BjornL1491910513 Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 16" eller 18"?TILT! hehe. Sånt suger, men shit happens. Du har ju garanti och visst inte behöver man betala frakten till dem? Köpte en 16 tums. Hehe riktigt drygt faktiskt. Jag ringde företaget och datorn blev tillbakaskickad nästa dag så blev ganska smidigt. Behövde inte betala frakten nej men jag får ligga ute med 18k för jag orkar ju inte vänta på den trasiga ska komma fram. Den var frän trots allt Citera
luego Postad 1 Januari , 2010 Rapport Postad 1 Januari , 2010 lagom kul att multitabla på en 13" laptop... spelar ni ens poker ni som föreslår en sån? Citera
Snusarn Postad 1 Januari , 2010 Rapport Postad 1 Januari , 2010 lagom kul att multitabla på en 13" laptop... spelar ni ens poker ni som föreslår en sån? extern skärm? själv har jag stationär dator hemma med två skärmar och laptop när jag reser. köpte nyligen en asus ul30vt och vill aldrig mer ha något större eller tyngre. Citera
Lemiux Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 extern skärm? själv har jag stationär dator hemma med två skärmar och laptop när jag reser. köpte nyligen en asus ul30vt och vill aldrig mer ha något större eller tyngre. +1, Orkar man bära med sig större än 13"? 2 skärmar hemma och smidigt som faen när du reser, de är baller Citera
urmy Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Once you go mac you never go back! Mac är helt överlägset på laptops och du kan hitta en bra macbook för runt 11k. Dock så har ju inte alla sajter fattat att de ska ha en macklient, men klarar du av att spela i webläsaren så skulle jag inte ens överväga att köpa en PC. Jo jag skulle ju helt klart uppoffra HEM och enkelheten att multitabla bara för att ha en mac Sen går det väl att köra parallells osv men inte helt buggfritt. Citera
Lemiux Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Jo jag skulle ju helt klart uppoffra HEM och enkelheten att multitabla bara för att ha en mac Sen går det väl att köra parallells osv men inte helt buggfritt. Multitabla går såvitt jag vet helt utan problem? Citera
mclind Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Jo jag skulle ju helt klart uppoffra HEM och enkelheten att multitabla bara för att ha en mac Sen går det väl att köra parallells osv men inte helt buggfritt. Kör Bootcamp istället, helt buggfritt och HEM funkar som det brukar göra under win... Citera
Recommended Posts