Starfitter Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Känns som ett bra kompliment till alla diskussioner här på forumet att ta en hel del över chatt som går snabbare och lättare att diskutera Nu har några mer lr mindre aktiva forumiter lagt upp en mIRC kanal där alla är välkommna att delta i lite pokersnack. Den kan hittar på Qnet och heter just #pokerchat. Hoppas att många seriösa grinders joinar så alla kan bli LIIITE bättre på poker i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Låter bra! Jag kommer in EDIT: Tror du skrev fel i inlägget rummet #pokerchatt är tomt, därimot sitter några i #pokersnack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Låter trevligt, men bara grinders och pros? Inga medelmåttor som kan snacka och få tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 so far är det typ 15 pers, allt från nl500 sek på svs till mid/highstackes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Får bli till att köpa nytt headset:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 ok lycka till wannabees pros,,,,,,,,,,,,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Jag kan komma in med lite fyllesnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Jag kan komma in med lite fyllesnack. Gör det, jag är på plats nu och inväntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Jag kan komma in med lite fyllesnack. Gör det, jag är på plats nu och inväntar. Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 äh jag är för blyg och nykter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Ska se om jag kan hitta mitt gamla headset någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Är inte så jävla haj på mirc men är inne i pokersnack "* Now talking in *pokersnack" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 pokerchat heter kanalen du ska in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 pokerchat heter kanalen du ska in på. lite felaktig rubrik då, men jag är inne där nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Hör inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Lite som gamla tidens "Heta linjen"??? Eller nutidens alla "Hitta-en-själsfrände-linjer" där killarna ringer för taxan 99kr/minuten och tjejerna ringer gratis, nu översatt till poker-mirc-kanalen där alla grinders snackar gratis, medans alla lowlimitgnetare får pröjsa 10bb/minuten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Jag ser jävligt ensam ut i #pokerchat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fetto Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Jag ser jävligt ensam ut i #pokerchat då är du nog på fel server skriv /server se.quakenet.org /j #pokerchat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 då är du nog på fel server skriv /server se.quakenet.org /j #pokerchat Bingo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Nähä det sket sig det med men jag närmar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Förväntar mig full genomgång av alla xlars episka konversationer.... mIRC är något 80talspåfund right? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saxofon Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Förväntar mig full genomgång av alla xlars episka konversationer.... mIRC är något 80talspåfund right? Från -95 http://en.wikipedia.org/wiki/MIRC Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Förväntar mig full genomgång av alla xlars episka konversationer.... mIRC är något 80talspåfund right? irc är det, sedan kan man ju använda olika klienter som pidgin, mirc eller nåt...som inte är så gamla Från -95 http://en.wikipedia.org/wiki/MIRC Jao, mirc klienten. Men själva protokollet är nog äldre än så, finns som sagt annat än just mirc-klienten att använda. http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Relay_Chat#Clients Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Låter intressant, blir till att installera mIRC igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 xlars dominerar chatten för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts