mr.asdf Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 alla gillar ken lätt han e asskön ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jellesi Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOJJE Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 alla gillar ken lätt han e asskön ju Han är så sjukligt självgod, gillar inte han för fem öre, haha känner han inte personligen, men det intrycket jag har fått av han så vete fan om jag skulle vilja känna han. han är väl som alla andra. snäll när han sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Okej. Har ett par frågor då jag aldrig sett Ken lira varken på nätet eller i någon turnering (tv, osv) 1. Någon som sett Ken lira på senare tid? 2. Finns det några avsnitt av wsop/wpt/whatever där man kan se Ken spela? Något som sänts på TV eller sådär. Skulle vara kul att se honom spela lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Okej. Har ett par frågor då jag aldrig sett Ken lira varken på nätet eller i någon turnering (tv, osv) 1. Någon som sett Ken lira på senare tid? 2. Finns det några avsnitt av wsop/wpt/whatever där man kan se Ken spela? Något som sänts på TV eller sådär. Skulle vara kul att se honom spela lite. Gå in på pokermiljonens hemsida, avsnitt 9! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Vad är det för adress dit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 http://www.tv4.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Ah, jag har det på ingång nu! Schpännande, hehe. Tack så mycket! Har inte hittat några avsnitt av Pokermiljonen på DC förut, eller, efter avsnitt 7 i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sjoberginho Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Har Ken eller någon i hans släkt utländskt ursprung eller bakrund? På ett annat forum är det en som skriver att han är "klockrent osvensk". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ErHa Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 På ett annat forum är det en som skriver att han är "klockrent osvensk". Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Har Ken eller någon i hans släkt utländskt ursprung eller bakrund? På ett annat forum är det en som skriver att han är "klockrent osvensk". Dom syftar nog på hur Ken är som person, han går ut och skryter och säger att han är bäst, det är "osvenskt" beteende i folks ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Och därmed är det väl ganska positivt att bli kallad osvensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Och därmed är det väl ganska positivt att bli kallad osvensk. Exakt! Jag diggar Ken starkt. Sverige behöver mycket fler personer av Kens kaliber. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sjoberginho Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Hmm, okej, jag formulerar om frågan så ni förstår den: kommer Ken eller någon annan från hans släkt från ett annat land? Det är det som dem undrar. Edit: Och ja, Ken är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Hans föräldrar är väll från Estland eller Lettland? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Och därmed är det väl ganska positivt att bli kallad osvensk. fyfan vad trött jag är på det där uttrycket. Så jävla förlegat. Att vara Svensk för mig är fan nått bra! Kan räkna upp massvis med länder, områden och människor som inte är i närheten av Sverige. Jag är lycklig att min mor flydde hit till Sverige och att jag fick födas här. Jag tror jag aldrig riktigt tackat henne för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrPitch Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Och därmed är det väl ganska positivt att bli kallad osvensk. fyfan vad trött jag är på det där uttrycket. Så jävla förlegat. Att vara Svensk för mig är fan nått bra! Kan räkna upp massvis med länder, områden och människor som inte är i närheten av Sverige. Jag är lycklig att min mor flydde hit till Sverige och att jag fick födas här. Jag tror jag aldrig riktigt tackat henne för det.. Kan ju hända att Sverige är bra på många områden, men dålig på minst lika många... Inställningar hos människor i sverige är ju ingen höjdare... Alla ska tryckas ner och ingen får vara bättre än någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Och därmed är det väl ganska positivt att bli kallad osvensk. fyfan vad trött jag är på det där uttrycket. Så jävla förlegat. Att vara Svensk för mig är fan nått bra! Kan räkna upp massvis med länder, områden och människor som inte är i närheten av Sverige. Jag är lycklig att min mor flydde hit till Sverige och att jag fick födas här. Jag tror jag aldrig riktigt tackat henne för det.. Kan ju hända att Sverige är bra på många områden, men dålig på minst lika många... Inställningar hos människor i sverige är ju ingen höjdare... Alla ska tryckas ner och ingen får vara bättre än någon annan. ja, allra lyckligast vore jag om Svenskar inte rösta in kommunister in i regeringen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Jag tyckte Ken lennard var lite pinsam på pokermiljonen. Han är inte ett dugg rolig som han verkar tro, visst är han duktig på poker, men han gjorde inte så bra TV som har själv verkade tro. *edit* Såg att mina formuleringar inte var de bästa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Ja vi svenskar ska vara stolta över vad våra förfäder uppnått genom hårt arbete i detta land. Vi blev inte indragna i kriget för att vi inte stack ut nästan, det var också bra. Vi har mycket att vara stolta över det tycker jag med och Sverige har ett världsfärdssystem som är i världsklass. Allting börjar dock gå nedåt nu och vi kan inte räkna med detta världfärdssystem mycket längre till. Det saknas arbetsvilja ute i landet och jag tillhör en av dom som knappt ens kan tänka mig ett arbete, och jag vet att det är många med mig som känner likadant. Då har någonting gått fel på vägen ? Det har knappast med uppfostran man fått utan den allmänna attityden att arbete inte behövs, eftersom vår kära stat (vi själva) försörjer oss. Och dessutom är många extremt dåliga på att hantera viljestarka människor som sticker ut hakan och inte är sådär blygt och fint svenskt som inte lägger näsan i blöt. Vi kommer ingenstans på att vara passiva blekfisar, vi måste kämpa hårt och vara lite kaxiga också. Och kaxiga innebär inte att trycka ned andra som också sticker ut hakan utan sätta lite snurr på saker och väcka intresse och engagemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrPitch Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Ja vi svenskar ska vara stolta över vad våra förfäder uppnått genom hårt arbete i detta land. Vi blev inte indragna i kriget för att vi inte stack ut nästan, det var också bra. Vi har mycket att vara stolta över det tycker jag med och Sverige har ett världsfärdssystem som är i världsklass. Allting börjar dock gå nedåt nu och vi kan inte räkna med detta världfärdssystem mycket längre till. Det saknas arbetsvilja ute i landet och jag tillhör en av dom som knappt ens kan tänka mig ett arbete, och jag vet att det är många med mig som känner likadant. Då har någonting gått fel på vägen ? Det har knappast med uppfostran man fått utan den allmänna attityden att arbete inte behövs, eftersom vår kära stat (vi själva) försörjer oss. Och dessutom är många extremt dåliga på att hantera viljestarka människor som sticker ut hakan och inte är sådär blygt och fint svenskt som inte lägger näsan i blöt. Vi kommer ingenstans på att vara passiva blekfisar, vi måste kämpa hårt och vara lite kaxiga också. Och kaxiga innebär inte att trycka ned andra som också sticker ut hakan utan sätta lite snurr på saker och väcka intresse och engagemang. Ja det är ju därför man diggar Ken så mycket, fattar inte varför alla måsta klaga på att han är kaxig? Go Ken! visa alla tråkiga svenskar!!! hmmm appropå jobb vem vill jobba i sverige? betala skatt och skänka till alla glada bidragstagare . En liten tanke bara... Om man tjänar 50 dollar per dag på pokern varje månad så blir det 1550 dollar per månad och så tar man det gånger 8 (ungefärliga dollarkursen nu) så får man 12400:- kr och om man då spelar på en europa-sida i ett skattefritt land har man redan tjänat mer än på en vanligt jobb, efter skatt. Måste ju vara en piece of cake för de flesta någorlunda spelarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Ja vi svenskar ska vara stolta över vad våra förfäder uppnått genom hårt arbete i detta land. Vi blev inte indragna i kriget för att vi inte stack ut nästan, det var också bra. Vi har mycket att vara stolta över det tycker jag med och Sverige har ett världsfärdssystem som är i världsklass. Allting börjar dock gå nedåt nu och vi kan inte räkna med detta världfärdssystem mycket längre till. Det saknas arbetsvilja ute i landet och jag tillhör en av dom som knappt ens kan tänka mig ett arbete, och jag vet att det är många med mig som känner likadant. Då har någonting gått fel på vägen ? Det har knappast med uppfostran man fått utan den allmänna attityden att arbete inte behövs, eftersom vår kära stat (vi själva) försörjer oss. Och dessutom är många extremt dåliga på att hantera viljestarka människor som sticker ut hakan och inte är sådär blygt och fint svenskt som inte lägger näsan i blöt. Vi kommer ingenstans på att vara passiva blekfisar, vi måste kämpa hårt och vara lite kaxiga också. Och kaxiga innebär inte att trycka ned andra som också sticker ut hakan utan sätta lite snurr på saker och väcka intresse och engagemang. det där e inte den allmäna attityden, utan bara din skitattityd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Jo, sorgligt nog så är det den allmänna attityden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Ja vi svenskar ska vara stolta över vad våra förfäder uppnått genom hårt arbete i detta land. Vi blev inte indragna i kriget för att vi inte stack ut nästan, det var också bra. Vi har mycket att vara stolta över det tycker jag med och Sverige har ett världsfärdssystem som är i världsklass. Allting börjar dock gå nedåt nu och vi kan inte räkna med detta världfärdssystem mycket längre till. Det saknas arbetsvilja ute i landet och jag tillhör en av dom som knappt ens kan tänka mig ett arbete, och jag vet att det är många med mig som känner likadant. Då har någonting gått fel på vägen ? Det har knappast med uppfostran man fått utan den allmänna attityden att arbete inte behövs, eftersom vår kära stat (vi själva) försörjer oss. Och dessutom är många extremt dåliga på att hantera viljestarka människor som sticker ut hakan och inte är sådär blygt och fint svenskt som inte lägger näsan i blöt. Vi kommer ingenstans på att vara passiva blekfisar, vi måste kämpa hårt och vara lite kaxiga också. Och kaxiga innebär inte att trycka ned andra som också sticker ut hakan utan sätta lite snurr på saker och väcka intresse och engagemang. det där e inte den allmäna attityden, utan bara din skitattityd. Jag ska inte dra alla över en kam, många vet och tycker att arbete behövs. Jag menade dock mer att attityden är att det inte är så viktigt med ett bra arbete eftersom man klarar sig ändå. Drivkraften har fått sig en törn. Människan vill se klara resultat och se klart att tydligt att deras arbete lönar sig till skillnad från grannens tillvaro som inte arbetar, så är det inte. Och det känns nog så för många. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 Personligen tycker jag att Ken är grymt underhållande. Han verkar glad, frispråkig, kaxig men ändå med glimten i ögat lite. Det är klart han tycker att han är en jävligt grym pokerspelare, men även han kan vara ödmjuk ibland. Och jag menar, se på folk i USA t.ex, är man proffs i USA i någon form så är det klart dom flesta är kaxiga. Ta ett sport som basket. Nämn någon toppspelare inom NBA-eliten som INTE tycker att han är den bästa, typ? Men där gnäller ingen, för det finns så många som är likadana. Men så fort en profil ifrån Sverige dyker upp och säger att han kan spöa varenda pokerspelare i Sverige så blir det ett jävla liv och vi tycker han är konstig och negativt kaxig. GO KEN! Jag tycker det är skitkul att se Ken spela poker. Jag gillar hans stil grymt mycket. Orka tråkiga spelare som surar och aldrig gör väsen av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts