AnonymHaj Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 *Ingen alkohol eller benzodiazepiner på 18 månader *CHECK* *8 månaders fängelsevistelse avklarad *CHECK* *Ingen poker under hela 2009 *CHECK* *Träffat gullungen 1-2 gånger per vecka *CHECK* *Alla skulder betalda *CHECK* Vill ha tillbaka min lilla flicka+min unge nu! Hon har gjort slut med sin före detta sambo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Bra jobbat! *thumbs up* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Sjukt bra jobbat! Fan vet varför en sån här tråd hamnar på ett pokerforum men det är alltid kul att läsa om folk som det går bra för. Gaista in ungen och tjejen nu också! Du är iofs ITM men gå för vinst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Starkt jobbat. Häng i nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Grattis! Hör gärna av dig och berätta om ditt liv någon gång här på forumet även om pokern är ett avslutat kapitel! Det är nog nyttigt för många att höra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Grymt, applåder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Vill ha tillbaka min lilla flicka+min unge nu! Hon har gjort slut med sin före detta sambo. Grattis till allt som gått bra, mycket bra jobbat, men gällande denna punkt (om jag tolkar det rätt); kom ihåg att ett nej betyder nej. Don't do anything stupid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts