mrbambocha Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Hej, undrar om det är viktigt att ange rätt användaruppgifter och isf varför? Likadant när man ska sätta in pengar när man ska skriva in namnet som står på kortet? Citera
kurtan Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Hej, undrar om det är viktigt att ange rätt användaruppgifter och isf varför?Likadant när man ska sätta in pengar när man ska skriva in namnet som står på kortet? Ja. Om du vill kunna ta ut några pengar någon gång och inte få ditt konto spärrat med dina pengar konfiskerade har du all anledning att följa siternas användarregler. Rätt namn, address och födelsedatum och samma uppgifter på pokerkontot som på ditt betalningsmedel, (kort, bankkonto, neteller eller liknande). Om du läser runt lite i forumet hittar du massvis med trådar om de som fått sina kontot avstängda utan att få några pengar tillbaka pga de inte följt siternas regler. Det är ingen rolig läsning. Undvik problem! Använd alltid korrekta uppgifter - för din egen skull. Citera
mrmaster Postad 16 September , 2009 Rapport Postad 16 September , 2009 Hej, undrar om det är viktigt att ange rätt användaruppgifter och isf varför?Likadant när man ska sätta in pengar när man ska skriva in namnet som står på kortet? Nej, ingen bryr sig men bli inte arg om nån använder ditt kort! Citera
mrbambocha Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Postad 16 September , 2009 Ok, nu blev jag förvirrad, en säger ja och en annan att ingen bryr sig? På vilket sätt skulle någon annan kunna använda mitt kort? (Tankeställaren dök upp när jag ville starta ett konto till på pacific för att ta del av HEM erbjudande eftersom det bara gäller nya användare.) En annan sak som jag kom att tänka på var att första gången jag gjorde en insättning fick jag $68 bonus direkt in på kontot utan att behöva spela ett antal händer. Men skulle jag vilja göra ett uttag på allt drar de bort de $68. Men hur kan de skydda sig mot att jag tex "förlorar" alla de pengarna mot en polare som sedan kan ta ut hela beloppet till mig? Citera
Loveless Postad 16 September , 2009 Rapport Postad 16 September , 2009 Nummer två kan eventuellt vara lite sarkastisk om varför rätt namn är viktigt... Citera
Recommended Posts