Gå till innehåll

Partyjackattacken


Partyjack

Recommended Posts

  • Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har stor 4betsrange. Men ser ju för det mesta att partyjack bara synar ner 3bets med stora par.. Och han krossar ju 2.5/5 nivån, så det verkar ju vara lönsamt spel.

 

Variera beroende motstånd? Rent generellt så funkar syna 3-bets rakt av på nivån då många skjuter bort sig eller spelar allmänt kasst post-flopp. Vill du ha lite mer action etc så är det bara att stoppa in fler händer i 4-bets rangen och 3-beta lite mer. Funkar okej för mig och då springer jag ganska så okej. Men kolla om det förändrar ditt spel antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:roll:

Lite nyfiken;

Vad har du för stats då? och på vilket sätt skulle de motverka att du kan göra en längre backsession jmf med Megadeaths katastrofala 26/10?

 

För lite re-raise pre?

Personligen gillar jag inte att re-raisa för mkt med halvdana händer.

 

Man kan säkert lyckas vinna en del över längre tid på så låga nivåer med en PFR på ca 10%.

MEN, jag har hittills inte mött en spelare med 10 eller lägre i PFR som jag inte tycker är jättelätt att dominera.. Det blir väldigt mycket limpfold och limpsyn, särskilt med en vpip närmre 30%.

Personligen tycker jag det blir jättemjukt, och slänger mig direkt på bord med fyra liknande spelare med typ såna siffror.

 

De sätter sig ofta i situationer där de måste göra jobbiga syner oop osv, vilket är väldigt lätt att utnyttja.

 

verkar ju som att det lönar sig att "slowspela" höga par som KK/AA preflop istället för att trycka in ett 4bet, men då får du ju räkna med förluster som den vs Q10 på J9K-brädan med KK.. eller har jag fel?

 

Det lönar sig att 4-beta. Iaf 200bb djupt. Folk gillar inte folda iaf. 100bb är en annan sak.

 

Har stor 4betsrange. Men ser ju för det mesta att partyjack bara synar ner 3bets med stora par.. Och han krossar ju 2.5/5 nivån, så det verkar ju vara lönsamt spel.

 

Variera beroende motstånd? Rent generellt så funkar syna 3-bets rakt av på nivån då många skjuter bort sig eller spelar allmänt kasst post-flopp. Vill du ha lite mer action etc så är det bara att stoppa in fler händer i 4-bets rangen och 3-beta lite mer. Funkar okej för mig och då springer jag ganska så okej. Men kolla om det förändrar ditt spel antar jag.

 

Tror absolut inte att det lönar sig att "slowspela alla stora par", men som TheTao skriver är det jävligt viktigt att variera.

Det finns säkert några spelare som jag aldrig har fyrbettat över typ tusen händer.

Samtidigt finns det ju fortfarande grinders som bara trebettar JJ+ och sen spelar stack helt oavsett vad som händer i resten av potten typ.

 

Sen fyrbettar jag förmodligen överlag mkt mindre än majoriteten grinders på nivån, men det är ett medvetet val då jag tycker mig ha så pass mkt bättre känsla postflop än majoriteten av motståndet.. Därför känns det ofta onödigt att dundra in 40-50bb preflop i många situationer då det är lika lätt att extrahera samma pengar postflop på ett mkt stabilare sätt.

 

Sen är det såklart skönt att ha imagen hos andra grinders att jag bara fyrbettar QQ+..

 

Igår blev det som jag skrev ett litet besök hos tjejens lilla bebis-släkting, en riktigt söt liten sak.. Passade också på att ta en lunch med svärföräldrarna.

 

Därefter åkte vi hem, kollade på Manchesterderbyt vilket kändes lyckat då jag redan fick se 2011 års mål.

 

Sjuk strut.

 

Därefter gick vi ner och kollade innebandy med Zorba, som vid entré i slutet av andra perioden skrytsam säger; "de brukar alltid vända matcherna när jag kommer."

Mkt riktigt hinner vi inte ens sätta oss innan hemmalaget reducerat till 2-3.. Dock rann det iväg i tredje till typ 2-8 och Zorbas teori sprack rätt så jävla hårt.

 

Därefter gick jag hem med tjejen och Zorba, tog en pizza och kollade mer Premier League.

Någon timme efter full tid där drog vi upp till en polare för förfest med ett gäng trevliga snubbar från mitt gamla fotbollslag.. Hade jävligt kul med en massa roliga historior och anekdoter från våra gamla fotbollsminnen.

 

När övriga skulle avancera ut på krogen gick jag raka vägen hem, kände mig trött och sliten och var inte alls intresserad av någon Östhammarsutgång.

Vaknade därför lite mindre sliten imorse, tog en ordentlig sovmorgon och dagen har jag spenderat med flickan.. Det har kollats på teve, gått en fantastisk vinterpromenad, lagat söndagsstek och kollat på LG Games bland annat.

 

Kommer avsluta kvällen framför teven också, för att samla krafterna inför en lång morgondag där jag först ska gå och jobba konsum kl 7 och sen efter 6 åka till Uppsala för någon form av romantisk afton där det lutar åt utemiddag och bio eller nåt liknande klyschigt.

 

Så som det ser ut nu kommer det inte bli något spel förrän Tisdag morgon eller så.

Kan vara skönt med en liten paus även när det gått lite segt, brukar vara bra att bygga upp ett riktigt ordentligt pokersug liksom.

 

Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lite frågor jag undrar över: Du behöver absolut inte svara om du inte vill då får gärna annat folk lägga in kommentarer.

 

Hur ser din UTG range ut? Innehåller den alla par? alla Axs? öppnar du J10,Q10,K10o ? Lägger du till händer i CO eller hur funkar det=)? Hur ser du på checkraise på nivån? måste man Cr bluffa? Raisar du många cbs?

Har du någon 3b range i pos som du inte har oop?

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lite frågor jag undrar över: Du behöver absolut inte svara om du inte vill då får gärna annat folk lägga in kommentarer.

 

Hur ser din UTG range ut? Innehåller den alla par? alla Axs? öppnar du J10,Q10,K10o ? Lägger du till händer i CO eller hur funkar det=)? Hur ser du på checkraise på nivån? måste man Cr bluffa? Raisar du många cbs?

Har du någon 3b range i pos som du inte har oop?

 

Tack på förhand.

 

Halloj, med risk att göra dig besviken måste jag avböja.

Jag tycker att pokern har gått så pass långt att jag i onödan aldrig ger bort en massa info om mitt spel, det är en sak att utbilda folk i allmänhet om rent generella linjer i vissa specifika händer osv..

Men däremot tycker jag det är rent ut sagt korkat att fläka ut sina egna ranger på offentliga forum.

 

Däremot kan jag säga att jag fortfarande är lite för dålig i positionsspelet, men tycker ändå att det är självklart att man ska ha olika 3b-ranger i och ur pos.

 

En av anledningarna till att jag slutade skriva i somras var förrutom att det tog mkt tid, att jag fläkte ut mitt spel alldeles för mkt.

Därför har jag tänkt mig att vara lite mer neutral i mitt pokersnack, även om detta kanske kan verka lite arrogant.

 

Har varit uppe sen 4.30 och spelat två timmar och ätit två frukostar.. En solo och en med tjejen.

Anledningen till detta mystiska beteende är att jag förbjöd mig själv att grinda på alla hjärtans dag, trots att jag tycker det är ett sjukt töntigt bidrag bland våra traditioner.

Kände att jag ville ha en heldag med tjejen helt enkelt.

 

Dessutom ska jag jobba 12-21 idag, varpå tvättstugan är bokad inatt.. Så som det ser ut kommer jag mer eller mindre dygna om jag inte störtar framåt aftonen.

 

Började segt och backade typ 500kr första två timmarna.. Var usel trafik så blev mkt konstiga 3handade situationer osv som kändes väldigt ovant.

 

Spelar fram till strax efter 11 om det inte dyker upp nåt knas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köttat tre timmar till, ca +1K för dagen, vilket borde varit mer då jag slarvade i ett par potter mot slutet..

 

Ska trycka liten lunch nu innan jobbet.

 

Dagens mål 9 timmar konsumgrind, 8 timmar poker och tvättstugan.. Känns som att jag måste hålla högt tempo nu när jag slöat några dagar och snart ska dra på minisemestern i Köpenhamn också.

 

+13875kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte svara här heller=) Kör du energi drycker vid så långa pass/timmar`???

 

Periodvis gör jag det.

Under perioder där jag inte jobbar så mkt ser jag till att anpassa mina tider så att jag kan sova ut ordentligt.. Däremot under såna tider som just nu där jag kommer att jobba 4 dagar i rad men ändå inte dra ner på pokerfrekvensen, så blir det att jag sippar någon redbull om dagen.. Försöker hålla mig till kaffe oftast dock.

 

Har haft perioder där jag druckit redbull varje dag i typ en vecka och man blir fan inte fräsch.. Jag får sömnproblem direkt och allmänt ont i huvudet hela tiden.

 

Så nu för tiden dricker jag redbull max typ tre dagar i rad och under ett tretimmars pass dricker jag max en halv 25cl-burk och andra halvan under nästa pass.

Vet inte om det är inbillning, men känner mig mycket mer lätt-tiltad och allmänt stressad om jag kör en hel redbull på kort tid..

 

Det är väl individuellt, jag som äter 10mg kortison varje dag har nästan garanterat närmare till stresströskeln än vad average-svensson har.

 

Hemma på lunch nu från konsumgrinden, tröttheten börjar komma smygande så vi får se om jag orkar hitta nån grind ikväll.. Ska iaf kolla Milan-Tottenham först och ta hand om lite tvätt, känns som att >17 timmar konsum+poker på ett dygn är helt okej effektivitet ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till att kolla derbyt också, om du inte jobbar?

 

Jag har för övrigt inte druckit en droppe redbull eller något annat energi-tjaffs i hela mitt liv. Apelsinjuice is the shit.

 

Sitter på jobbet och undrar hur många vakter som får stryk, hur många gnagare som får gängspö av andra gnagare och hur bra Widing och min hemliga favorit 93an Mika är.. Får nöja mig med 60 min CL ikväll.

 

Jo som alla andra tyngre eller lättare droger så är man ju aldrig i behov för än man använt det. Det enda stora mängder juice ger mig är uppstötningar och så småningom magsår.

 

Kriga sista 90 innn butikfan slår igen nu då..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en lång och trög konsumgrind slängde jag in lite tvätt och fick sen se en imo smått fantastisk andra halvlek.. Mkt trevligt, även om jag gärna skulle se Milan-avancemang där.

 

Spelat en timme sedan dess och som det känns får det bli det hela för idag.

Har fått in 6 timmar poker och 9 timmar konsumgrind, tänkte trötta ner mig ordentligt med lite tvättstuga och matematik nu.. Borde göra susen inom ett par timmar.

 

Passet då, flöt på helt okej.. Sprang på ett par minor såsom denna; Man kan väl ana att han med sina 17/13 och 1.2% 3b, har något lurigt på gång när han slår tillbaka på floppen.. Men det finns inte på kartan inom dagens poker, där även de allra värsta nittsen försöker komma på sina alldeles egna "kreativa" (läs idiotiska) linjer med diverse mongolidbluffar tex, att hitta vik någonstans.

 

***** Hand History for Game 1488819876 ***** (Party)

$400.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, February 15, 11:09:53 ET 2011

Table Cleopatra Turbo 17 (Real Money)

Seat 4 is the button

Seat 1: vinstrik ( $601.14 USD )

Seat 2: slappynr9 ( $828.88 USD )

Seat 3: Guldfot ( $807.56 USD )

Seat 4: Partyjack ( $782.24 USD )

Seat 5: MikeMike79 ( $282.76 USD )

MikeMike79 posts small blind [$2.00 USD].

vinstrik posts big blind [$4.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ 2s 2d ]

slappynr9 raises [$14.00 USD]

Guldfot calls [$14.00 USD]

Partyjack calls [$14.00 USD]

MikeMike79 folds

vinstrik folds

** Dealing Flop ** [ Qh, Ad, 2c ]

slappynr9 bets [$36.00 USD]

Guldfot calls [$36.00 USD]

Partyjack raises [$114.00 USD]

slappynr9 folds

Guldfot raises [$180.00 USD]

Partyjack calls [$102.00 USD]

** Dealing Turn ** [ 9d ]

Guldfot bets [$258.00 USD]

Partyjack raises [$552.24 USD]

Guldfot calls [$294.24 USD]

** Dealing River ** [ 8h ]

Guldfot shows [As, Ac ]

Partyjack shows [2s, 2d ]

Guldfot wins $1605.48 USD from main pot

 

 

Fick sedan ett smärre utbrott i chatten på en semifisk som limpsynade in K2o och drog en tvåa på river mot min AK för tre gators pottande, för att sedan förklara att man måste syna hela vägen med alla par då man oftare suger ut river på SvS..

 

Fick då för mig att förklara för honom att han kommer suga ut precis lika "ofta" i tex sin farmors kök som på SvS.. Men det ville han liksom inte riktgit förstå.

 

Det var också under denna diskussion som jag insåg att jag just nu kanske inte är riktigt mentalt fit för att grinda vidare.. Känns som att jag har mer edge imorgon bitti, lite mer utvilad, lite mer hungrig.

 

Lyckades iaf skrapa ihop +1200kr, vilket ger ca +2200kr för dagen och +15068kr för månaden.

 

Mer grind på förmiddagen imorgon innan jag ska ner och köra ett riktigt rookiepass (12-16) på konsum för att sedan grinda ett par timmar någonstans på kvällskvisten förmodligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades försova mig med 90 minuter idag, något väldigt ovanligt och också ett bevis på att kroppen behövde vilan.

 

Däremot blev mina förmiddagsaktiviteter väldigt komprimerade.. Tror jag tog med mig den stressen in i pokerpasset vilket gjorde att jag spelat skitdåligt periodvis och stannar på ca -800kr.

 

Ska fixa tvätten, duscha, luncha och sen grinda 4 timmar konsum.

Det vankas sedan middag hos tjejens föräldrar, innan jag beger mig hem för att grinda lite ikväll igen..

 

+14239kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit rätt så jävla våldtagen idag.

Hela månaden har till stor del varit förbannat seg, men kvällens var helt klart det hårdaste hittills i Februari.

 

Har också börjat känna av tendenser till irritation när fisken försökt skänka mig stora summor pengar, och det ovanliga scenariot tillsammans med att jag sover alldeles för lite (känner mig i princip aldrig sömnig), och bara går på högvarv hela tiden har gjort att jag självmant tänker sänka kortisondosen och ringa reumatologen imorgon bitti.

 

Både igår och idag har jag känt mig uppstressad, kallsvettig och hettande ansikte.. Detta brukar oftast bli effekten av att kroppen börjar komma tillbaka i kortisontillverkningen och det blir överdosering vilket gör att jag knappt kan sitta still.

 

Inget konstigt med det, byter i regel dosering var tredje månad typ och har nu stått still i nästan ett år.

Känner igen föraningarna och känner att det är lika bra att dra ner doseringen i tid, innan jag inte kommer kunna sova alls och bara blir ett stort problem för omgivningen (läs flickvän och konsumkunder) som i dessa lägen får möta en outsövd, grinig och nästan konstant tiltad Partyjack.

 

Tror inte det påverkat mitt spel ännu, har liksom inte nått någon riktig tilt.. Men det är för den delen onödigt att bli förbannad på någon idiot som 9 ggr av 10 kommer göra mig lycklig.

 

Spelat 5 timmar idag och fokuserar på det faktum att jag är effektiv och har hållt mig till mitt spel trots att en obehagligt stor mängd kontroversiella linjer har belönats under de senaste dagarna.

 

Fake-edit: Börjar bli en väldigt fin vana att medan jag snickrar ihop mitt nästa inlägg ta tillbaka halva backet, för att ha whinat sönder mig nära på i onödan..

 

Lyckades alltså rädda det hela till bara -1500kr för dagen vilket känns helt jävla enormt bra.

 

Försöka få lite sömn innan tjejens klocka ringer nu, sen blir det prob lite mer spel innan jag går och jobbar några timmar kring luncherna.

 

+13544kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter riktigt förbannt segt.. 3 timmar idag och -600kr.

 

Ska iväg och jobba vid 12 idag igen.. Sista arbetspasset på ett bra tag, åker till Danmark på Lördag.. Blir mkt skötn med en paus i allt.

 

Får se när under kvällen jag kliver på igen, är cp-efter i matten nu så kommer nog köra lite sånt idag också.

 

+12969kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat ytterligare tre timmar på aftonen, bla framför säsongens tråkigaste ES-match. Nog om den.

 

Det har flutit på lite bättre än de senaste passen ändå ikväll, sprang på en del skräp men hade tur i ett par viktiga lägen också så jag får vara nöjd.

 

Fått in fin volym den senaste tiden, vilket varit målet innan vi drar till Danmark tidigt Lördag morgon.

Det har ju som bekant gått jävligt trögt resultatmässigt, men väljer att fokusera på att jag fått in en hel del pokertimmar trots att jag jobbat låångt över snittet och samtidigt hållt igång plugget litegrann iaf.

 

Kommer bli lite spel och mycket plugg när vi kommer hem, Ons-Fre.. Sen blir det liveturre, förmodligen den bästa turren på flera år här i kommunen.

Makst här på PF har fått ihop 50 pers, fixat en fin lokal med dryck och mat, lokal utgång efter det och jag gissar på en riktig superdag och kväll där.

 

Jobbade iaf ikapp morgonbacket och tog 1K utöver det, så 14472kr för månaden.

 

Ska försöka mjukna till i soffan innan jag välter omkull i sängen, ska upp och besikta bilen imorgon och sen går grinden igång kring 9 skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen blir det liveturre, förmodligen den bästa turren på flera år här i kommunen.

Makst här på PF har fått ihop 50 pers, fixat en fin lokal med dryck och mat, lokal utgång efter det och jag gissar på en riktig superdag och kväll där.

 

Kommer bli grymt! Jag har bestämt mig för att vinna så jag får väl bjuda på utgången sen för en gångs skull.

 

Hade så kult i dänemark!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer bli grymt! Jag har bestämt mig för att vinna så jag får väl bjuda på utgången sen för en gångs skull.

 

Hade så kult i dänemark!

 

Hehe de kommer bli så bra pengar så du kan bjuda även om du kommer tvåa ju.. :roll:

Vi ska ha de så kult på restaurangerna, jag kan smsa om vi tar nån efterrätt som kanske låter gott..

 

Besiktade min kära S60 igår och för första gången på typ 5 år och lika många försök gick den rakt igenom utan anmärkning.

 

Blev närmast chockad över att det gick så bra.. Brukar alltid vara nåt litet skit som glappar i framvagnen eller så.

Shoutouts till lillebror som med bravur skött jobbet som min personlige bilmeck.

 

Har hunnit spela tre timmar efter det också.

Börjat flyta på lite bättre nu de senaste passen, men har varit rätt besviken på värdet då fredag förmiddag nästan alltid är superbt i normala fall.

Hade riktigt flyt när jag fick in det med 77 mot TT (superfisk) på 67T - turn 8 - river 9.

Då var det förvisso tredje gången på två timmar jag var översettad så det hade varit tungt att bränna in i tre såna.

 

+1700kr ger +16183kr för månaden iaf.

 

Nu väntar lite lunch med tjejen och en polare från Gävle som hade vägarna förbi vår lilla by.

 

Tänkte försöka ta tag i matten i eftermiddag, för att eventuellt grinda lite mer efter middagen typ.

Det ska ju packas också, personligen packar jag på max 10 minuter.. Men tjejen är ju en tjej så där lär det behövas övervakning eftersom det är jag som får bära väskan.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska ju packas också, personligen packar jag på max 10 minuter.. Men tjejen är ju en tjej så där lär det behövas övervakning eftersom det är jag som får bära väskan.. :D

 

Samma här. Tycker det är sjukt med folk som frågar: "har du packat?" dagar innan man ska nånstans. Spelar ingen roll vart jag ska eller hur länge jag ska vara borta. Det tar sällan mer än 10 min. Tjejer och packning är fenomen för sig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här. Tycker det är sjukt med folk som frågar: "har du packat?" dagar innan man ska nånstans. Spelar ingen roll vart jag ska eller hur länge jag ska vara borta. Det tar sällan mer än 10 min. Tjejer och packning är fenomen för sig...

 

Haha så sjukt sant!

 

Tjejen har börjat plocka nu, imponerande sent ändå..

Själv väntar jag till hon lagt sig, då räknar jag med ca 1-2 sekunder/resedag.

 

Tog en impulsresa till Uppsala (pluggandet sket sig mao) och köpte ett olje-element.. Har haft sjukt kallt senaste dagarna, så kände att det kan bli en investering för de kalla dagarna som är kvar och för kommande vintrar.

 

Ska ta en kopp kaffe nu och spela 3 timmar innan jag börjar tänka på morgondagens/nattens (kl 4.30) resa med packning osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat mina tre timmar, upp ca 1600kr till och står nu på +17819:- för månaden.

 

En liten turbopackning nu, innan jag kryper ner för en powernap till strax före 4 då jag ska börja förbereda för avfärd.

 

Matteböckerna åker med till Köpenhamn, eftersom tjejen normalt sover typ nära på dubbelt så mycket som mig så kommer det förmodligen bli en del tid över till sånt.. Men i övrigt ska jag verkligen bara chilla osv, först framåt Tisdag kväll kommer det bli aktuellt att ens tänka poker igen.

 

Kommer bli mycket skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ska ni bo någonstans?

 

Om ni gillar livemusik så finns det ett ställe vid ena gaveln på Tivoli. "The Old English Pub" heter den.

Klassisk engelsk pub, lite sådär halvsunkig men alltid ruskigt bra liveband som spelar covers 22-02 varje dag. Brukar vara 4 olika som spelar 1 timme var. Är ett standardställe varje gång jag är över.

 

Borta vid bio-palatset som ligger bara en liten bit därifrån (stor rosa/färgglad byggnad) så ligger det en Italiensk restaurang på hörnan av det torget. Snuskigt god mat till bra priser!

 

Hotellet vi hade bokat heter Ascot och ligger typ 30 meter från det italienska stället du rekade.

Vi gick förbi där nere igår och kikade, men det var inte bara du som hade rekommenderat det stället tror jag.. Tok jävla smockfullt, vi tänkte kolla om det är lugnare ikväll, annars boka bord till imorgon som blir sista dagen här.

 

Gick även förbi den där "Old English Pub", måste säga att jag verkligen älskar detta landet so far.. Har fortfarande inte hittat mer än typ 2-3 större gator utan ett pub i typ varje kvarter.

Passade sig väldigt bra då vi inte fick checka in före 14 igår, så vi gick runt och lärde känna området vilket betydde att tjejen fick gå loss på shopping och jag fick ta ölpaus typ nån gång i timmen.. Mkt mkt trevligt.

 

Dansa på borden på Dubliner vid Amagertorv är ju ett måste :D

 

Ska kolla upp det, var på ett jävligt schysst irländskt hak igår som hette typ "The Irish Rover" eller nåt liknande.

 

Vi har lätta planer på att åka till både Nyhavn och Christiania, har varit lite småsugen på den senare då det verkar riktigt jävla ballt med ett litet friland mitt i ett så civiliserat land som Danmark.

Vi får se vad vi hinner med, vi tog ju resan mest för att slappa och komma ner i varv så det blir verkligen inte så att vi kommer stressa för att hinna se så mkt som möjligt.

 

Är det någon mer som har lite odödliga tips i Köpenhamn så är det sannerligen läge att hosta ur sig dem nu! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma igen efter en fantastiskt lyckad resa.

Trots stora förväntningar så blev jag otroligt positivt överraskad av Köpenhamn, jävligt mysig känsla på något vis..

Svårt att sätta fingret på vad det var, men både jag och tjejen kände oss rejält tagna av vad staden hade att erbjuda.

 

Som vanligt på såna där resor gick det åt typ dubbelt så mkt pengar som planerat, vilket lämnar en fantastisk motivation inför sista grindveckan för månaden.

 

Lyckades på nåt sett uppleva någon form av jetlag (läs övertrötthet) igår så grinden går inte igång förrän just nu.. Extremt dålig trafik gör att jag får spela några bord 1/2, för första gången online på typ nåt år.. Ovant.

 

Har en mycket lovande helg framför mig också, så tänker ligga i hårt med grind och plugg för att kunna maxnjuta fredag kväll och lördagen, som jag berättar mer om senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...