Gå till innehåll

Huck Seed, Stoner?????????


Ferna

Recommended Posts

Tja, kollar poker after dark nu på tv4 sport, Huck Seed´s ögon är KNALLRÖDA, :shock:

 

Är han en stoner eller?

Slå på tvn om ni inte sett det förut, nån mer som lagt märke till det förut???

 

EDIT: Han blev precis utslagen och fick snacka med programledaren, han stod där och tappade orden i varje mening, för min del är det inget att snacka om, han var ju skyhög pojken, eller en väldigt tung influensa (svininfluensan kanske).

 

Haha wtf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jamen i TV haha :-P OCH 75% Du kanske borde tänka efter lite till??

 

Klart man tar lite droger om man ska vara med i teve, och nej. Behöver inte tänka till. När jag och en polare hade gemensamt födelsedagstjohej i somras fick alla gäster (117) fylla i en liten rolig enkät innan middagen skulle ta vid. Där fanns bl.a fråger om diverse bruk & missbruk och den skrämmande sanningen blev att 75% av jordens befolkning tar dödsknark! :P

 

Roligaste delen är ju obv. när vi outar folk senare framåt kvällen när alla är fulla o glada....mycket lyckat :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart man tar lite droger om man ska vara med i teve, och nej. Behöver inte tänka till. När jag och en polare hade gemensamt födelsedagstjohej i somras fick alla gäster (117) fylla i en liten rolig enkät innan middagen skulle ta vid. Där fanns bl.a fråger om diverse bruk & missbruk och den skrämmande sanningen blev att 75% av jordens befolkning tar dödsknark! :P

 

Roligaste delen är ju obv. när vi outar folk senare framåt kvällen när alla är fulla o glada....mycket lyckat :-D

 

 

Haha fan va härlig ide, mendu det måste ha varit ett stort kalas 117k måste du ha menat va? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

117´000 pers? Nej, tror inte någon svensk har en sådan bekantskapskrets :-P

117 stycken personer var vi, fast vi var ju tvugna att exludera lite ickeliberala bekanta för att kunna roa oss på de vis vi gillar 8-)

 

 

Ja men 117 personer utgör ju knappat 100% av världens befolkning. :roll:;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Människan ser ju alltid sjukt slapp ut och semimumlar som om han vore fett stekt när han snackar så det är väl ingenting som man inte misstänkt hela tiden sas :-)

 

 

Har alltid hållit med dig där, men du skulle sett ögonen på han ikväll FYFAN skaffa ögondroppar människa :-P :-P :-P :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I senaste numret av first poker (tror jag de va) är det en stor intervju med Huckleberry där de bland annat diskuterar hans forna (?) drogproblem.

 

Jag tror han hade problem med droger i många år förut. Han kanske har fallit tillbaka... Annars brukar han ju som sagt alltid vara i slowmotion-mode. Inte sett klippet dock.

 

Kom oxå att tänka på ovanstående.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sedan är det ju så att röka på i USA är betydligt mindre krystat förutom när det kommer till offentliga personer såsom idrottsprofiler,politiker m.m.

 

jo Huck Seed är en offentlig person i en viss mån men inte direkt så att vi kan jämföra ... tänker på filurerna som skapar lavinartade rubriker i tidningarna om de fastnar på bild med en joint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en annan liten anekdot om vår käre Huck.

Jag var i Manila och spelade APT, kommer till hotellet vid 2tiden på natten, då möter jag honom när han kommer ut ur hissen med 2 unga tjejer, en i varsin hand. Han ser mig, jag tittar lite på honom typ "Jag vet nog allt vad du har gjort" och ler, han smilar tillbaks lite generat.

Han är ju också mycket lång och tjejerna var väldigt korta, såg sjukt komiskt ut :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen finns det faktist människor som får röda ögon väldigt lätt fast att de inte är "bakade".. t.ex igenom att dricka EN öl osv. Är själv en sådan person och det finns inget mer irriterande än att få frågan av ordningsvakter, och folk i almänhet om att man är "bakad".

Kan förstå att det är mindre lattjo.

Får använda clear-eyes men dock kanske inget man vill gå loss på så fort man tar sig en öl eller två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...