Zyr Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 köp så lätt o liten dator som möjligt, du kommer inte ångra dig om du nu inte spelar 4 bord samtidigt, då är ju större upplösning att föredra, men annars sattsa på den lilla
eel Postad 22 December , 2005 Författare Rapport Postad 22 December , 2005 stämmer visst bra pink. men man har lärt sig en läxa och i det här fallet verkar det lösa sig. nån mer som ska till gbg nästa vecka?
juttis Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Såg att du och Ola (gdaily här på forumet va?) nämndes i metro idag, jobbigt att bli bedragen såsom du.. länk?
juttis Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Eller skit i länken. Vad har hänt?
eel Postad 23 December , 2005 Författare Rapport Postad 23 December , 2005 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=20096 jag har neagtiv iq etc etc
eel Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2006 klonkade 3e plats till slut i main GBG 10k, får man vara nöjd med men kändes som vem som kunde vunnit eftersom blindsen var så pass höga i slutet. Bara o ladda om till EPT köpenhamn, där ska jag NOG hitta superklonken!
gdaily Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Såg att du och Ola (gdaily här på forumet va?) nämndes i metro idag, jobbigt att bli bedragen såsom du.. Vad stod det om mig... hoppas bara en intervju, annars ska jag morra...
slampen Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Mycket intressant dagbok so far Johan.... Skulle vara roligt om du började att skriva om dina B2B äventyr här igen!
eel Postad 19 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2006 hehe, tänkte börja lira lite mer online nu igen, har fokuserat på livespel o chillande mest nu ett tag. Men först ska jag klara av köepnhamn där jag dock tyvärr inte ska lira main pga. strul med inbetalningen. Sen blire lite skidåkning i Frankrike. Efter det blir det iaf EPT Deauville där jag garanterat ska hitta uberklonken. hmm, kanske inte har så mycket tid att lira online after all
eel Postad 19 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2006 länk till twoplustwo.com hur väcker man upp en gammal post på 2+2?
Albert Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 Kan man inte få en summering utav hur pokeråret 2005 gick för dig? Lycka till i fortsättningen också!
eel Postad 19 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2006 jag hade gärna summerat om jag hade haft nån koll själv, gick bra iaf, med en liten dipp nu mot slutet. Mitt turneringspel känns riktigt hett nu, så look out!
eel Postad 6 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2006 imorgon bär det av till EPT Deauville, riktigt revanschsugen sen köpenhamn eftersom det strulade med betalningen till main. frågan är bara hur jag inte ska kunna vinna denna...?
slampen Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Har för mig att jag såg Fortuity lira $25-$25 på prima för ett par veckor sedan, eller spelade mina ögon mig ett spratt?
eel Postad 6 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2006 stämmer bra. orkar inte grinda så när jag väl lirar så spelar jag ganska högt
eel Postad 11 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2006 de sessionerna slutade jag nårra tusen plus på men gulade såklart kontot till slut då jag kör med mitt galna 1 inköps rullekrav =) kom precis hem från Deauville efter en riktigt misslyckad turnering, klarad emig till 5e ronden eller nåt, uff uff. Men det e bara o ladda om, blir nog inget MC flr mig tyvärr...
slampen Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 okej, så i framtiden kommer du spela på vilka sajter?
eel Postad 11 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2006 spelar mest på bestpoker men skbyggaen rulepå nån annan sida nu också hade jag tänkt mig, återkommer med de smaskiga detaljerna när jag komit till ett beslut nu ere feckeeeee
eel Postad 11 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2006 may the good life be with ya
eel Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 e i wien nu o tänkte klonka e-wsop som börjar imorrn, gl me!
iremmats Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 e i wien nu o tänkte klonka e-wsop som börjar imorrn, gl me! supersatelliten idag?
eel Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2006 iffa, var kallt i dubbel bemärkelse i Wien, korten skrattade åt en o det snöade mest hela tiden. Tur att man ska till Thailand snart så man kan tina upp. Nästa resa blir dock en lagpokertour i oslo med Team Bestpoker den 19e mars som nog kan bli hur trevligt som helst. Bestpoker har för övrigt öppnat en VIP-shop nu där man kan köpa en hel del trevliga grejer. iPod nano e nuts, tror jag ska köpa 1 var till familjen
iremmats Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 iffa, var kallt i dubbel bemärkelse i Wien, korten skrattade åt en o det snöade mest hela tiden. Tur att man ska till Thailand snart så man kan tina upp. Nästa resa blir dock en lagpokertour i oslo med Team Bestpoker den 19e mars som nog kan bli hur trevligt som helst. Bestpoker har för övrigt öppnat en VIP-shop nu där man kan köpa en hel del trevliga grejer. iPod nano e nuts, tror jag ska köpa 1 var till familjen Det var väl inte kallt i Wien. Hörde att du fick massa hålstegar.
eel Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2006 hehe nja, drog efter dem iaf! men var iaf en kul resa med trevligt folk, grindade mycket zipfer o rom&cola o då kan ju inget gå fel i slutänden. nu blire barca-chelsea, SKÅL!
Recommended Posts