Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Fick det här i mailen, någon som vet lösenordet?

På söndag den 15 maj kl. 19.00 bjuder vi in alla våra svenska spelare till en Texas Hold'em NL turnering med €500 i potten. Turneringen kostar 100 VIP-poäng att delta i.

Som en bonus ger vi de 60 bäst placerade möjligheten att ta med en vän på 24hPoker och Kharmas exklusiva förhandsvisning av filmen "Layer Cake" på biograf Röda Kvarn i Stockholm, torsdagen den 19 maj kl. 21.45. Efter filmen bjuder Kharma till efterfest.

Postad

Även jag undrar hur man får sina biobiljetter?

Fick ett mejl där det stod att man skulle kolla i "tournament area" för mer detaljer. Hittar dock ingen info där.

Postad
Även jag undrar hur man får sina biobiljetter?

Fick ett mejl där det stod att man skulle kolla i "tournament area" för mer detaljer. Hittar dock ingen info där.

Mail kommer under dagen. Man måste svara att man vill ha sin plats (som gäller för 2 pers). Deadline 15:00 imorgon. Därefter skrivs ert nickname upp på en gästlista som finns vid entren.

Det kommer även mail att man kan anmäla sig på en kölista som vi plockar från i mån av plats. Samma deadline.

mvh stefan

Postad

Det verkar inte som jag kommer kunna åka ner till huvudstaden och närvara under arrangemanget. Är det möjligt att överlåta sin plats till någon annan (om det nu över huvud taget är någon som vill ha platsen)?

Postad
Skicka din bekräftelse till ***@*.* och ange för- och efternamn för de personer som kommer och det användarnamn (nickname) som vunnit platserna.

Formuleringen i mailet tycker jag pekar på att man kan överlåta biljetterna...

Postad
Skicka din bekräftelse till ***@*.* och ange för- och efternamn för de personer som kommer och det användarnamn (nickname) som vunnit platserna.

Indeed.

Anyway, till annan info ges står mina två biljetter till förfogande. PM, först till kvarn.

Aight?

Postad

Indeed.

Anyway, till annan info ges står mina två biljetter till förfogande. PM, först till kvarn.

Aight?

Samma här, PM om någon vill ha...

Postad

Vi som var med och bubblade (AJ vs KQ ;)) fick ett mail där vi kunde skriva upp oss på en reservlista, så om ni inte ska gå så bekräfta inte bara så får de som står på tur biljetterna istället.

Postad

Jag var där och såg den. Varihelvete kom alla brudar ifrån? Måste varit något till företag som hade förhandsvisning samtidigt. Enda pokerspelarna jag kände igen var Pi och Svarten. Efterfesten på Kharma blev ett kort besök, Cosmopol lockade för mycket!