Qhunden Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Läste denna imorse, men nu fungerar inte länken trots att tråden ligger på startsidan. http://pokerforum.nu/forum/paf-sviten-poker-cruise/57543-gratis-kryssning-till-alla-nya-spelare-hos-paf-fram-till-26-sept.html#post1329761 Har OP tagit bort tråden eller vad hände med den? Citera
Drunken_Penguin Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Den är borttagen, ja. Jag kan dock inte svara på om/när det kommer dyka upp en ny tråd. Citera
Qhunden Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 Men är det op eller en moderator som tagit bort den? Citera
devalanteriel Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Den lades ut av vårt konto Partneransvarig och togs bort av samma person efter att en oklarhet dykt upp. Jag vet inte själv vad status är men jag gissar att den kommer ut snart igen. Ta det inte som ett löfte. Citera
Recommended Posts