Simonnn Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 jag gissar att den här ska gå att släppa men när? http://www.pokerhand.org/?4707364 Citera
Drunken_Penguin Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Jag säger inte att jag skulle komma undan den, men släppa river borde nog gå. Det finns inga stegar/färg möjliga, och ändå checkraisas det all in. Q6xx lär du möta relativt ofta i den här situationen. Fold pre känns inte direkt dåligt heller, handen är ändå ganska utspridd. Citera
aceflippah Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Asså sånt här händer ju hela tiden i PLO, man kan helt enkelt inte ställa i ett läge när det ligger överkort och sen 2 av någonting, chansen är väldigt stor att någon har pocket på hand och har nötat kåken då. Citera
slowboy Postad 29 April , 2010 Rapport Postad 29 April , 2010 Turn kan jag förstå du synar.. men river? plz Citera
Recommended Posts