Partyjack Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Postad 23 April , 2010 Ska du grinda inatt? läste om att du skulle på kryssning. Ska dra efter jobbet till ut till east och har tänkt hitta grinden i lönenatten. Nja alltså som det känns nu så ska jag nog totalskita i pokern hela helgen. Spelat två timmar, får ingenting att stämma.. När jag väl lirkat in en stege på river så har fi redan floppat övernöten osv osv. Känns som att jag kan behöva komma ifrån det, har iaf en liten nätt summa plus denna månad så tror jag siktar på att plöja på sista veckan istället. Just nu känner jag bara obehag så fort jag förlorar en pott, känns extremt osäkert varje gång jag floppar något och då tror jag medicinen kan vara att göra och tänka något annat ett litet tag. Blir nog käk och några bira med ett par polare idag istället, sen får vi se vad kvällen har att utbringa.. Blir väl relativt lugnt iaf mtp att jag måste hålla krutet torrt inför kryssningen imorgon. Stannar iaf -1300kr och +3271kr för månaden. Citera
Jonsson Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Det roligaste är ju att Jönköpingsborna tror att HV ska vinna varenda match med 5-0 mot vilket lag som helst och blir chockade varenda gång det inte blir så. Visst man kan se att HV har en del bra lirare och är något bättre men Djurgårdens otroliga kämparanda jämnar ut det. Tror på en 7e avgörande match i Jönköping och då kan det i princip sluta hur som helst Citera
Partyjack Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Postad 23 April , 2010 2:20 in i klippet är förmodligen topp 10 Youtube-scener genom alla tider. Citera
cab Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 bara för att klargöra är jag inte direkt seriös, kul att jävlas med gårdare bara Trist att det går segt jack. Hoppas på bättre klonk i maj. Citera
cab Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 2:20 in i klippet är förmodligen topp 10 Youtube-scener genom alla tider. lol vilka jävla bönder, zorba hade alltså rätt i sitt uttalande =) Citera
Joey Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 lol vilka jävla bönder, zorba hade alltså rätt i sitt uttalande =) Citera
Partyjack Postad 24 April , 2010 Författare Rapport Postad 24 April , 2010 Ja ganska bra klipp.. Fick besök av bröderna Olsson nu.. Trekant incoming. Citera
henjon Postad 25 April , 2010 Rapport Postad 25 April , 2010 Han verkar gilla den magra typen... Började nästan tro att det låg nåt i ryktena om hans läggning, det har ju inte varit så mycket kända flickvänner runt honom genom åren väl? Han är en sjuhelvetes hockeylirare, men privat tycker jag han verkar rätt träaktig. En sån som Sundin har ju åtminstone lite innanför pannbenet (även om han inte plockat fram det vid pokerborden än direkt ) Citera
Partyjack Postad 25 April , 2010 Författare Rapport Postad 25 April , 2010 Foppa får nog ligga när han känner för det och med de flesta.. Stämmer dock att han varit väldigt hemlig med sina tjejer, och det är ju verkligen inga A-kändisar som det kommit ut att han gjort sällskap med. Har då avverkat en 24-timmars och allt vad det innebär, kom hem med en Chivas, en flaska rött vin och en toblerone (Ålands-svennebanan-tradition som bör efterlevas). Är också några nollor fattigare. En bekant via Joggys fruntimmer och jag hittade någon form av whisky-provning efter maten och njutman var total. Har gått in lite mer på finsprit på senare tid, och jag känner mig rätt rejält hookad.. Väldigt trevligt att avnjuta lite olika smaksensationer. Bland annat blev det en Balvenie 14-årig, en glenfiddich 30-årig och lite annat smått och gott. Har inga direkta krafter för något pokertänk, så kvällen kommer avnjutas med balkongdörren på vid gavel (sick weathers fo sho) och med massa olika sportevenemang på teven. Ställer väl en klocka rätt tidigt imorgon skulle jag gissa. Kommer väl säkerligen någon rolig delhistoria när jag smält alla intryck efter båtfärden.. Som såklart sänktes i värde tack vare att det är väldigt många av samhällets mindre begåvade som gillar att åka dessa resor. Citera
eyedol Postad 25 April , 2010 Rapport Postad 25 April , 2010 Mnjae.. Jag såg förvisso en DIFare i vit djurgårdströja som stod själv i en trapp vid ett tillfälle som jag tyckte var snarlik dig, men svårt att säga när jag aldrig sett dig IRL. Matchen i sig hade jag ingen kommentar till för att jag inte tyckte den va särskilt bra, tror det var lite brist på hockeysug från min sida som gjorde att jag fann den riktigt seg. Dock var ju sudden spännande som vanligt, får se om det blir nåt mer kommenterbart ikväll. Hehe, jo det var faktiskt jag. Sen hade tjejen sett mig o farsan en gång sittandes ner men bara på skärmen som de har i studion.. Nyss hemkommen från Sthlm och Hovet. Vilken jävla stämning det var i tredje perioden, aldrig varit med om något liknande på idrottsnivå. Även stort av fansen att stanna kvar lääänge efter slutsignalen och hylla djurgårdsspelarna trots att vi förlorade. Riktigt bittert igår och idag men om några dar känns det nog rätt OK. Nya tag nästa säsong. Citera
Partyjack Postad 25 April , 2010 Författare Rapport Postad 25 April , 2010 Hehe, jo det var faktiskt jag. Sen hade tjejen sett mig o farsan en gång sittandes ner men bara på skärmen som de har i studion.. Nyss hemkommen från Sthlm och Hovet. Vilken jävla stämning det var i tredje perioden, aldrig varit med om något liknande på idrottsnivå. Även stort av fansen att stanna kvar lääänge efter slutsignalen och hylla djurgårdsspelarna trots att vi förlorade. Riktigt bittert igår och idag men om några dar känns det nog rätt OK. Nya tag nästa säsong. Jasså de va de, då måste jag skvallra om att vi skrattade ganska gott en gång när du var i bild (vill minnas att de va ett par ggr?). Du står typ i trappan, så kommer det en riktigt fläskig och ful hv-kvinna med blå hemmatröja och tittar på dig och tror hon säger något (?) varpå du ger henne en riktigt kall blick och hon vänder sig om och går.. Du får gärna påpeka om jag minns någon detalj fel, minns det dock väldigt väl då vi tyckte de va en riktigt hederlig diss. Har svårt att se hur någon Djurgårdare ska kunna vara missnöjd med denna säsong, känns som att laget har överträffat alla förväntningar och förhoppningar man kunde ha på den truppen. Ska bli väldigt roligt intressant att följa silly season och se hur trupperna utformar sig under sommaren. Djurgården kanske har en lite trasslig ekonomi fortfarande (?) men är ändå en stor klassisk klubb som borde kunna locka över spelare. Däremot känner jag lite oro och obehag inför Brynäs lagbygge, två helt nya och ojämna målvakter som Pecka Alcén ska försöka få ordning på under sommaren och dessutom den klart yngsta truppen Brynäs har haft under de ca 12-15 åren jag har följt laget seriöst. Ungt behöver ju såklart inte vara dåligt, men själva stommen som ska hålla uppe laget känns klart obräckligare än jag varit med om tidigare. Sen är det klart att man hoppas på utveckling på samtliga juniorer och att spelare som Granström, Hansen, Sundström mfl lyfter sig och verkligen når sin fulla potential vilket jag inte upplevde att främst dessa tre spelare var väldigt långt ifrån. Även i Gävle snackas det om att lönebudgeten är tom, men mtp att man tappar Hietanen, Dixon och Markström så borde det finnas utrymme för mer än den kanadensaren man tog in och så Mattias Ekholm från Mora.. Det känns liksom inte som att två halvsvaga målvakter, en halvgammal kanadick och en lovande back kan lyfta lika mkt lön som de klart tre bästa spelarna i laget förra året. Därtill kan man stryka spelare som Molin, Nolander mfl som inte fått förlängt kontrakt. Personligen tror jag Sundlöv avvaktar och ser vilken position man behöver stärka upp längre fram. När ryktet om Kahnberg dök upp förra året kläckte han ju citatet; "Va fan tror du jag har varit och rånat banken eller?" två dagar innan kontraktet var påskrivet.. Så lite fuffens är det ju alltid kring sånt. Men som sagt, kommer vara intressant överlag att följa vad som händer i samtliga lag. Skönt att skriva av sig om hockeyn, extra skönt att fladdra iväg lite på bakfyllan när man inte orkar göra så mkt annat. Ska se Da Vinci-koden tänkte jag, samt även ögna på någon NHL-match under senkvällen. Sen upp i ottan och kötta några floppar. Citera
Partyjack Postad 25 April , 2010 Författare Rapport Postad 25 April , 2010 Kom att tänka på Mats Sundin, en stor, stor människa. Om man vet bakgrunden och premisserna till detta klipp och inte får gåshud ska man fan skynda sig till sjukhuset! Slaggen nu strax. Edit; Youtube är fan nästan för bra: Citera
zorba Postad 25 April , 2010 Rapport Postad 25 April , 2010 Enligt mig är Sundin mycket större än Foppa, och det är inte för att Sudden lirat i DIF. Visst, Foppa hade väl mer spetskvaliteer i sitt spel, men det sättet som Sudden ledde Leafs och Tre Kronor på är enligt mig oslagbart. Han spred sån sjuk jävla positiv energi bara genom att hålla käften och lira liksom. "A class act", som kommentatorerna säger. Ang. silly season känns det rätt bra, Ryktas ju om Nisse Ekman, Daniel Tjärnqvist och Staffan Kronwall bla. Skulle Wesslau få för sig att gå till NHL redan nu så går man väl all in på Tellan. Det plus att några juniorer kliver upp känns riktigt lovande. Citera
Partyjack Postad 26 April , 2010 Författare Rapport Postad 26 April , 2010 Enligt mig är Sundin mycket större än Foppa, och det är inte för att Sudden lirat i DIF. Visst, Foppa hade väl mer spetskvaliteer i sitt spel, men det sättet som Sudden ledde Leafs och Tre Kronor på är enligt mig oslagbart. Han spred sån sjuk jävla positiv energi bara genom att hålla käften och lira liksom. "A class act", som kommentatorerna säger. Ang. silly season känns det rätt bra, Ryktas ju om Nisse Ekman, Daniel Tjärnqvist och Staffan Kronwall bla. Skulle Wesslau få för sig att gå till NHL redan nu så går man väl all in på Tellan. Det plus att några juniorer kliver upp känns riktigt lovande. Håller med dig på sätt och vis, Foppa har fått alldeles för mkt cred jämfört med Sudden. Personligen vill jag dock inte påstå att Sundin är " mycket större" än Foppa, det är trots allt inte mer än ett par européer i NHLs historia som har blivit lika stora som Foppa därborta.. Dock är Sundin en utav dem. Sundin är onekligen den större ledaren av de två, och du har en bra poäng i att han "bara håller käften och spelar". Onekligen är han en aning underskattad här hemma. Dock är inte Foppa överskattad på något vis imo. Det finns enligt många hockeyexperter därborta ingen så stor talang som varit så extremt vårdslös med sin egen kropp, och verkligen spelar med ett jävla hjärta. Det är liksom inte dåligt läk-kött som gjort att hans karriär varit fylld av konstiga skador utan snarare för att han spelat mer uppoffrande än någon annan med i närheten av lika mycket talang. Väldigt sällan någon som vinner poängligan i NHL och samma år blir nominerad till bäste defensive spelare exempelvis.. Det säger en hel del. Men som sagt, tycker också att Sundin fått aningen för lite cred här hemma medan Foppa har fått precis så mkt beröm han förtjänar. Sitter iaf i slutet av en riktigt svängig och psykiskt tung 3-timmars-session floppat lite mer spännande än tidigare i månaden.. Men springer fortfarande på en massa konstiga mongolidsyner så inget vidare plus i sikte tyvärr. Citera
Partyjack Postad 26 April , 2010 Författare Rapport Postad 26 April , 2010 +200:- och ska försöka steama av och hitta mer spelsug till kvällen nu istället. ***** Hand History for Game 1296532596 ***** (Party) $400.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, April 26, 11:23:29 ET 2010 Table Cleopatra Turbo 3 (Real Money) Seat 1 is the button Seat 1: tarna ( $601.42 USD ) Seat 2: Partyjack ( $1095.86 USD ) Seat 3: TILTMODE ( $1040.45 USD ) Seat 4: pappi1 ( $939.65 USD ) Seat 5: TooLoose ( $821.08 USD ) Partyjack posts small blind [$2.00 USD]. TILTMODE posts big blind [$4.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Partyjack [ Kd Kh ] pappi1 calls [$4.00 USD] TooLoose folds tarna calls [$4.00 USD] Partyjack raises [$22.00 USD] TILTMODE raises [$68.00 USD] pappi1 folds tarna folds Partyjack raises [$152.00 USD] TILTMODE calls [$104.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 9s, 4c, Tc ] Partyjack bets [$240.00 USD] TILTMODE raises [$864.45 USD] Partyjack calls [$624.45 USD] ** Dealing Turn ** [ 3h ] ** Dealing River ** [ 8d ] TILTMODE shows [Ad, Ah ] TILTMODE wins $2073.90 USD from main pot De va väl den överlägset största backpotten, i övrigt är det mkt småskräp som typ denna; ***** Hand History for Game 1296542809 ***** (Party) $400.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, April 26, 11:53:43 ET 2010 Table Cleopatra Turbo 7 (Real Money) Seat 1 is the button Seat 1: Demi ( $469.39 USD ) Seat 2: Partyjack ( $800.00 USD ) Seat 3: Gamblers_F ( $222.64 USD ) Seat 4: Umeafisk ( $670.92 USD ) Partyjack posts small blind [$2.00 USD]. Gamblers_F posts big blind [$4.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Partyjack [ 5c Ac ] Umeafisk folds Demi calls [$4.00 USD] Partyjack calls [$2.00 USD] Gamblers_F raises [$12.00 USD] Demi calls [$12.00 USD] Partyjack calls [$12.00 USD] ** Dealing Flop ** [ As, 7c, 8c ] Partyjack checks Gamblers_F bets [$48.00 USD] Demi folds Partyjack raises [$784.00 USD] Gamblers_F calls [$158.64 USD] ** Dealing Turn ** [ 3h ] ** Dealing River ** [ Qh ] Partyjack shows [5c, Ac ] Gamblers_F shows [Ts, Ad ] Partyjack wins $577.36 USD from main pot Gamblers_F wins $449.75 USD from main pot Jag hittar liksom inget flow, suger aldrig ut när fi gör en dålig syn osv. Dock känns det som att en vändning är på intågande. Får se vad jag spenderar resten av dagen på, behöver sannerligen vila efter helgen. Garanterat ett kvällspass senare iaf. +3467:- för månaden. Citera
Jonsson Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 dagboksreaden gjorde mig tveksam till om du skulle stacka KK/QQ pre där! Ps. skriver detta medan jag spelar. Pausad på 3 bord direkt Citera
Partyjack Postad 26 April , 2010 Författare Rapport Postad 26 April , 2010 dagboksreaden gjorde mig tveksam till om du skulle stacka KK/QQ pre där! Ps. skriver detta medan jag spelar. Pausad på 3 bord direkt Mja alltså jag är inte helt säker på det själv.. Blir ju så jävla skum situation med mongot som limpar knappen hela tiden. Men nej som standard stackar jag nog iaf inte QQ preflop mot nån normalbegåvat eller bättre. Exet ringde vid 15.30 och sa att hon hade shoppingbegär.. Jag själv hade fortfarande inte kommit ur baksmällan riktigt, och var lite halvtiltad över att ännu en gång fått kriga mig till microplusset. Så mtp att jag behöver en extern hårddisk då jag ska börja göra backups på min databas och allt annat smått och gott så tog jag rygg enda in till Barkarby (norr om Kista/Sthlm för er som inte är från trakten). Där plöjde vi på 90 effektiva minuter igenom ett tiotal butiker, fick dels tag i en present till bror min som fyller imorgon, men framförallt gjorde jag min livspremiär på Mediamarkt (noob jag vet). Klart imponerad över butikens koncept och priser kom jag ut med en extern hårddisk, en 2,5m förlängningskabel till hörlurarna (är fysiskt aktiv på tilten) samt två dvd filmer till nästangratis-pris. Efter att sen ha plöjt på i >130 i princip hela vägen hem har jag äntligen hittat ett spelsug igen, nu är det dock huvudvärk och tröttma till tusen.. Ska ge mig på koffeinet en liten stund och räknar med att vara igång med spelet till 22 och sen iaf orka 2-3 timmars spel. Citera
Partyjack Postad 26 April , 2010 Författare Rapport Postad 26 April , 2010 Spelade två timmar till här på kvällningen.. Värdet var riktigt superbt när jag drog igång men jag lyckades som vanligt inte utnyttja det öht. Skramlar ihop +1K till slut efter många om och men. Denna känns väldigt tveksam, vill vi hellre syna flop och sen utvärdera turn? Har absolut ingen koll alls på fi. ***** Hand History for Game 1297065663 ***** (Party) $500.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, April 26, 11:32:02 ET 2010 Table Diana 43 (Real Money) Seat 5 is the button Seat 1: Julegrisen ( $539.80 USD ) Seat 2: Noatuns ( $600.14 USD ) Seat 3: Kobra_99 ( $221.35 USD ) Seat 4: fs1798 ( $550.00 USD ) Seat 5: Partyjack ( $1277.66 USD ) Julegrisen posts small blind [$2.50 USD]. Noatuns posts big blind [$5.00 USD]. fs1798 posts big blind [$5.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Partyjack [ Jc Js ] Kobra_99 calls [$5.00 USD] fs1798 checks Partyjack raises [$27.50 USD] Julegrisen folds Noatuns raises [$65.00 USD] Kobra_99 folds fs1798 folds Partyjack calls [$42.50 USD] ** Dealing Flop ** [ 2s, 6s, 9h ] Noatuns bets [$152.50 USD] Partyjack raises [$1207.66 USD] Noatuns calls [$377.64 USD] ** Dealing Turn ** [ Ah ] ** Dealing River ** [ 4c ] Noatuns shows [Kd, Kh ] Partyjack shows [Jc, Js ] Partyjack wins $677.52 USD from main pot Noatuns wins $1197.78 USD from main pot I övrigt bestod väl kvällen av standardsituationer, väldigt svårt att få flopstålet att stå och förlorade fortsatt väldigt mkt småpotter. Tröttman bad mig att avbryta passet en timme tidigare än planerat, tänkte kolla en nyinköpt rulle på datorn och slösurfa. Till min stora förvånelse fungerar inte dvd-läsaren på datorn!? Har kört några cd-skivor i den tidigare, även bränt över grejer från laptoppen på en dvd-skiva till stationära.. Men har inte prövat att köra en dvd-film i den sedan jag fick den lagad.. Nu står den typ bara och hackar litegrann innan jag får beskedet att jag ska lägga en skiva i läsaren, den känner alltså öht inte av att skivan är där? Tiltar så jävla hårt när inte datorn fungerar alltså.. Blir lite FM10 innan hockeyn istället. Vad kan problemet tänkas vara?? Tacksam för hjälp som vanligt.. +4587:- för månaden. Citera
Jonsson Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 ända händerna du leder mot är AK och 1010 i princip. om hán har ngt i huvet viker han båda. så ja syna flopp istället och utvärdera turn. Man är oftast slagen på dessa nivåer här Citera
Jonsson Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Är trött och formulerar mig konstigt. Det jag ville säga är att du får allt som du slår att folda och får i princip syn av allting som slår dig. Så gillar bättre syn och värdera turn Citera
eyedol Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Jasså de va de, då måste jag skvallra om att vi skrattade ganska gott en gång när du var i bild (vill minnas att de va ett par ggr?).Du står typ i trappan, så kommer det en riktigt fläskig och ful hv-kvinna med blå hemmatröja och tittar på dig och tror hon säger något (?) varpå du ger henne en riktigt kall blick och hon vänder sig om och går.. Du får gärna påpeka om jag minns någon detalj fel, minns det dock väldigt väl då vi tyckte de va en riktigt hederlig diss. ; ) Drog ner matchen och kikade igenom lite snabbt och hittade tillfället du nämner. Det är filmat precis innan period 3(?) börjar. De visa klippet dock ca 1:30 in i perioden. Jag står precis ovanför DIFs bås för att försöka känna av sinnesstämningen i laget/hos vissa spelare. Vi ligger under med 2-1. Hon kommer fram och säger nåt i stil med ÄFB: var lite glad nu och dansa J: he he... vi kan dansa efter att matchen är slut. ÄFB: Hihi ähähä ja. Lite senare avgjorde lill-datsyuk.. Jag såg aldrig till henne mer och skönt var väl det. Slapp jag infria mitt löfte. Har svårt att se hur någon Djurgårdare ska kunna vara missnöjd med denna säsong, känns som att laget har överträffat alla förväntningar och förhoppningar man kunde ha på den truppen. Ska bli väldigt roligt intressant att följa silly season och se hur trupperna utformar sig under sommaren. Djurgården kanske har en lite trasslig ekonomi fortfarande (?) men är ändå en stor klassisk klubb som borde kunna locka över spelare. Nej, säsongen kan man inte vara missnöjd med givetvis. Finalserien känns dock riktigt bitter fortfarande. Så nära i varje jävla match-helvete. Ekonomin är som du säger fortfarande inte direkt bra, finns hål att fylla. Men bör vara OK ändå med tanke på hur långt vi gick i playoff. Efter nästa säsong ser den förhoppningsvis bättre ut. Brynäs är jag för dåligt insatt i så väljer att inte kommentera. Blir att sätta sig in i silly season mer nu när finalen är över. Men sen finns det ju massa fin NHL att kika på och snart är det VM. Inte jättesugen men kolla Sveriges matcher lär man ju göra. Hoppas Bengan vågar föryngra lite. Vore riktigt skoj o se vad Krüger skulle kunna åstadkomma. Tror inte han skulle göra bort sig, långt ifrån. Citera
Partyjack Postad 27 April , 2010 Författare Rapport Postad 27 April , 2010 Är trött och formulerar mig konstigt.Det jag ville säga är att du får allt som du slår att folda och får i princip syn av allting som slår dig. Så gillar bättre syn och värdera turn Jo men jag håller med dig så här i efterhand, i stridens hetta tror jag mer det var att jag inte hade en aning om vem han var så jag skulle ändå få så svårt att analysera hans turnagerande att jag helt enkelt bara petade in skiten på flop för att slippa nå fler beslut. ; ) Drog ner matchen och kikade igenom lite snabbt och hittade tillfället du nämner. Det är filmat precis innan period 3(?) börjar. De visa klippet dock ca 1:30 in i perioden. Jag står precis ovanför DIFs bås för att försöka känna av sinnesstämningen i laget/hos vissa spelare. Vi ligger under med 2-1. Hon kommer fram och säger nåt i stil med ÄFB: var lite glad nu och dansa J: he he... vi kan dansa efter att matchen är slut. ÄFB: Hihi ähähä ja. Lite senare avgjorde lill-datsyuk.. Jag såg aldrig till henne mer och skönt var väl det. Slapp jag infria mitt löfte. Nej, säsongen kan man inte vara missnöjd med givetvis. Finalserien känns dock riktigt bitter fortfarande. Så nära i varje jävla match-helvete. Ekonomin är som du säger fortfarande inte direkt bra, finns hål att fylla. Men bör vara OK ändå med tanke på hur långt vi gick i playoff. Efter nästa säsong ser den förhoppningsvis bättre ut. Brynäs är jag för dåligt insatt i så väljer att inte kommentera. Blir att sätta sig in i silly season mer nu när finalen är över. Men sen finns det ju massa fin NHL att kika på och snart är det VM. Inte jättesugen men kolla Sveriges matcher lär man ju göra. Hoppas Bengan vågar föryngra lite. Vore riktigt skoj o se vad Krüger skulle kunna åstadkomma. Tror inte han skulle göra bort sig, långt ifrån. Hehe kul historia där, såg verkligen sjukt roligt ut i bild iaf. Jo hockeyn är ett intresse som följer med 365 dagar om håret, ska vara nån vecka kring midsommar där alla sportchefer har semester som det inte är så spännande.. I övrigt kan det hända grejer lite nu och då, men som du skriver NHL-slutspelet är ju i full fart och VM står runt hörnet. Dock minskar mitt intresse för varje år för VM, och tyvärr tror jag BÅG är för feg för att ta ut Krüger precis som han kommer att fega med målvaktsalternativet precis som han gjorde inför OS.. Visst, kommer Gustavsson lös från Toronto så ska han ju vara etta.. Men Liv kommer garanterat få mer förtroende än någon ung och lovande som Markström tex. Lite tråkigt att de flesta stora talangerna hinner dra till NHL långt, långt innan BÅG funderat på att ta med dem i landslaget nu för tiden. Blir tre timmars grind nu här efter frukosten, sen kommer det bli ett speed-konsum-pass 14-17 innan jag sticker ut och firar lillebror framåt kvällen. Så tre timmar nu och ytterligare minst tre timmars spel ikväll borde jag kunna styra idag. Citera
Jonsson Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Är otroligt avundsjuk på grindflitighet. Hur många timmar brukar det bli på en vanlig månad? Citera
Recommended Posts