Nr1 Postad 21 December , 2009 Rapport Share Postad 21 December , 2009 satana. Hur gick det med 3e-platsen då? Du borde krigsettat 1a platsen istället imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 December , 2009 Rapport Share Postad 21 December , 2009 Okej fått lite annonyma klagomål att jag postar för lite händer här.Och eftersom jag bara lirar plo som cashgame just nu tänkte jag då posta lite sånna händer va. Tänkte lägga upp mina 3 största potter jag vunnit denna månad och 3 största jag torskat.. (pinsamt med torskarna, har för mig jag lirar dem riktigt kasst) vi får se... Vi tar de bästa först: http://www.pokerhand.org/?4993721 http://www.pokerhand.org/?4993725 (denna kan ju diskuteras) =) http://www.pokerhand.org/?4993731 Torskarna: http://www.pokerhand.org/?4993737 http://www.pokerhand.org/?4993748 http://www.pokerhand.org/?4993752 Bara tjöta igång!! Hand 1: Wp dig, mindre wp han lol Hand 2 får jag in det på flopp o ler, rätt kallt att syna o sen syna in dig på blank turn imo. Hand 3: Kallsynar nog per. Sen spelar ju han sjukt skevt, helt rätt att sniffa ut bluffen även om det känns jobbigt att ta dom synaerna af. Men om man tänker logiskt så stämmer ju hans hand inte allt med hans floppcheck. --------------------------------- hand 1: Jättestd, gillar att 3beta mkt i pos o du får ju svårt att hitta finare floppar med den handen. hand 2: Synar nog bara UTG då du har en hand som du gärna spelar flervägs med, särskilt i pos. Ser inte jättemkt värde i att höja du du måste vinna mainpotten af. Hand 3: Helt ok fram till river därjag tycker du kan siza lite mindre o vika för deg då hans hand ser sjukt stark ut o han aldrig kommer dega annat än nuts/helt tom och ser typ aldrig att han är tom där. Svider o folda kåk men som spelat så ser jag intemkt du slår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 22 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2009 Krigstvåa! Tog paus igår från pokern och handlade lite julklappar till mig själv och min tjej så nu har man de gjort iaf =) Blir killing zeh gamez lite senare kankse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2009 Revanch från söndan booyah sprang hela $2200 över EV på PLO idag. Spelade en del hu mot ross boatman aldrig snarkat så mycket i mitt liv God jull fishhaas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2009 http://www.pokerhand.org/?5007156 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2009 God jul mig själv prova lite 2-4 idag och 1-2 och 0.5-1 PLO blandat för de va så dött pga 25dec i usa etc och tid på dygnet etc.. Gick iaf bra plussa 1600 och fick 800 i RB.. Så börjar hämta in mitt stora årsback sakta men säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 27 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2009 Kalla turrar inatt för min del och spelat dåligt eller nånting på plo back är jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 28 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2009 Man ska inte whina när de går "bra" Men idag va kallt Valde att dra till krukan ist för att grinda nätturrar etc på en söndag. Första gången någonsin jag lirat live på en söndag typ. Börjar med en 27manna 800kr shorthanded turre med 3 betalda platser där jag lyckas komma 4a efter 5,5 timmes spel Sätter mig med mina 9lax som jag hade i fickan på 20-20 Dealers (plo mest ofc) tightar som vanligt får in de med AA87ds mot en bra grinder vid namn X som dock va aspackad denna kväll och spydde pengar över bordet och fick in de mot mig med QT84 alla spader för 11lax =) Man drog ju nötdött på flopp dirr typ Kall kväll som sagt sitter och ska nöta lite på min 5x5x5x kub (professor) som jag tankat på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 28 December , 2009 Rapport Share Postad 28 December , 2009 du som nickar tiltkorven på boss som man lirat 2-4 till 5-10 med för ett tag sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 28 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2009 du som nickar tiltkorven på boss som man lirat 2-4 till 5-10 med för ett tag sen? Ja det är de nog men har inte spelat där på ett bra tag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 28 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2009 2k turren @ kruk gogoggogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Kallt slut på förra månaden backa 30k kr sista 3 dagarna. Men sluta månaden kankse 100lax upp så är mycket nöjd ofc. Denna månad starta riktigt chill vann precis runt 2k i en morgonturre. MIn dygnsrytm är i pakistan somna kl 8 igår kväll vakna kl halv 4 nötpigg grindat sen dess... ^^ Sammanfattning för förra året = kallt fast bra slut ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Körde en lillgrind till kunde inte hålla mig från 2-4 100bb deep plussa 800$ på kort session så dagen ser ut som ett 2,5k pluss hittils blir kankse kvällsgrind oxo får se. Ska nog lägga upp en video på en grind snart vet inte va jag ska köra för något hu 6max hur många bord etc... Nån som har förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Fetgrinda 6max. Fin månad korvis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Hade tänkte posta lite grafer o grejer men min dator är en lite slampa som inte ville gå med på att ta print screen etc så de blir inget med det idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Missärdag från 2k upp till 4k ner,.. största backet sen dagboksstarten tror jag.. Blir och spela 1-2 imorrn igen antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Installerade Win 7 igår funkar inte riktigt än som de borde tycker jag... FTP lagga lite när jag grinda / dela ut deg.. och HM funkar inte än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Installerade Win 7 igår funkar inte riktigt än som de borde tycker jag... FTP lagga lite när jag grinda / dela ut deg.. och HM funkar inte än hade problem med HM med, fick gå in i HMmappen och högerklicka på DBcontrolpanel, välja att köra den i windows vista mode i kompatibilitet samt att kryssa i kör som administratör =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2010 Ty men HM lever igen fixade sig tillslut =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2010 Min grind har varit ganska kall senaste tiden suger lite har flyttat ner i nivå och håller mig mest till HU nu. Får se hur de går ett tag fram över Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 Lirade tydligen massa turneringar igår för ovanlighetens skull och dela 50% med en viss person så går vi o semidingar lite 6k nånting vart de woot woot börjar närma mig even för iår då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 12 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 Turen vänder!!! Hade en riktigt bra lärare på min första lektion igår i skolan + att jag hade riktigt bra kort på krukan senare när ska man hinna sova egentligen?? är pluss för i år wooookaah!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Januari , 2010 Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 Turen vänder!!! Hade en riktigt bra lärare på min första lektion igår i skolan + att jag hade riktigt bra kort på krukan senare när ska man hinna sova egentligen?? är pluss för i år wooookaah!! weeee! Vad är det för skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 12 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2010 weeee! Vad är det för skola? Komvux på åsögymnasiet, jag min tjej och 2 polare läser samtidigt sjuk varians där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Okej jag har somnat i dagboken nu iaf. Pluggat hela veckan varit på nästan alla lektioner =) Sen har jag semibott på krukan. Vann min största pott på ett bra tag där igår 4vägs all in på turn med AA93 på A758 dubbla färgdrag. Vi körde 2 river de kom blankblank =) 54k pot =) chipshiphsip^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts