Gå till innehåll

Var hittar man storspelarna?


E72

Recommended Posts

Hej

Har ett konto på Multipoker som jag använder för spel men det vore kul att se lite livegames på de andra näten, vill gärna se Erik123 ,Zweig mfl spela.

 

Vad jag märkt är att det inte verkar vara så mycket "profiler" på MP eller har jag missat tiderna?

 

Om jag nu vill se spel från andra bord får jag ladda ned ett gäng klienter antar jag, jag kommer nyttja PFs erbjudande om bonus och spela så den går igenom men nu till min mainquestion , vilka klienter ska jag ladda ned?

 

Det lutar åt Prisma och Party eller har ni några andra förslag?

Tack på förhand

E

 

(Pill, pill - Kubo)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag märkt är att det inte verkar vara så mycket "profiler" på MP eller har jag missat tiderna?

Det finns ju inga highstakesbord där, så det är ju inte så konstigt att du inte hittar spelarna som spelar högst och därmed är kända.

 

Det lutar åt Prisma och Party eller har ni några andra förslag?

Tack på förhand

Har för mig att de börjat med 50-100 NL på pacific, kan ju vara värt att kolla in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade några händer mot Layne Flack på FullTilt för ett tag sedan. Jag undrade varför ngn ville ha hans namns som alias, tyckte det var ganska barnsligt. N'är jag skulle fråga honom så kom det upp en ruta, du kan/får inte prata med proffsen om du inte sitter vid bordet eller ngt i stil med det :lol: Han sa inte ett enda ord sedan när jag satte mig heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
På party och multipoker är det samma lirare så den kan du hoppa över....

 

nja. partypoker har high-stakes-borden dvs 50/100 och 100/200. rätt varierat folk som skottar där, ofta 20-40pers i kö till deras 2 fullring 100/200bord.

 

du menar 5/10 o 10/20? NL alltså..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På party och multipoker är det samma lirare så den kan du hoppa över....

 

nja. partypoker har high-stakes-borden dvs 50/100 och 100/200. rätt varierat folk som skottar där, ofta 20-40pers i kö till deras 2 fullring 100/200bord.

 

du menar 5/10 o 10/20? NL alltså..

 

Nej, jag menar FL 100/200.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Jag har hört att det finns en sida som nästan bara erbjuder high stakes bord. I alla fall så ska nivåerna börja på någon stan kring $5/$10 nivän. Jag har inte själv kollat upp det och jag mins inte vem som sa det. Så det är inte äns säkert att det är sant. Men det kanske finns någon som kan hjälpa mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På B2B spelar t.ex. P_Antonious och Crippoli ibland. Sedan lirar även Eric Friberg där (Lirarerik). Även The_Sea. Sådär finns det ju en del som lirar ibland.

 

På Prima så lirar ju mängder med highstakes-lirare. Zweig hittar du där bland annat, men även I_Knockout_U som ryktas vara just finnen Antonious. Där finns i alla fall höga bord, 100/200 NL och även HU-bord med 200/400. Ladda ner Parbet från http://www.parbet.com och se på grabbarna lira. Två s tora namn är ju Prahlad Freidman och Ram Vaswani. Värt att spana in. Zweig är Prahlad.

 

På Ladbrokes är det ett gäng som brukar lira 300/600 FL, t.ex. I_Knockout_U, Isokala och Lagerberg. IKU och Lagerborg brukar man se ta pengar från varandra nästan varje dag. :) Ram Vaswani brukar även lira på Ladbroks under namnet debbie7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...