollat upp saken med examensenheten på universitetet - min ansökan får förtur och ska vara färdigbehandlad på några dagar. Livet är härligt, skål! Nu after "work". Citera
Staahla Postad 11 Maj , 2011 Rapport Postad 11 Maj , 2011 Jag borde alltid ha en professor till hands. Här hade jag skrivit ett långt examensarbete och tyckte det var så sjukt bra när jag lämnade in. Nu är jag förvisso från första början medveten om att jag inte alltid vidtar erforderliga mått av ödmjukhet, men snacka om att professorn tog ned mig på jorden. Med ett pennstreck stjälpte han hela min uppsats. Trodde jag i alla fall. Efter ett par dagars panik, ångest och hårslitande så kom jag på att det inte var så farligt - men han hade utmanat mina argument, visat på inkonsekvens i argumentationen och identifierat instringens i mina abstraktioner. Jag har fått tänka om i centrala delar av uppsatsen, skriva om, göra bättre, göra rätt. Professorns dråpslag tvingade mig att tillämpa ledordet kill your darlings på mitt kära skötebarn. I förhandsgranskningen ser jag 73 sidor varav en tredjedel är blåfärgat av spåra ändringar-funktionen. Nu är jag tillbaks där jag var innan inlämning - uppsatsen är på väg att bli så sjukt bra. Frågan är bara vad jag tycker efter att professorn sagt sitt om slutversionen också. Stå på dig istället, det är nog professorn som har fel. Skriv samma sak igen men med ännu fler ord den här gången. Citera
Slaktavfall Postad 11 Maj , 2011 Rapport Postad 11 Maj , 2011 Stå på dig istället, det är nog professorn som har fel. Skriv samma sak igen men med ännu fler ord den här gången. Iofs en klockren analys Citera
Klyka Postad 12 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2011 Faktum är att jag skrev samma sak med ännu fler ord. Och det blev bättre. Citera
Supertequila Postad 12 Maj , 2011 Rapport Postad 12 Maj , 2011 Grattis Klyka, även om jag själv skyr löneslaveri som pesten. GL. Citera
Klyka Postad 12 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2011 Tack! Jag tror att tricket är att lura sig själv att tro att man hittat något som man faktiskt är intresserad av. Än så länge tror jag det, men så har jag ju inte jobbat min första dag ännu... Om jag skulle vara bra på poker så skulle jag ändå aldrig bli bättre än att jag skulle få leva på rågrind, och då känns det mer givande för mig att pursua en karriär. För mig är juridiken mer skalbar än pokern, tror jag iaf. Citera
Recommended Posts