Torsus Postad 30 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2010 Dags igen nu på onsdag! Trematchers hockey och 231 089 i påslag! Almtuna - AIK Leksand - Västerås Timrå - MODO Citera
Torsus Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Postad 2 September , 2010 Det skulle egentligen ha varit en rullpott nu på lördag...men det förefaller som om Svenska spel dribblar bort den! Jag påtalade det för dom i ett mail: den 28/8 fanns det ingen vinnare på bomben 2.Rimligtvis borde det då bli rullpott nu på lördag. Men enligt det nya programmet så har ni inte lagt in någon rullpott.... Svaret var goddag yxskaft, de hänvisade till en ANNAN rullpott...: Hejsan! Tack för ditt mejl. Helt rätt som du skriver så blev det ingen vinnare den 28e. Veckans rullpott gick då till hockeyn och gick ut igår 1 september. Jag påtalade det i mitt svar...: NEJ! Den rullpotten som betalades ut igår den 1:a var från omgången 27 Augusti!! Så frågan kvarstår: vart tog rullpotten från den 28:e vägen? Svaret var bland det mest arroganta jag stött på: Hej! Vi bestämmer själva när vi lägger en rullpott. Det finns inget som säger att om den inte går ut ett visst datum att vi skall lägga den på nästkommande omgång Hej och hå...! Förutom att dom då tycks ha frångått den princip som dom alltid haft så är svaret lika intetsägande som jag fick från Unibet en gång... och så säger ni på Svenska spel att det bara är NI som kan garantera fair play samtidigt som ni spyr galla över dom utländska bolagen...men när det kommer till kritan så är ni ta mig fan lika goda kålsupare ni också...! Citera
Torsus Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Postad 7 September , 2010 Till slut så upptäckte SvS sin fadäs och har nu lagt in rullpotten. Den spelas i morgon, 3 hockematcher med drygt 98 000 i påslag: Djurgården - Brynäs Frölunda - Linköping Oskarshamn - Växjö Citera
Torsus Postad 13 September , 2010 Författare Rapport Postad 13 September , 2010 På torsdag är det dags för en stor rullpott! Påslag 627 095 kronor! Matcher: Brynäs - Modo Djurgården - HV 71 Skellefteå - Färjestad. Jag skulle tro att slutpotten landar på över 1,5 mille! Citera
Torsus Postad 27 September , 2010 Författare Rapport Postad 27 September , 2010 Denna vecka har vi 2 st rullpotter: Först på onsdag, 4 matcher, 301 804 kronor i påslag: Gais-Häcken Inter - Werder Bremen Tottenham - Twente Valencia - Manchester U sedan på torsdag, hockey 3 matcher, 143 112 kronor i påslag: Färjestad - Linköping HV 71 - Frölunda MODO - Timrå Citera
Torsus Postad 11 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2010 Nu på torsdag är det dags för en riktig saftig rullpott: AIK-MODO Frölunda-Skellefteå Luleå-Brynäs Påslag hela 747 584 kronor! Jag tror att slutpotten mycket väl kan hamna på runt 2 mille! Så här bra blir det sällan! Citera
Torsus Postad 14 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2010 Jag vill påminna om kvällens rullpott som redan i skrivande stund har en omsättning på drygt 1.3 mille. Det ser ut som om slutpotten kommer att hamna en bit över 2 mille! Sedan har vi två kommande bomber också. Nu på lördag, hockey 3 matcher: Brynäs-Linköping MODO-HV71 Skellefteå-Södertälje påslag 152 814 kronor Sedan en riktig saftig en på måndag, fotboll 3 matcher: Elfsborg-Helsingborg Malmö FF - Kalmar FF Blackburn - Sunderland Påslag hela 876 872 kronor! Citera
Torsus Postad 18 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2010 Jag vill påminna om dagens saftiga rullpott på fotboll! Sedan har vi två kommande denna vecka: På onsdag hockey 3 matcher: Malmö - Leksand Västerås - Almtuna Örebro - Växjö påslag 158 559 kronor. På torsdag elitseriehockey 3 matcher: HV71 - Djurgården Linköping - Färjestad Luleå - MODO påslag 500 000 kronor! Citera
Torsus Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2010 Rullpotterna duggar tätt nu! Förutom dagens som kan bli rejält stor - 2 mille i potten skulle jag tro - så har vi en på måndag: Fyrmatchers fotboll, Halmstad - AIK IFK Göteborg - Trelleborg Örebro - Brommapojkarna Napoli - Milan Påslag 541 623 kronor! Kan bli mycket intressant med hög pott och fyrmatchers är alltid svårt...kan bli stora pengar! Citera
Torsus Postad 25 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Åter en kryddad bomb, nu på torsdag! Hockey, 3 matcher: Brynäs-AIK HV71 - Timrå Skellefteå - Frölunda Påslag 500 000 kronor. Citera
Torsus Postad 1 November , 2010 Författare Rapport Postad 1 November , 2010 En kryddad bomb nu på torsdag, 500 000 i potten! Hockey 3 matcher: Djurgården - AIK Frölunda - Luleå Södertälje - Skellefteå Citera
Torsus Postad 8 November , 2010 Författare Rapport Postad 8 November , 2010 Nu på söndag har vi en fotbollsbomb med en hel miljon i påslag! Riktigt saftigt... Inter - Milan Sp.Gijon - R. Madrid Gefle - GIF Sundsvall Citera
gEeWhiZm8 Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 Nu på söndag har vi en fotbollsbomb med en hel miljon i påslag! Riktigt saftigt... Inter - Milan Sp.Gijon - R. Madrid Gefle - GIF Sundsvall Är det riktigt bra eller? (har aldrig lirat bomben) edit: Scoopar man millen om man är ensam vinnare och man delar på millen om man är flera vinnare? Citera
Torsus Postad 9 November , 2010 Författare Rapport Postad 9 November , 2010 Är det riktigt bra eller? (har aldrig lirat bomben) edit: Scoopar man millen om man är ensam vinnare och man delar på millen om man är flera vinnare? Förväxla inte detta med miljongarantin(som f.ö. är borttagen) Denna miljon läggs ovanpå all annan omsättning. Ett ganska troligt scenario är att omsättningen blir ungefär 3 miljoner. Då blir potten 0.6*3 mille = 1.8 mille PLUS 1 miljon vilket summa sumarum blir 2.8 mille i potten! Om det blir en ensam vinnare så vinner han ju då givetvis 2.8 mille Ifall det blir 2 vinnare så vinner de 1.4 mille var...etc Och JA...! Jag tycker att det här är riktigt bra! Citera
Suron Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 Förväxla inte detta med miljongarantin(som f.ö. är borttagen) Denna miljon läggs ovanpå all annan omsättning. Ett ganska troligt scenario är att omsättningen blir ungefär 3 miljoner. Då blir potten 0.6*3 mille = 1.8 mille PLUS 1 miljon vilket summa sumarum blir 2.8 mille i potten! Om det blir en ensam vinnare så vinner han ju då givetvis 2.8 mille Ifall det blir 2 vinnare så vinner de 1.4 mille var...etc Och JA...! Jag tycker att det här är riktigt bra! Very very good! Ja, om jag vinner dvs. Citera
gEeWhiZm8 Postad 10 November , 2010 Rapport Postad 10 November , 2010 Förväxla inte detta med miljongarantin(som f.ö. är borttagen) Denna miljon läggs ovanpå all annan omsättning. Ett ganska troligt scenario är att omsättningen blir ungefär 3 miljoner. Då blir potten 0.6*3 mille = 1.8 mille PLUS 1 miljon vilket summa sumarum blir 2.8 mille i potten! Om det blir en ensam vinnare så vinner han ju då givetvis 2.8 mille Ifall det blir 2 vinnare så vinner de 1.4 mille var...etc Och JA...! Jag tycker att det här är riktigt bra! Okej I get it La ett 10k bet, hoppas på scoop! Citera
Torsus Postad 10 November , 2010 Författare Rapport Postad 10 November , 2010 Okej I get it La ett 10k bet, hoppas på scoop! Lycka till! Citera
gEeWhiZm8 Postad 10 November , 2010 Rapport Postad 10 November , 2010 Lycka till! Du med! Jag ser att det är 'Rullpott 160 044kr' på 3 av dagens hockey matcher. Äre för att ingen vann bomben igårkväll så dom pengarna slussades vidare till dagens pott? Citera
Torsus Postad 10 November , 2010 Författare Rapport Postad 10 November , 2010 Du med! Jag ser att det är 'Rullpott 160 044kr' på 3 av dagens hockey matcher. Äre för att ingen vann bomben igårkväll så dom pengarna slussades vidare till dagens pott? Nej, det är faktiskt från en omgång förra veckan! Gårdagens pengar kommer att läggas till en omgång nästa tisdag skulle jag tro... Citera
mape Postad 10 November , 2010 Rapport Postad 10 November , 2010 tanken är att mitt första spel ska komma på söndag, får se om man hinner få fram allt, men verkar vara ett bra "förstaspel" Citera
sulla Postad 10 November , 2010 Rapport Postad 10 November , 2010 Nej, det är faktiskt från en omgång förra veckan! Gårdagens pengar kommer att läggas till en omgång nästa tisdag skulle jag tro... Ser att du brinner för detta, min fråga, vinner du nåt? Citera
mape Postad 10 November , 2010 Rapport Postad 10 November , 2010 gissar att om du läser igenom denna tråd, inser du att han vunnit en del. vart det vinst idag? Citera
Torsus Postad 11 November , 2010 Författare Rapport Postad 11 November , 2010 Jo, jag har vunnit en del. Men det var bättre under "guldåren" när de hade miljongaranti... Igår var det ingen vinst... Det är väldigt mycket "jackpoteffekt" över detta spel... Det brukar gå väldigt lång tid mellan vinsterna, sedan kommer det en stor vinst, sedan är det stilltje igen... Vi kör detta spel i Norge också(via vår kompis i Norge) och där är det inga stora vinster men lite oftare...där har vi också vunnit hyfsat mycket... Citera
Suron Postad 11 November , 2010 Rapport Postad 11 November , 2010 Jo, jag har vunnit en del. Men det var bättre under "guldåren" när de hade miljongaranti... Igår var det ingen vinst... Det är väldigt mycket "jackpoteffekt" över detta spel... Det brukar gå väldigt lång tid mellan vinsterna, sedan kommer det en stor vinst, sedan är det stilltje igen... Vi kör detta spel i Norge också(via vår kompis i Norge) och där är det inga stora vinster men lite oftare...där har vi också vunnit hyfsat mycket... Vad heter spelet i Norge då? Smällekryt eller? Citera
Recommended Posts