diazo Postad 11 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Självklart vinner den som bombar bäst! Nä men jag har ju haft någon form av bamselucka som påverkat nsd väldigt negativt. Denna är förhoppningsvis fixad nu så nu är målet att bygga upp en halvstabil rulle, jobba mer på spelet samt bli bekväm i mina ranger så jag kan börja klättra under hösten. Såg precis Transformers 3 på bio, börjar bli lite trött på 3D fast var annars härlig action och halvtaskig story, typisk hollywood grej att det ska finnas något i filmen som passar varje målgrupp, önskar dem gjorde mer renodlade filmer men man kan ju inte få allt här i livet. 3 dagar utan alkohol nu, jobba! vad hände med dom där 100k du vann? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 vad hände med dom där 100k du vann? Ja, han brände ju tydligen 15k på krogen i sthlm på 3 dagar, så där tror jag du har svaret på den frågan =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 När farfar Level är hungrig beställs följande pizzor: "Olympia (familjepizza) 280 kr Special! Innehåller Tomatsås, Ost, Kebabkött, Salami, Oxfilé, Fläskfilé, Bacon, Fetaost, Räkor, Ananas, Champinjoner, Jordnötter, Lök, Feferoni, Jalapeño,Vitlökssås, Bearnaisesås." Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 hm, nu ska vi se, jag räknade faktiskt lite på det igår och kom fram till att jag gjort av med ungefär 430k senaste året, dvs 1/7-10 till 1/7-11, hade rulle på ungefär 200k då och nu är den nere på 25k hehehehe. En av de största anledningarna att jag stannat nere på 2/4 beror på att jag är extremt oansvarig med pengar, ett par exempel är kanske att lasta 10k på england i fotbolls vm, låna ut 20k till ett par norrmän på bali man träffa en månad innan och bara supit med varje dag osv. Majoriteten av pengarna har dock används till roliga saker så jag är inte särkilt besviken, lyckats få in följande resor och events: Roskilde festivalen 2010 (10dagar) Plymouth england 2v Gotland 5 dagar 4månader på bali 1månad i thailand 2v i Frankfurt tyskland 1v i hemsedal norge weekend i hamburg 10 dagar i Barcelona Peace and Love festivalen (7dagar) samt 5 vaskade flygbiljetter hm, får nog lägga till Valborg i Lund här med Känner lite att nu har jag lekt av mig och får börja ta livet på allvar, därav har jag tagit en månads paus från alkoholen, sökt in till universitetet, slutat med mandy (de som fattar fattar), börjat gymma samt slutat äta ute 20-40 ggr i veckan. Livet känns ju lite trist just nu men de får man väl ta, hade ju varit skönt om man kommer in i lite rutiner, börjar plugga till en hyfsad utbildning får ett jobb och kommer i form samtidigt som man hinner med att gymma en del och gör en månadslön eller 2 på pokern. Dvs att göra en Level. wp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Ser ut som att jag kommer få spela över mina satta 2h pass idag, hittat beyondvärde på 3-4 bord med aggresiva fiskar som vägrar vika, antar att jag rasar i nsd men pengarna bara rullar in såg att du tömde big_1, han är min favoritreg på 1/2 haha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 men pengarna bara rullar in Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Bra att du tar tag i det Siktar själv på att vara väldigt mycket nyktrare än man borde vara som singel och ~20 resten av Juli, vet dock inte om 10 dagars resa med min inte allt för världsvana familj kommer göra det lättare eller jobbigare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Verkar va en skön typ den där Kenny Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 dansant kille om inte annat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 aj, kan man hitta dom genom användaren... 4 flarror djup där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 föredrar dock 2handad vodka kenny > allt +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 intygar att Kenny är en skön typ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 intygar att Kenny är en skön typ njae sådäeer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 jävla micro är va han är fyp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 Så var man värdelös igen. Ty för missad lunch easy, vi satt där på bänken i regnet och väntade med våra sallader i högsta hugg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 jumpstyle? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts