Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

köp så lätt o liten dator som möjligt, du kommer inte ångra dig om du nu inte spelar 4 bord samtidigt, då är ju större upplösning att föredra, men annars sattsa på den lilla :)

• Svars 304
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

stämmer visst bra pink. men man har lärt sig en läxa och i det här fallet verkar det lösa sig. nån mer som ska till gbg nästa vecka?

• 2 weeks later...
Postad

klonkade 3e plats till slut i main GBG 10k, får man vara nöjd med men kändes som vem som kunde vunnit eftersom blindsen var så pass höga i slutet.

Bara o ladda om till EPT köpenhamn, där ska jag NOG hitta superklonken!

Postad
Såg att du och Ola (gdaily här på forumet va?) nämndes i metro idag, jobbigt att bli bedragen såsom du..

Vad stod det om mig... hoppas bara en intervju, annars ska jag morra...

• 3 weeks later...
Postad

hehe, tänkte börja lira lite mer online nu igen, har fokuserat på livespel o chillande mest nu ett tag. Men först ska jag klara av köepnhamn där jag dock tyvärr inte ska lira main pga. strul med inbetalningen. Sen blire lite skidåkning i Frankrike. Efter det blir det iaf EPT Deauville där jag garanterat ska hitta uberklonken.

hmm, kanske inte har så mycket tid att lira online after all :D

Postad

jag hade gärna summerat om jag hade haft nån koll själv, gick bra iaf, med en liten dipp nu mot slutet. Mitt turneringspel känns riktigt hett nu, så look out!

• 3 weeks later...
Postad

imorgon bär det av till EPT Deauville, riktigt revanschsugen sen köpenhamn eftersom det strulade med betalningen till main. frågan är bara hur jag inte ska kunna vinna denna...? :roll:

Postad

de sessionerna slutade jag nårra tusen plus på men gulade såklart kontot till slut då jag kör med mitt galna 1 inköps rullekrav =)

kom precis hem från Deauville efter en riktigt misslyckad turnering, klarad emig till 5e ronden eller nåt, uff uff. Men det e bara o ladda om, blir nog inget MC flr mig tyvärr...

Postad

spelar mest på bestpoker men skbyggaen rulepå nån annan sida nu också hade jag tänkt mig, återkommer med de smaskiga detaljerna när jag komit till ett beslut ;)

nu ere feckeeeee

• 3 weeks later...
Postad

iffa, var kallt i dubbel bemärkelse i Wien, korten skrattade åt en o det snöade mest hela tiden. Tur att man ska till Thailand snart så man kan tina upp.

Nästa resa blir dock en lagpokertour i oslo med Team Bestpoker den 19e mars som nog kan bli hur trevligt som helst.

Bestpoker har för övrigt öppnat en VIP-shop nu där man kan köpa en hel del trevliga grejer. iPod nano e nuts, tror jag ska köpa 1 var till familjen :D

Postad
iffa, var kallt i dubbel bemärkelse i Wien, korten skrattade åt en o det snöade mest hela tiden. Tur att man ska till Thailand snart så man kan tina upp.

Nästa resa blir dock en lagpokertour i oslo med Team Bestpoker den 19e mars som nog kan bli hur trevligt som helst.

Bestpoker har för övrigt öppnat en VIP-shop nu där man kan köpa en hel del trevliga grejer. iPod nano e nuts, tror jag ska köpa 1 var till familjen :D

Det var väl inte kallt i Wien. Hörde att du fick massa hålstegar.

Postad

hehe nja, drog efter dem iaf! men var iaf en kul resa med trevligt folk, grindade mycket zipfer o rom&cola o då kan ju inget gå fel i slutänden. nu blire barca-chelsea, SKÅL!

• Skapa nytt...