Vedis Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 Varför är det inte jag som har skapat dem? Precis, det tänkte jag också. Pokervärlden är så fullspäckad med humorlösa besserwissrar och wannabes så det är tacksamt att skämta om. Synd att han inte lagt ner mer tid på designen, även om det hade funnits världens bästa poker-råd där hade jag inte tagit det seriöst. Citera
Waggho Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 Det här tyckte jag var roligast: Det vanligaste idag är att man spelar poker på nätet och fördelarna är många: (...) 3. Det är lättare att dölja sitt spelande, man kan låtsas att man jobbar eller studerar EDIT: Nej förresten, det här var nog roligare: The Gaming Club Spelklubben brukar jag kalla denna site för. Citera
Portello Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 Du är bara sur för att du följde hans råd och förlorade pengar på köpet Det var roligare skrivet än något på hela pokerplayer. Att jag hatar sidan och personen bakom beror på att han verkar ha hämtat all info från detta forum. "ställa in" "gå gul" "Erik123" o s v. Och det räcker gott och väl att läsa det här. Och om han inte är en amatör som läst för mycket på internet-forum tycker jag att det vore en bättre idé att skriva en seriös sida istället. Tyvärr tror jag inte att han klarar av det. nä, han e inte så bra, lirar wsop dag 3 idag... han har några andra värdelösa meriter också... Du e både humorlös och patetisk Nisse... Förstår inte ens vad det är du bråkar om Tycker du inte att sidan är rolig, skit i den bara. Sen sätter du i ett av dina gamla "The Nanny-" eller "Lugn I stormen-videoband" och skrattar dig fördärvad, så ska du nog bli på bra humör igen! MVH Citera
Recommended Posts