evpfisk Postad 25 September , 2009 Rapport Postad 25 September , 2009 hur är det med everests uppkoppling idag? laggar ur var 5:e minut... inget problem med mitt nät, lyssnar på spotify, kan surfa runt, skriver det här... har dessutom kört tester... någon annan som också har problem? Citera
K_MaN Postad 25 September , 2009 Rapport Postad 25 September , 2009 hur är det med everests uppkoppling idag? laggar ur var 5:e minut... inget problem med mitt nät, lyssnar på spotify, kan surfa runt, skriver det här... har dessutom kört tester... någon annan som också har problem? Jag logas ut en gång i timmen, dock är det inget lagg, verkar vara nåt annat fel... Citera
evpfisk Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Postad 26 September , 2009 Jag logas ut en gång i timmen, dock är det inget lagg, verkar vara nåt annat fel... exakt en gång i timmen? har haft samma problem! det är ditt nätverkskort som behöver nya drivrutiner! *edit* hmm loggas ut eller disconnectas? nya drivrutiner gäller om du disconnectas... om du loggas ut får du skriva ett argt brev till everest. *edit* förresten gick mitt problem över precis när ja skrev inlägget... everest blev rädda för den arga lappen Citera
Recui Postad 27 September , 2009 Rapport Postad 27 September , 2009 För några månader sedan var det riktigt illa, men brukar sällan ha problem nu för tiden. Jag kan dock tycka att klienten är väldigt seg ibland. Citera
K_MaN Postad 27 September , 2009 Rapport Postad 27 September , 2009 exakt en gång i timmen? har haft samma problem! det är ditt nätverkskort som behöver nya drivrutiner! *edit* hmm loggas ut eller disconnectas? nya drivrutiner gäller om du disconnectas... om du loggas ut får du skriva ett argt brev till everest. *edit* förresten gick mitt problem över precis när ja skrev inlägget... everest blev rädda för den arga lappen Loggas ut. Har inga problem på andra sidor heller. Citera
sailorslut Postad 28 September , 2009 Rapport Postad 28 September , 2009 Jag har samma problem.. Har gått från att (i statusbaren) vara konstant "Uppkoppling: Utmärkt" till "Uppkoppling: Dålig/Ok" etc. Har inte ändrat något med mina inställningar på datorn och alla andra pokersidor funkar bra (FTP, Stars, Svs mm).. Citera
Recommended Posts