Gå till innehåll

Hamiltone


Hamiltone

Recommended Posts

Namn: "Hamiltone"

 

Ålder: 25

 

Yrke: Student

 

Intressen: Träning, umgänge med vänner och flickvän och naturligtvis en hel del annat.

 

Tidigare pokererfarenhet: Spelade ganska mycket för 2-3 år sedan och var väl vinnande upp t.o.m. NL50. Senaste två åren har jag knappt spelat alls och inget strukturerat.

 

BR vid dagboksstarten: €314 (Inspelade på NL10 sen början av augusti.)

 

Mål: Till att börja med att bli vinnande på NL20. Har spelat 5000 händer på den nivån hittills och backat €75, vilket ger en PTBB/100 händer på -3,65. Åtgärden till att börja med får bli att gå ner till fyra bord från de sex som jag normalt spelar.

 

Spelstil: Mina stats efter 5000 händer på NL20 är 13/8/2.0 så jag får betraktas som tight. Det spelet höll på låga nivåer för två år sen, men kanske inte gör det längre och då hoppas jag kunna utveckla mitt spel så jag återigen kan bli vinnande upp till NL50.

 

Hoppas på mycket hjälp så ska detta förhoppningsvis gå riktigt bra!:-)

 

BR vid starten 23/9: €314

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYP!

 

Annars så GLGL!:)

 

Tack i dubbel bemärkelse! :-)

 

 

Som nybliven dagboksinnehavare blev jag sugen att spela lite så här framåt småtimmarna. Slutade ett inköp upp på en halvtimmes spel. Tyvärr var det nåt som gjorde att PT inte kunde läsa in nya händer så jag fick spela utan stats på motståndarna. Lite ovant när man är van vid den hjälpen. Vet inte vad problemen beror på. Nån mer som har problem att importera händer från unibet till PokerTracker.v2? Funkade fint för en timme sen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft problem med HoldemManager med idag..Kanske beror på ny uppsatering av klienten!? Måste nog ladda ner någon ny uppdatering av PT/HM..?

 

Stämde bra det. Glömde den gyllene regeln att alltid testa med senaste patchen. Nu fungerar det igen iaf! Såg också att PT2 kommer "dö" i mars 2010. Får hoppas att rullen växt till sig då så PT3 kan införskaffas utan problem.

 

Nu får det bli lite sömn och träning efter en hård skoldag så ska det bli lite lir framåt kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan två timmars spel blev det till slut första dagboksdagen med resultatet +€38. Blev en väldigt sen session nu efter att ha spenderat kvällen med tjejen.

 

Är väldigt trött nu och ska gå och lägga mig, annars tänkte jag skriva upp resultat och BR-utveckling dag för dag. Fixar det imorgon!

 

BR: €352

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat 1,5 h nu och under stora delar med bristande koncentration. Borde slutat mycket tidigare även om det fanns många dåliga spelare vid borden. Men har jag inte fullt fokus så spelar det ingen roll. Får försöka lära mig den läxan! Slutade ca ett halv inköp ner.

 

En hand som jag där semibluffar turn och bluffar rivern. Kanske borde gjort ett något mindre bet på rivern, annars tycker jag själv att det är okej spelat. Vi det här tillfället hade fi spelat en av tre händer.

 

- pagalman sitting in seat 1 with €9.86

- cjnik sitting in seat 2 with €17.51

- Hamiltone sitting in seat 3 with €19.70 [Dealer]

- Gunners81 sitting in seat 4 with €18.06

- restlesdalai sitting in seat 5 with €2.26

- yachusan sitting in seat 6 with €8.29

 

Gunners81 posted the small blind - €0.10

restlesdalai posted the big blind - €0.20

** Dealing card to Hamiltone: 7 of c, 10 of c

yachusan called - €0.20

pagalman called - €0.20

cjnik folded

Hamiltone called - €0.20

Gunners81 called - €0.20

restlesdalai checked

 

** Dealing the flop: A of c, K of d, 8 of c

Gunners81 checked

restlesdalai checked

yachusan checked

pagalman bet - €0.20

Hamiltone called - €0.20

Gunners81 called - €0.20

restlesdalai folded

yachusan called - €0.20

 

** Dealing the turn: 6 of h

Gunners81 checked

yachusan checked

pagalman checked

Hamiltone bet - €1.30

Gunners81 folded

yachusan called - €1.30

pagalman folded

 

** Dealing the river: J of h

yachusan checked

Hamiltone bet - €4.00

yachusan went all-in - €6.59

Hamiltone folded

yachusan shows: Q of s, K of s

yachusan wins €14.37 from the main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...