owster Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 52 Minuter kvar, det blir nog fullt, håll koll på Jenny1 på borden bara ikväll blir det vinst! edit:LAAAAAAAATE GL Fernster Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 edit:LAAAAAAAATE GL Fernster Ty Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 3 min kvar, wish me luck! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 klonkas det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Jääääääääävlar vilka bra kort jag fick satan, 45 minuters spel och får AKo AQo JJ 1 gång vardera som bäst resten var fan bara SKIT! Åkte ut på första rundan mot nån jävla skaneland! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Blitt någon pf tilt ikv då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Blitt någon pf tilt ikv då? Njaee, blev ju inte direkt uttdragen =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Byta rubrik? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Svenska spel, vilket skämt är detta enligt regelboken? När jag åkte ut hade jag 1000 marker med blinds på 75/150.. När nästa runda börjar sitter alla på 8000 stackar och blindintervallen börjar om på 10/20, känner mig ganska blåst! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joof Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Svenska spel, vilket skämt är detta enligt regelboken? När jag åkte ut hade jag 1000 marker med blinds på 75/150.. När nästa runda börjar sitter alla på 8000 stackar och blindintervallen börjar om på 10/20, känner mig ganska blåst! Hoppas du skojar? Den började om på 20/40 alltså dubbla mot omgången innan. På vilket sätt skulle detta vara orimligt? Hint: Stackarna dubblas varje omgång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Hoppas du skojar? Den började om på 20/40 alltså dubbla mot omgången innan. På vilket sätt skulle detta vara orimligt? Hint: Stackarna dubblas varje omgång. 40/80 nästa gång då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rette Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Du e rolig du..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 hoppas skaneland vinner nu då, den apan som slog ut mig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joof Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 40/80 nästa gång då? Ja det borde det ju bli, hur skulle man annars göra det menar du? Man kan ju inte låta nivåerna bara rulla på eftersom de som redan vunnit inte har chansen att lira under tiden. Man måste ju börja varje omgång med samma stackdjup annars skulle ju stackdjupen vara typ 5 bb efter 3-4 omgångar eftersom det alltid är nån match som tar lång tid i varje omgång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Ja det borde det ju bli, hur skulle man annars göra det menar du? Man kan ju inte låta nivåerna bara rulla på eftersom de som redan vunnit inte har chansen att lira under tiden. Man måste ju börja varje omgång med samma stackdjup annars skulle ju stackdjupen vara typ 5 bb efter 3-4 omgångar eftersom det alltid är nån match som tar lång tid i varje omgång. Ja ni har rätt, jag visste inte hur det var, snälla låt mig skämmas ifred. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 asså ferna varför tar du inte en stejk på högre nivå? Du är ju fan pfstar och bör väl inte ha något som helst problem med de? Shippa upp lifetimegraf asap!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 asså ferna varför tar du inte en stejk på högre nivå? Du är ju fan pfstar och bör väl inte ha något som helst problem med de?Shippa upp lifetimegraf asap!!! Skulle gärna ta en stejk, har dock ingen lifetime graf (du vet ju att där jag lirar nu funkar inte HEM/PT3), men vet att jag skulle vara vinnande på NL50 CG HU, men vet dock ingen som skulle vilja stejka mig .. Också är jag ganska bortskämd, vill ha 100+ Inköp om jag lirar HU CG. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 nej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Bra spelare behöver inte stejk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Bra spelare behöver inte stejk. +1111111 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Dö inte Ferna. Mitt liv skulle kännas rätt meningslöst då. (L) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 mitt inlägg var förresten som svar på rubriken, inte på stejkfrågan eller någon annan fråga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 nvm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts