Lolle Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 Funderat lite på detta, ofta massvis med gnäll och gnat om hur elakt och drygt allt folket på forumet är här. Själv måste jag outa att jag verkligen totalt älskar hela detta forumet och alla otroliga levlingar med sköna kommentarer. Finns inga ställen för mig där man kan få sig så många hårda rena riktiga skratt så ofta som här på internet, är ett alldeles underbart fenomen detta imo. Så vad tycker folk om forumet egentligen? Har själv svårt att ta det alltför seriöst men just det jag absolut älskar med alla här mycket glimt i ögat med allt som kommer ur folk... Stora creds till er alla och speciellt min älskade Ferna, många skratt du gett mig de senaste veckorna, livet skulle allt vara lite tommare utan dig Låt höra! Citera
Cyntax Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 Det är svårt att bli arg här. -I'm surrounded by idiots. Citera
KungKroon Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 +1 på allt bra som folk säger om PF Citera
Supertequila Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 Förutom Hjort är alla sköna här. Citera
Nice Hand GG Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 Förutom DrRoland, Nice Hand GG är alla sköna här. fyp Citera
jello Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 Förutom xlars är ingen skön här. . Citera
Riggdevil Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Man brukar säga rått men hjärtligt men här är det tyvärr oftare rått och ruttet. Citera
Macke_ Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Man brukar säga rått men hjärtligt men här är det tyvärr oftare rått och ruttet. ban Citera
Agent Cooper Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Man brukar säga rått men hjärtligt men här är det tyvärr oftare rått och ruttet. Med "här" menar du alltså hemma hos dig? Citera
Arstakillen Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Förutom Megakillah är alla osköna här. fyp Citera
Poker2007 Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 fyp Är du den här killen som vann Sunday Million förra året? Citera
Nice Hand GG Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 Är du den här killen som vann Sunday Million förra året? Hörde att det var någon kille från Årsta? Confirm någon? Citera
Illvillja Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 Hörde att det var någon kille från Årsta? Confirm någon? Arschtakrippa Citera
Recommended Posts