Partyjack Postad 17 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Trevlig liten moralbooster! Tack PJ! hehe, jo ja hoppas den funkar så for those in need.. bör också notera att spår 11 bandit queen var det spår som fick mig att tänka på damen i fråga på den tiden.. sjukt bra låt fortfarande. Nu börjar man bli berusad pawh riktit på bussen mot västerås.. Hamnat med konsums törstigaste.. kan bli intressant detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 17 Mars , 2010 Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Kul läsning! Have fun! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Kul läsning! Have fun! Ph-Phat that you'ld like it.. Träffade en så jävla skön tjej från en sugghåla mellan Östh. och Sthlm.. Men fick typ nån sorts panik och drog ett nödraggs-sms till henne fast hon verkade hur skön som helst.. PS, det är inte killen i filmen som skrivit brevet... DS. Mer grind imorgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Måste nästan tillägna gårdagen ännu ett inlägg.. Jag hade fan vansinnigt roligt och ångrar mig ICKE över att inte stannat hemma och grindat. Vi börjar med avfärden från vår lilla butik, där visar det sig som sagt att jag hamnat på samma avresedag som min törstiga kusin och den kanske törstigaste tanten i hela jävla Sverige, som vi kallar Diesel-Doris. Skitsamma tänkte jag, de kommer bli vilt festande men jag kommer iaf ha kul. Vi stannar till vid Extra-butiken som också finns här i Östh, och plockar upp två tjejer och en muslimsk kille som nyligen flyttat hit från Egypten.. En imponerande man som otroligt snabbt lärde sig språket och fick sig ett jobb som städare inne på Coop Extra.. Efter ett tag visade sig att denne städare var ett riktigt charmtroll och kunderna älskade honom.. Chefen bestämde sig då för att anställa honom till kassalinjen, och historien säger att denne Egyptier svarat; "Jag blir så glad nu chefen.. Jag ringa hem till min mamma och gråta!!" Sjukt skön kille iaf. Så vi stannade till vid diverse mongohålor på vägen mot Sthlm innan bussen vände mot Västerås och "Bombardier-Hallen". Det hölls ett gäng föredrag som förvisso va sjukt mkt tråkigare än förra året, men när detta var slut serverades maten som var en stor amerikansk grill-buffé (tyvärr kall-marinerad). Till det var det som sagt öppen bar. De va full fart på drickat, och hipp som happ var det dags för Orup. Ska ärligt säga att jag har extremt liten erfarenhet av honom, men kan lugnt säga att Zorba inte är ironisk när han alltid säger "har du nåt med Orup?". Han va riktigt bra alltså, särskilt gillar jag att han kliver på till något intro av förbandet och gör första låten. Sen i första mellansnacket säger han: "Härnäst tänkte jag spela en låt som jag skrev i min källare under tonåren.. Ja tyckte den blev skitdålig så jag tog den aldrig ur min källare.. Men ni kanske har hört den förr?" Och sen drar han av "Det gör ont".. Sjukt roligt imo. Crescendot var nog ändå när en kille längst fram hade tjatat hela kvällen om att få höra "När vi gräver guld". Kan säga att de va ett jääävla ös. Nåväl, alla kvällar har sitt slut, denna ett väldigt tidigt sådant tyvärr.. Ska ju tänkas på att hälften av alla som var där skulle jobba dagen efter. Upp på bussen igen, och på vägen på bussen sprang jag då in i den där tjejen som jag skrev om inatt.. Iaf igår efter otaligt antal öl och glas vin va hon vacker, verkligen riktigt vacker. Hon jobbade tydligen som frukt och grönt-ansvarig på en butik ute i obygden mellan Östh och Sthlm.. Skrev igår ut ortnamnet men tyckte det kändes lite för specifikt ifall det finns några läsare där ikring. Det roliga med den tjejen var att hon först tog kontakt när jag klev på, när jag då pratade tillbaka kom det fram en kille från hennes arbetsplats och sa typ; "Bäst att du går härifrån nu, annars jäävlar.." Jag va ju backad av två dyngraka kärringar och en 160cm-egyptier, så gick därifrån, även om jag också fick backning av den andra butikens chef som jag träffat tidigare på en hel del chefskurser på diverse orter. Hur som helst hann jag typ bara säga hej till den där damen, det är då den fullständigt alkoholiserade Diesel-Doris rycker in.. "Vänta här du Kristoffer" säger hon, innan hon går och raggar bak den här brunetten till mig längre bak i bussen. Stort gjort av en väldigt skön tant. Hur som helst fick jag ett telenr och snackade rätt friskt under hemresan, nu är väl närmsta uppdrag att ta reda på hur hon ser ut i nyktert tillstånd och dagsljus.. Finns ju alltid en risk att situationen förbättrar hennes utseende ordentligt. Tyckte nog nästan att det gick lite för lätt för att vara en riktig kanonpingla (som jag ansåg det vara då). Nåja.. Då fick jag det av hjärtat, ska nu försöka nyktra till ordentligt, har lite koffein till hjälp. Sen blir det grind under dagen innan jag planerar nån form av hockeykväll här, ska bjuda över ett par Brynäsare och ett par Gårdare för att få in rätt stämning här framför plattskärmen. Sen på Lördag missar jag andra kvarten tyvärr, liveturre då.. Sen har jag dock biljetter i Gävle för den tredje och sen fixade Joggy biljetter till Hovet på Onsdagen då vi har planerat att först se hockeyn och sen dra vidare till CC där vi tänkt spendera natten innan jag på morgonkvisten jobbar mig tillbaka till Östhammar. Men som sagt, tillnyktring först och främst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Jag tycker ett WP är på sin plats! Lycka till med den här flickan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Jag tycker ett WP är på sin plats! Lycka till med den här flickan nu. Hehe ty sir! Skämt åsido, det absolut sista jag vill ha och behöver är ju något seriöst.. De va mest spännande och en kick för självförtroendet att lyckas charma till sig ett telenr, de va ju några år sen man va på marknaden sas.. Satte igång ett par bord imorse men det kändes inte bra öht, va väldigt trög i huvudet och spelade superpassivt och slappt. Därför stängde jag ner snabbt innan jag gjorde några dyra misstag och tog istället tag i städningen som varit väldigt aktuell i några veckor. Tror jag känner mig fräsch nog att spela ett par timmar nu dock.. Börjar känna fjärilar i magen inför första kvartsfinalen också nu, kommer bli en grymt intressant kvartsfinal, den klart intressantaste skulle jag vilja säga helt objektivt.. Även om LHC-Frölunda också blir spännande. Grind nu några timmar innan middag och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Detta går ju verkligen inte. Dels är det för dålig action. Dels är jag fortfarande såsig i huvudet, vilket ger att jag spelar för passivt. Men framförallt blir jag utdragen varenda förbannade jäävla gång jag ser en river!!!!!! Spelar båda dessa som en påse kattskit men ändå: ***** Hand History for Game 1267983659 ***** (Party) $400.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, March 18, 12:55:04 ET 2010 Table Cleopatra 20 (Real Money) Seat 3 is the button Seat 1: Partyjack ( $1044.98 USD ) Seat 2: assa6 ( $806.19 USD ) Seat 3: Todde66 ( $142.00 USD ) Seat 4: Gidde_ ( $249.15 USD ) Seat 5: HeroinHero ( $829.11 USD ) Gidde_ posts small blind [$2.00 USD]. HeroinHero posts big blind [$4.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Partyjack [ Qd Qh ] Partyjack raises [$14.00 USD] assa6 folds Todde66 folds Gidde_ folds HeroinHero raises [$40.00 USD] Partyjack calls [$30.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 4s, Jd, 7s ] HeroinHero bets [$67.50 USD] Partyjack calls [$67.50 USD] ** Dealing Turn ** [ 5d ] HeroinHero bets [$132.00 USD] Partyjack calls [$132.00 USD] ** Dealing River ** [ 2d ] HeroinHero bets [$276.00 USD] Partyjack calls [$276.00 USD] HeroinHero shows [Ad, Kd ] HeroinHero wins $1026.00 USD from main pot ***** Hand History for Game 1267971357 ***** (Party) $500.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, March 18, 12:26:13 ET 2010 Table Diana Turbo 2 (Real Money) Seat 3 is the button Seat 1: konkas67 ( $235.19 USD ) Seat 3: Fellow ( $592.53 USD ) Seat 4: st6ne ( $902.82 USD ) Seat 5: Partyjack ( $1000.00 USD ) st6ne posts small blind [$2.50 USD]. Partyjack posts big blind [$5.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Partyjack [ 9s 9d ] konkas67 folds Fellow folds st6ne raises [$12.50 USD] Partyjack raises [$55.00 USD] st6ne raises [$180.00 USD] Partyjack calls [$135.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 8d, 7h, 5s ] st6ne bets [$195.00 USD] Partyjack calls [$195.00 USD] ** Dealing Turn ** [ 3d ] st6ne bets [$512.82 USD] Partyjack calls [$512.82 USD] ** Dealing River ** [ 6d ] st6ne shows [Kd, Ad ] st6ne wins $1790.64 USD from main pot Känner mig rätt så jävla tiltad och orkar inte. -2K nånting landade notan på, lär bli mer spel kring middagstid istället.. Måste koppla om något i huvudet som det känns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 lär bli mer spel kring middagstid istället.. Du ska väl se matchen? Eller risken finns ju att tilten blir total och rullen ryker när vi krossar er borta ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Du ska väl se matchen? Eller risken finns ju att tilten blir total och rullen ryker när vi krossar er borta ikväll. Hahaha pratade just med den mest committade Djurgårdare jag känner, tillika grannen Noddan. Han avslutade vårt telesamtal med, "Det kommer gå åt helvete det här Jacken.." Tror inte att de kommer bli någon kross åt nåt håll, det lär bli 7 matcher och jag känner mig väldigt osäker på utgången.. Måhända kan hemmaplansfördel bli avgörande, Markan har dock kapacitet att göra en "Honken a´la -99" och ta hem hela slutspelet helt på egen hand.. Så bra är han faktiskt. Iaf så kom jag och Noddan fram till att vi går ner till Superbowl där de ska visa matchen på storbild, kanske går vi ner lite tidigare och käkar pytt i panna och tar någon bärs. Men blir inte mer än nån öl ikväll, känner mig alltför alkad annars plus att jag verkligen känner att jag behöver vara lite produktiv på pokerfronten. Har iaf avtiltat nu så det blir en kopp kaffe sen kör jag ett par timmar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zorba Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Fan va stort med Orup! Tack som fan för att du ringde upp så man fick höra en sväng av klassikern "Stockholm". Dock lyckades du senare på kvällen med vad jag tror är en gammal hederlig byxringning, eller så var det bara något skumt stalker-move från din sida. Ingen skada skedd i alla fall, jag hade inte somnat. Kikar för övrigt på hockeyn med farsan idag, men nån annan, semi-avgörande match lär vi väl dra ihop ett gäng och sitta hetsa varann. 2-4 till DIF ikväll, Nilsson två, Ölvestad och Ottosson varsitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 VAD FAN HAR DU HÄR?!?! BossMedia Game #1268028453: Table Cleopatra 13 - kr2.00/kr4.00 - No Limit Hold'em - 14:30:23 - 2010/03/18 Seat 1: Partyjack (kr846.01) Seat 3: dalt0n (kr366.04) Seat 2: pappi1 (kr951.86) Seat 4: kongo19 (kr218.00) Seat 5: Stefan_E (kr1151.94) Partyjack posts the big blind of kr4.00 Stefan_E posts the small blind of kr2.00 kongo19 is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to dalt0n pappi1 folds dalt0n raises kr14.00 kongo19 folds Stefan_E folds Partyjack calls kr14.00 *** FLOP *** Partyjack checks dalt0n bets kr22.50 Partyjack raises kr78.75 dalt0n folds *** SUMMARY *** Total pot kr73.13 | Rake kr1.87 Board: Partyjack won (kr73.13), mucks dalt0n won (kr0.00), mucks kongo19 won (kr0.00), mucks Stefan_E won (kr0.00), mucks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Fan va stort med Orup! Tack som fan för att du ringde upp så man fick höra en sväng av klassikern "Stockholm". Dock lyckades du senare på kvällen med vad jag tror är en gammal hederlig byxringning, eller så var det bara något skumt stalker-move från din sida. Ingen skada skedd i alla fall, jag hade inte somnat. Kikar för övrigt på hockeyn med farsan idag, men nån annan, semi-avgörande match lär vi väl dra ihop ett gäng och sitta hetsa varann. 2-4 till DIF ikväll, Nilsson två, Ölvestad och Ottosson varsitt. Hehe de va väl det lilla, känner ingen annan som verkligen diggar Orup så du va ett givet kort att spela där kände jag. Det stämmer mkt väl att de va en byxringning, upptäckte efter en sväng på dansgolvet att jag glömt knapplåset och något i stil med 346890698562093842+96034960423582352385+ fyllde min display.. Jo, ja ska försöka hetsa Noddan till illdåd ikväll tänkte jag.. Han är ju ganska het normalt så de kan nog bli kul. Däremot tror jag aldrig att Markan släpper 4 puckar förbi sig.. Skulle tro att det blir en typ 2-2-historia med sudden osv, men känns som att det kan slå åt vilket håll som helst. Mitt tips är helt enkelt mkt målsnålt. Samlade nyss mina krafter för ännu en timmes spel, känner att när jag är bakis får jag halvera min 2-timmars-session-regel eftersom fokus ligger så extremt mkt lägre. Jag kan med njutma och lite stoltma säga att jag jobbade igen de där 2K och typ 600 kr till så står på +15146:- för månaden. Riktigt bra för självförtroendet att göra såna upphämtningar trots att man liksom inte riktigt är på hugget. Ska sikta in mig på en dusch och sen höra med Noddan om vi ska styra en middag innan hockeyn.. Men siktar som sagt på att köra en kvällsgrind efter hockeyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 VAD FAN HAR DU HÄR?!?! BossMedia Game #1268028453: Table Cleopatra 13 - kr2.00/kr4.00 - No Limit Hold'em - 14:30:23 - 2010/03/18 Seat 1: Partyjack (kr846.01) Seat 3: dalt0n (kr366.04) Seat 2: pappi1 (kr951.86) Seat 4: kongo19 (kr218.00) Seat 5: Stefan_E (kr1151.94) Partyjack posts the big blind of kr4.00 Stefan_E posts the small blind of kr2.00 kongo19 is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to dalt0n pappi1 folds dalt0n raises kr14.00 kongo19 folds Stefan_E folds Partyjack calls kr14.00 *** FLOP *** Partyjack checks dalt0n bets kr22.50 Partyjack raises kr78.75 dalt0n folds *** SUMMARY *** Total pot kr73.13 | Rake kr1.87 Board: Partyjack won (kr73.13), mucks dalt0n won (kr0.00), mucks kongo19 won (kr0.00), mucks Stefan_E won (kr0.00), mucks Ett litet stegedrag vill jag minnas.. Är väl en tokstandard situation, och inte så mkt att hetsa upp sig och CAPSLOCKA över? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 VAD FAN HAR DU HÄR?!?! lol hehe, rätta takter man tiltar ju så fort någon raisar en =) bara slå bluffraise tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 lol hehe, rätta takter man tiltar ju så fort någon raisar en =) bara slå bluffraise tillbaka! Blodet kokar ju varje gång man måste vika med >30kr i potten liksom. Blev bjuden på middag hemma hos Nordens också, man har haft tur med grannskapet sen man flyttade in här får man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 VAD FAN HAR DU HÄR?!?! BossMedia Game #1268028453: Table Cleopatra 13 - kr2.00/kr4.00 - No Limit Hold'em - 14:30:23 - 2010/03/18 Seat 1: Partyjack (kr846.01) Seat 3: dalt0n (kr366.04) Seat 2: pappi1 (kr951.86) Seat 4: kongo19 (kr218.00) Seat 5: Stefan_E (kr1151.94) Partyjack posts the big blind of kr4.00 Stefan_E posts the small blind of kr2.00 kongo19 is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to dalt0n pappi1 folds dalt0n raises kr14.00 kongo19 folds Stefan_E folds Partyjack calls kr14.00 *** FLOP *** Partyjack checks dalt0n bets kr22.50 Partyjack raises kr78.75 dalt0n folds *** SUMMARY *** Total pot kr73.13 | Rake kr1.87 Board: Partyjack won (kr73.13), mucks dalt0n won (kr0.00), mucks kongo19 won (kr0.00), mucks Stefan_E won (kr0.00), mucks LOOOOOL SHIT VA SJUK FLOPPPPP ATT RAIIIIIIIIIIIIIJJJJSAAAAAA!!!!!!! sjukaste evah, epic raise osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 LOOOOOL SHIT VA SJUK FLOPPPPP ATT RAIIIIIIIIIIIIIJJJJSAAAAAA!!!!!!! sjukaste evah, epic raise osv.... Jag känner för övrigt att Dalton STAL 30 sekunder av mitt liv när han timebankade det där beslutet. Vilket hån! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Jag känner för övrigt att Dalton STAL 30 sekunder av mitt liv när han timebankade det där beslutet. Vilket hån! hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 LOOOOOL SHIT VA SJUK FLOPPPPP ATT RAIIIIIIIIIIIIIJJJJSAAAAAA!!!!!!! sjukaste evah, epic raise osv.... FINNS SÅååååå MÅNGA FLOPPAR SOM FÅR SÅ MÅNGA MER Rejsss ÄN den där MANNEN!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 FINNS SÅååååå MÅNGA FLOPPAR SOM FÅR SÅ MÅNGA MER Rejsss ÄN den där MANNEN!!!!!!!1 ja det var ju det jag sa...epic raise osv på den sjuka brädan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 FINNS SÅååååå MÅNGA FLOPPAR SOM FÅR SÅ MÅNGA MER Rejsss ÄN den där MANNEN!!!!!!!1 Sjukt tajt att vika den där. Stå upp! Var en man! Spela poker! 7-beta bort Jackens stack. (Har f.ö. från säker källa att han satt med ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Samma visa varje år, fysik som ett bandylag! Sjukt att dom aldrig inser att man får börja tacklas i Elitserien lagom till slutspelet! Inte omöjligt att det blir 4 raka nu! Nu va det inte domarnas fel att Brynäs torska men det är fan under all kritik, frågan är hur många det ska krävas för att hålla en vettig nivå. Blir inte förvånad om domarna kommer ha tillgång till repriser på situationer dom är osäkra på inom några år, verkar som att det krävs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zorba Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Tilt på joggy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Sjukt tajt att vika den där. Stå upp! Var en man! Spela poker! 7-beta bort Jackens stack. (Har f.ö. från säker källa att han satt med ) Sshhhhhh... Samma visa varje år, fysik som ett bandylag! Sjukt att dom aldrig inser att man får börja tacklas i Elitserien lagom till slutspelet! Inte omöjligt att det blir 4 raka nu! Nu va det inte domarnas fel att Brynäs torska men det är fan under all kritik, frågan är hur många det ska krävas för att hålla en vettig nivå. Blir inte förvånad om domarna kommer ha tillgång till repriser på situationer dom är osäkra på inom några år, verkar som att det krävs. Ja kan inte annat än hålla med, det räcker inte riktigt med seriens bästa målvakt, ett stabilt försvar och några puckskickliga forwards. Detta räcker till en 6e plats i serien, men när tempot, tacklingsmängden och domarnivån går upp i slutspelet så räcker det inte om man inte har några extra kilo muskler som har vilat i slutspelet.. Tyvärr.. OssiPetteri Grönholm va den enda som verkligen visade slutspelshumör, i övrigt försökte alla pucka vidare som man gjort i serien. Förra året tyckte jag ändå man gjorde en ökning i tempo och kroppskontakt, men då åkte vi i fyra raka för att de mötte FBK som totalt dominerade slutspelet. Som det såg ut i första matchen är jag beredd att hålla med om att DIF mkt väl kan ta fyra raka nu också. Däremot tycker ja de verkar konstigt om vi ska gnälla på domaren nu, han/dom har varit lika dåliga i flera år nu och ja tycker nog inte de va mycket sämre nu än jag sett att de har varit i flera jävla säsonger. Det är ett stort jävla undantag när en domare gör en riktigt bra match i Sverige tyvärr.. Dock känns det lite platt att ta upp det nu, då domaren snarare fördelade Brynäs än Djurgården under matchens gång. Men som slutpunkt Joggy, jo jag håller med om att domaren håller alltför låg nivå.. Men det är på nåt sätt likadant för alla. Hur som helst hade jag tänkt grinda, men i kombination med att vi tog några bira (automatisk ofokus) och att jag blev allmänt semi-tiltad av den lama Brynäs-insatsen så siktar jag på tidig sömn och en morgongrind istället tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Tilt på joggy! Eller som den traditionella ramsan brukar gå när buyin på buyin rullar ut ur hushållet; "Joggy tiltar *klappklappklapp* JOGGY TILTAR *klappklappklapp* Brynäs skulle behållt Kudroc - Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts