Gå till innehåll

QoS delar med sig av sina pokerkunskaper!

Recommended Posts

Postad
"Vad innebär det att slaska" är ingen fråga som kan besvaras med en enkel definition. [...] Svaret är punkten i ens perception där man ser begränsningarna i sitt eget medvetande och upplever enighet med universum.

Amatör! The KNUGEN will guide you in the wisdom of slask! :mrgreen:

- QoS

Postad

Vem som helst kan spela en massa kort och kalla det "slask". Det är uttalanden från oupplysta, falska profeter, lyssna inte till dem. Sann slaskning innebär att man först måste veta när man slaskar och när man ickeslask. För att finna det sanna slasket måste man först lyssna till ljudet av ickeslaskande.

Postad

What the hell, vem delade av denna? Borde den inte ligga i Poker OT? :)

Den skulle ju vara en fin del av en annan tråd, nu känner jag mig naken och exopnerad! :shock:

Hjort, åter igen, du kan för mycket poker för att uttala dig med trovärdighet. Återgå till den seriösa sidan, så kan vi slaskare utveckla oss på the "dark side" (ny film kommer den 19/5!). :mrgreen:

Om du slaskar och ingen är där, hörs slasket fortfarande?

- QoS

Postad

Hur mycket överjäst plommonjuice måste jag dricka för att kunna insupa The Knuuugens sanslöst sannolika sanningar???

2 liter? 5 liter? 10 liter???

/TF - to boldly slask where no one has slasked before, that is the question...

Postad

plommonjuice är till för förstoppade barn och äldre! :)

En sann slaskare behöver ingen dryck (möjligtvis en del god mat :)), en sann slaskare finner sitt slasktillstånd genom en inre resa som påbörjas genom att trä en lagom liten plastpåse över huvudet under korta perioder.

Observer att ovan övning sker på egen risk, då det finns risk obehagliga bieffekter om perioderna blir för långa.

- QoS

Postad
What the hell, vem delade av denna? :)

Du.

Det tror jag inte på. Rubriken är ju rättstavad!

Och inte nog med det, den innehåller INGA SÄRSKRIVNINGAR! Hade det stått "poker kunskaper" däremot så hade jag kunnat tro det, även fast felstavningar saknas.

Postad

Jag tycker att tråden handlar för mycket om poker för att få vara med under Rubriken Off Topic! Jag menar, sitta här och snacka slaskteori! Vad är det för stil? Flytta genast tråden till Allmän Pokerteori eller något annat passande...