Torsus Postad 18 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2011 Tack! Då kan jag berätta att det finns en rullpott även imorgon onsdag, på fotboll: Leeds - Arsenal B.R. Betis - Barcelona C.Roma - Lazio Påslag 284 970 Jag skulle tro på en slutpott på en mille. Jag tror inte på högt odds i och med trematchers, däremot kan det här vara något för "sunda" tippare som vill ha hyfsat odds i stället för skräpodds på "lagom" svår omgång. Favoritresultat behöver alltså inte vara fel här. Citera
Torsus Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2011 Lite pliktskyldig nämner jag nästa kommande rullpott som är en mix av ishockey och innebandy: Frölunda - Djurgården Tingsryd - Bofors AIK - Balrog Påslag: 237 253 kronor. Jag och mina kompisar kommer inte att spela den eftersom vi inte har utvecklat någon teori för innebandy. Men varsågod ni andra att försöka bli miljonär! Om ni vill..... Citera
Torsus Postad 24 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2011 Nu till något intressantare: En bra rullpott på hockey på torsdag: Djurgården - Södertälje Färjestad - Brynäs Linköping - Skellefteå Påslag 586 985 kronor! En omgång som högst troligt kommer att ha en slutpott på över 2 mille! Citera
Torsus Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2011 Dagens rullpott handlar om hockey och det är 359 459 kronor i påslag: AIK - Färjestad Timrå - Skellefteå Mora - Leksand Beräknad slutpott på cirka en mille.... Citera
Torsus Postad 1 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2011 I morgon onsdag har vi rullpott på 3 matcher bandy: Sandviken - Edsbyn Tillberga - Kungälv Vetlanda - Broberg Påslag 103 809 kronor. Jag skulle tro att slutpotten landar kring 300 000 kronor Citera
Torsus Postad 3 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2011 Idag siktar vi in oss på rullpott på 3 matcher hockey: Djurgården - Färjestad MoDo - Timrå Skellefteå - AIK Påslag 528 719 kronor. Trolig slutpott på runt 2 mille Citera
Suron Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Idag siktar vi in oss på rullpott på 3 matcher hockey: Djurgården - Färjestad MoDo - Timrå Skellefteå - AIK Påslag 528 719 kronor. Trolig slutpott på runt 2 mille Härligt... Nu ska jag plocka hem minst 50000 kr. =) Citera
Torsus Postad 4 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2011 Nästa rullpott är 3 matcher bandy: Broberg - Haparanda Kungälv - Boltic Västerås - Hammarby Påslag 281 859 Trolig slutpott på 750 000 Citera
Torsus Postad 7 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2011 Två rullpotter denna vecka: Ishockey på onsdag: Almtuna - Leksand Rögle - Västerås Örebro - Bofors påslag 396 094 kronor Fotboll lördag: Arsenal - Wolverhamton Blackpool - Aston - Villa Liverpool - Wigan Sunderland - Tottenham påslag 334 552 kronor I bägge fall tror jag att slutpotten hamnar på strax över millen Citera
Torsus Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2011 Ny intressant trematchers hockey denna vecka: Djurgården - HV 71 Södertälje - Luleå Timrå - Färjestad Påslag 181 697 kronor. Trolig slutpott på en mille... Citera
Torsus Postad 28 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2011 Idag har vi hockey med 333 333 i påslag: Leksand - Växjö Rögle - Örebro Västerås - Mora I morgon har vi hockey med 444 444 i påslag: Brynäs - Södertälje Frölunda - MODO Timrå - HV 71 Citera
Torsus Postad 1 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2011 Det kommer mer! I morgon onsdag hockey 555 555 kronor i påslag! Mora - Sundsvall Troja Ljungby - Leksand Växjö - Rögle Torsdag 666 666 kronor i påslag! Frölunda - Färjestad MODO - Luleå Södertälje - Timrå Citera
Torsus Postad 5 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2011 Idag har vi en jättepott på 888 888 kronor! Ishockey 3 matcher: AIK - MODO Luleå - Frölunda Södertälje - HV71 Beräknad slutpott på 2.3-2.5 mille! Det är vi inte bortskämda med...! Citera
Cyntax Postad 5 Mars , 2011 Rapport Postad 5 Mars , 2011 Idag har vi en jättepott på 888 888 kronor! Ishockey 3 matcher: AIK - MODO Luleå - Frölunda Södertälje - HV71 Beräknad slutpott på 2.3-2.5 mille! Det är vi inte bortskämda med...! Bra! Idag ska jag satsa lite kronors!Tror på AIK 4, 5, 6 Modo 2 Luleå 4, 5, 7 Frölunda 1, 2 SSK 2, 3 Hv71 3, 5 Heja mig! Citera
Whoosa Postad 5 Mars , 2011 Rapport Postad 5 Mars , 2011 Bra! Idag ska jag satsa lite kronors!Tror på AIK 4, 5, 6 Modo 2 Luleå 4, 5, 7 Frölunda 1, 2 SSK 2, 3 Hv71 3, 5 Heja mig! De där resultaten får gärna gå in Citera
Torsus Postad 14 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2011 Idag har vi en liten men dock rullpott på hockey: Brynäs - Färjestad Djurgården - Luleå Linköping - Skellefteå Påslag 77 097 kronor. I och med att det är slutspel så tror jag att slutpotten mycket väl kan hamna på runt en mille... Citera
Torsus Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2011 Så var det dags igen! Nu på lördag hockey 3 matcher med 223 595 kronor i påslag: Färjestad - AIK Skellefteå - Luleå Boston - N.Y. Rangers Slutpott på runt millen skulle jag tro... Det riktigt intressanta har vi dock på tisdag med 500 000 kronor i påslag! Sverige - Moldavien Holland - Ungern Turkiet - Österrike Svårt att säga vad slutpott blir. Mellan 1.7 - 2 mille är min grova bedömning... Citera
Torsus Postad 30 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2011 Igår lyckades Svenska spel med konststycket att inte inkludera rullpotten i oddsredovisningen, så alla odds som presenterades var för låga. Jag påpekade detta ett antal gånger under gårdagen och de sa att de skulle fixa det men det gjorde dom inte...de verkade helt enkelt skita i det. De har ju alltid haft hög svansförning och sagt att de är minsann de enda seriösa aktörerna(och haft det som argument att vilja förbjuda alla andra spelsajter) Detta visar bara att de tycks tro att det fortfarande är monopol där de gör som de vill och skiter i kunderna. Kanske dags att alla börjar spela bomben på Unibet/expekt istället... Citera
Torsus Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2011 Nu väntar oss ett riktigt guldregn! Första rullpotten, ishockey med påslag 139 914, är kanske inte så stor.... MODO - Mora Rögle - Södertälje Örebro - Växjö ...Men sedan har vi på allsvensk fotboll ett påslag på EN MILJON!!! Djurgården - AIK Elfsborg - Häcken IFK Göteborg - Örebro Jag skulle tro att slutpotten blir på 3 - 3.5 miljoner! Nästa dag har vi en som heller inte går av för hackor: Fotboll med 500 000 i påslag! Inter - Schalke Real Madrid - Tottenham Reading - Preston Jag skulle tro att slutpotten hamnar på mellan 1.8 - 2 mille här! Citera
Torsus Postad 4 April , 2011 Författare Rapport Postad 4 April , 2011 Jag vill passa på och påminna om dagens bomb som har det saftiga påslaget på en miljon! Det är ganska jämna matcher så jag tror att slutoddset inte blir så jättehögt. Å andra sidan så kan det faktiskt vara läge att spela favoritkombinationer här...vanligtvis ett dåligt spel men med det gigantiska påslaget så kan man få hyfsat bra betalt här... Citera
Torsus Postad 6 April , 2011 Författare Rapport Postad 6 April , 2011 Igår var det en ensam lycklig vinnare som tog hela rullpotten på drygt 1,5 mille!(dock inte jag...jag var ett mål ifrån på en mängd resultat runt om på att vinna samma summa... ) Idag tar vi nya tag! 500 000 påslag på följande matcher: Barcelona - Shaktar Chelsea - Manchester United Besiktas - Gaziant. Citera
Torsus Postad 7 April , 2011 Författare Rapport Postad 7 April , 2011 En ny serie rullpotter väntar de närmaste dagarna! Första paret ut är idag ishockey/innebandy: Skellefteå - Färjestad Falun Warberg Påslag 195 495...Denna kommer dock inte jag att spela Nästa är på lördag, hockey med 201 119 kronor påslag. Slutpott kanske en mille: Färjestad - Skellefteå N.Y Rangers - New Jersey Boston - Ottawa Sedan på söndag fotboll 4 matcher med 500 000 i potten! Helsingborg - Elfsborg Häcken - IFK Göteborg Qviding - Degerfors Ljungskile - Falkenberg Slutpott cirka 1.5 - 1.8 mille Slutligen tisdag, fotboll 3 matcher med 500 000 i påslag: Manchester U - Chelsea Shaktar Donetsk - Barcelona Ipswich - Middlesbrough cirka 1.5 mille i slutpott.... Citera
Torsus Postad 13 April , 2011 Författare Rapport Postad 13 April , 2011 Idag har vi en ny rullpott med två matcher på championleague: Schalke - Inter Tottenham - R.Madrid Aberdeen - Glasgow R Påslag 500 000 Slutpott på cirka 1,5 mille skulle jag tro... Får vi se ett da capo på en ensam vinnare på 1,5 mille som förra veckan? Trolighetsfaktor väldig låg men det är ju inte förbjudet att hoppas... Citera
Torsus Postad 19 April , 2011 Författare Rapport Postad 19 April , 2011 Tre stycken rullpotter denna vecka som kulminerar i något riktigt stort! För att ta det i kronologisk ordning: På onsdag fyrmatchers fotboll, påslag 358 841 kronor: Kalmar FF - Elfsborg Malmö FF - Mjällby Tottenham - Arsenal Barcelona - R.Madrid Trolig slutpott på 1.2 - 1.3 mille! På torsdag hockey 3 matcher, påslag 102 880 kronor Sverige - Ryssland Los Angeles - San Jose Montreal - Boston Slutligen har vi fotboll 4 matcher på lördag med påslag en miljon!!! Chelsea - West Ham Liverpool - Birmingham Barcelona - Osasuna Valencia - R.Madrid Jag kan inte minnas att det någonsin varit så stort påslag på 4 matcher fotboll förut! Jag kan mycket väl tänka mig en slutpott på närmare 3,5 mille! Och eftersom 4 matcher alltid är lurig så kan det mycket väl bli en ensam mångmiljonär på lördag. Eller för all del 3 vinnare med en miljon var! Kanske det blir just DU...? Nu kör vi racet!! Citera
Torsus Postad 30 April , 2011 Författare Rapport Postad 30 April , 2011 Idag har vi påslag 500 000 på en hockeybomb: Norge - Sverige Tjeckien - Lettland Philadelfia - Boston Slutpott på cirka 1,5 mille skulle jag tro... Citera
Recommended Posts