Gå till innehåll

MTT sidor + tips


HU-King

Recommended Posts

Hallå har spelat cg och sng nu ett tag men känner att jag nu vill börja lära mig att spela mtt lite bättre. Tänkte spela freezeouts på $20-50 nivån min poker br ligger på ca $10 000. Det är bara det att jag har inte riktigt tid att spela 6 tim långa mtt på vardagarna så letar efter lite mindre bra mtt som inte har flera tusen spelare i sig. Sen dra det ju ner variansen med mindre deltagare också. Så några tips på vilka bra sidor som man kan hitta bra freezeouts tänkte att jag skulle försöka att ha $2000 på 5 sidor vad tror ni om det? Spelar nu på pokerstars och ipoker.

 

Sen undrar jag en sak hur rädda ska man vara för att åka ur en mtt tex om det är sent inte itm än ska man försöka undvika 50/50 hur mycket skydar ni era stackar hur mycket gamblar ni osv.

 

Övriga tips till en som ska göra en övergång från cg och sng till mtts är jag mycket tacksam för

:-)

 

En sak till kan inte spela på FTP eftersom att dom tror att jag redan har ett konto på deras sida så där får jag inte spela för dom:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...