DallasTower Postad 13 Maj , 2005 Rapport Postad 13 Maj , 2005 Vet inte om detta är vanligt kanske, har aldrig brytt mig om HHs på 24h tidigare... Men nu funkar det inte att komma åt dem... vanligt problem? Citera
Papa Kubo Postad 13 Maj , 2005 Rapport Postad 13 Maj , 2005 Well, om vi säger såhär... det är inte direkt ovanligt. Citera
DallasTower Postad 13 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2005 Så jävla typiskt Plockade ut alla pengar från lads för att deras HHs aldrig funkar heller. Kul att det är samma med 24... Finns det någon sida där HH-exporteringen fungerar mer än en gång i veckan? Kanske inte är en fråga för 24htråden iofs Citera
Papa Kubo Postad 13 Maj , 2005 Rapport Postad 13 Maj , 2005 Kanske inte, men hos Partynätverket fungerar HH's exemplariskt (sparas på hårddisken i en txt-fil som uppdateras efter varje spelad hand). Citera
emf Postad 13 Maj , 2005 Rapport Postad 13 Maj , 2005 Har du spelat turneringen eller cash? Det är bara cashhänder som sparas till HH så har du bara spelat tourneys får du ett felmeddelande när du försöker hämta HH. Citera
inteillaalls Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Kan man aldrig få en HH från turneringar? Jag vill se handen jag åkte ut med. Bordet avslutades och jag hann aldrig se hand-numret. Hur göra? Citera
asken Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Nuförtiden kan man ju även se HHs från turneringar, men om du inte har HH-numret så får du ju hoppas att den handen är bland dom 50 senaste du spelat eftersom man kan söka efter 50 senaste händerna. Citera
Recommended Posts